تعمیر دوربین گوشی موبایل

گوشی های هوشمند امروزی برخلاف نوع قدیمی آنها دارای قطعات حساس تری هستند. دلیل وجود حساسیت بیش از اندازه در قطعات امروزی گوشی های موبایل، توسعه و پیشرفت آنهاست. هرچه یک قطعه توسعه می یابد، ظرافت فیزیکی آن بیشتر شده و درنتیجه حساسیت قطعه نیز بیشتر می شود. این قضیه از معایب گوشی های هوشمند به شمار نمی رود.

چرا که با افزایش ظرافت قطعات روی افزایش کیفیت آنها نیز کار می شود. یکی از این قطعات حساس در گوشی موبایل دوربین می باشد. مسلما وقتی آسیبی به این قطعه وارد می گردد، اولین چیزی که به ذهن کاربر خطور می کند تعمیر موبایل است.

تعمیر دوربین گوشی موبایل

چه عواملی باعث تعمیر دوربین گوشی موبایل می شود؟

  • فلش کردن گوشی: فلش کردن گوشی موبایل باعث افت کیفیت و حتی خرابی دوربین گوشی می شود.
  • اختلال در تنظیمات دوربین گوشی: وقتی تنظیمات دوربین به هم می ریزد و یا دستکاری می شود، ممکن است کیفیت تصویر پایین آمده و یا در سیستم دوربین اختلال به وجود بیاید.
  • آلودگی لنز دوربین: آلودگی در لنز دوربین نه تنها کیفیت آن را کاهش می دهد بلکه عملکر دوربین را دچار اختلال می کند.
  • فوکوس اتوماتیک دوربین: اختلال در فوکوس می تواند باعث تعویض دوربین گوشی شود.
  • دوربین فعال نمی شود: بعد از بررسی برد دوربین درصورت نیاز باید نسبت به تعویض یا تعمیر دوربین گوشی موبایل اقدام کرد.
  • دوربین سلفی کار نمی کند: معمولا اختلال در آی سی درایور دوربین وجود دارد و باید تعویض یا تعمیر شود.
  • دریافت عدم وجود فضای کافی برای تصویربرداری با وجود حافظه خالی: در این حالت عموما گوشی موبایل به فلش کردن نیاز دارد.
  • وجود خطوط یا لکه روی تصاویر: این اختلال ممکن است به دلیل آسیب دیدگی در لنز دوربین یا آلودگی آن باشد.

صدای نامتعارف دوربین، عدم ضبط فیلم توسط دوربین، عدم تشخیص لبخند در دوربین، ضبط فیلم بدون صدا، عدم فوکوس، پایین بودن کیفیت تصاویر یا ویدئوی ضبط شده، نفوذ مایعات به داخل لنز یا گوشی، عملکرد نامناسب فلاش دوربین، سیاهی یا تاریکی در تصاویر دوربین و… نیز از عوامل مختلف دیگری هستند که باعث به وجود آمدن اختلال در دوربین گوشی شده و شما را به سمت تعمیر دوربین گوشی موبایل تان هدایت می کند.

نکاتی که قبل از تعویض یا تعمیر دوربین گوشی موبایل باید رعایت کرد

  • نکته اول:

یکی از نکاتی که قبل از تعمیر دوربین گوشی موبایل مهم است بدانید این است که تمامی موارد ذکر شده در اختلالات دوربین گوشی را چک کنید. مواردی هستند که به راحتی می توان آنها را برطرف نمود. مواردی از قبیل آلودگی در لنز دوربین، تنظیمات نامناسب دوربین، استفاده از نرم افزارهای نامناسب برای دوربین، نبود حافظه کافی برای ذخیره تصاویر و از این قبیل. این مشکلات به وسیله خود کاربر و به راحتی نیز برطرف می گردد و نیازی به دستکاری دوربین باقی نمی ماند.

  • نکته دوم:

در برخی موقعیت ها قبل از تعمیر دوربین گوشی موبایل باید سیستم عامل گوشی و نرم افزارهای مرتبط با دوربین را چک کرد. چرا که به روز رسانی سیستم عامل و نرم افزارهای دوربین می تواند اختلال موجود در دوربین گوشی را برطرف کند.

  • نکته سوم:

اگر سایت معتبری جهت آشنایی با مشکلات موجود در دوربین گوشی می شناسید، قبل از اقدام به تعویض یا تعمیر دوربین گوشی موبایل ، اطلاعات موجود در سایت را مطالعه نمایید. شاید موردی در سایت باشد که شما از قلم انداخته اید و با انجام آن می توانید اختلال دوربین را رفع نمایید.

  • نکته چهارم:

باید دقت داشته باشید که در صورت عدم آگاهی به موارد فوق حتما لازم است تا دوربین گوشی را به دستان توانمند و دانش یک تکنسین متخصص بسپارید. چرا که تعمیر دوربین گوشی موبایل همانند بسیاری از گزینه های تعمیراتی یک امر تخصصی و حساس می باشد.

نمایندگی موبایل

وجود مرکزی معتبر و مورد اعتماد لازم است تا امکان خرید بهترین و مدرن ترین محصول برای شما مهیا کند. نمایندگی موبایل با اعتبار چندین ساله خود، شرایطی را فراهم کرده است که کاربران گوشی موبایل نسبت به سلیقه خود می توانند محصول مورد نظرشان را تهیه کنند. در بخش فروش نمایندگی موبایل انواع گوشی های هوشمند در انواع برندهای معتبر جهان در دسترس شما مشتریان گرامی می باشد.

مجموعه حاضر در این بخش بهترین مشاوره را شامل معرفی، مزایا و معایب محصول در اختیار شما قرار می دهند. علاوه بر این پشتیبانی از محصولات شما در یونیت خدمات پس از فروش نیز جهت خدمت رسانی آماده است.

تعمیرات موبایل

کادری از حرفه ای ترین کارشناسان و متخصص ترین مهندسین در مرکز تعمیرات موبایل در تهران گرد هم آمده اند تا نیازهای شما را در زمینه تعمیر و ترمیم و تعویض قطعات موبایل تامین کنند. این افراد با دانش و آگاهی خود در جهت جلب رضایت مشتریان خود تلاش می کنند. تعمیرات انواع موبایل در انواع برندها در این مرکز پذیرفته می شود.

لینک های مفید

تعمیر موبایل ایسوس / تعمیر موبایل ایسر / تعمیر موبایل اپل / تعمیر موبایل فوجیتسو / تعمیر موبایل هواوی / تعمیر موبایل لنوو / تعمیر موبایل ال جی / تعمیر موبایل سامسونگ / تعمیر موبایل شارپ / تعمیر موبایل سونی / تعمیر موبایل پاناسونیکتعمیر موبایل

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩