فروش کولر گازی پرتابل

فروش کولر گازی پرتابل یکی از خدمات و سرویس هایی است که در نمایندگی کولرگازی ارائه می شود. امروزه کولر گازی پرتابل مورد توجه بسیاری از کاربران است. کاربرانی که فضاهای کوچک و محدودی دارند و اکثرا هم هر ساله جا به جا می شوند، این مدل از کولر ها را برای استفاده انتخاب می کنند. منظور از کولر گازی پرتابل مدلی از کولر ها است که قابلیت حمل و جابه جایی بسیار بسیار ساده ای دارند. این مدل از کولر ها نصب چندانی نیاز ندارند و خیلی ساده و راحت می توانید از آنها استفاده کنید.

مهم ترین مزیت کولر گازی پرتابل ایجاد سرمایش مطلوب و بدون رطوبت است؛ به علاوه اینکه کولر گازی پرتابل از ورود هوای آلوده بیرون به داخل جلوگیری می کند و مانند کولر های آبی گرد و غبار و آلودگی ها را از محیط بیرون به محیط داخل انتقال نمی دهد. همه این مزیت ها سبب شده است که امروزه فروش کولر گازی پرتابل جایگاه ویژه ای داشته باشد. در نمایندگی فروش کولر گازی تمام مدل های موجود از کولرگازی پرتابل قابل تهیه است.

فروش کولر گازی پرتابل

خدمات نمایندگی فروش کولر گازی پرتابل

نمایندگی کولر گازی با همکاری مرکز سخت افزار ایران تسهیلات و امکانات بیشماری در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات انواع کولرگازی در اختیار کاربران قرار می دهد. این نمایندگی در هر بخش به صورت مجزا و مستقل خدمات رسانی می کند و همه برند ها و مدل های کولرگازی را حمایت و پشتیبانی می کند. تمام این سرویس ها و خدمات همراه با تضمین های معتبر و کتبی است. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگی کولرگازی تماس بگیرید.

خدمات پس از فروش کولر گازی پرتابل

خدمات پس از فروش کولر گازی پرتابل در این مرکز معتبر و مجهز همراه با تضمین های کیفی ارائه می شود. همان طور که در بخش قبلی هم اشاره کردیم، در عصر حاضر استفاده از این مدل کولر گازی به دلیل مزیت های چشمگیری که دارد، بسیار افزایش یافته است. به همین دلیل است که دریافت خدمات پس از فروش کولر گازی پرتابل هر روز بیشتر از روز قبل احساس می شود. به دنبال درک این احساس نیاز تمام همت خود را به کار بسته ایم که بهترین و با کیفیت ترین خدمات پس از فروش کولر گازی پرتابل را برای شما به ارمغان بیاوریم.

نصب کولر گازی پرتابل

با شروع فصل تابستان زمزمه های نصب کولر در میان مردم آغاز می شود. البته در سال های اخیر و به لطف گرم شدن زمین، از ماه های اول و دوم سال کولرها ناچار به روشن شدن خواهند شد. کولرهای آبی در سال های اخیر جای خود را به کولرهای پر قدرت گازی داده اند تا بتوانند هوای فضای منزل و محیط های کاری را در روزهای گرم، مطبوع کنند. خرید و نصب کولر های گازی ماجراهای خود را دارد. کولر گازی را باید متناسب با محیط زندگی خود و فضایی که قرار است در آن کار کنید، خریداری کنید. بسیاری از افراد کولرهای گازی پرتابل را می پسندند.

نمایندگی های معتبر فروش کولر گازی موظفند به عنوان یکی از خدمات پس از فروش، متخصصان نصب و راه اندازی را برای نصب کولر گازی پرتابل با مشتری همراه کنند. اما اگر مرکز فروش کولر گازی این خدمات را ارائه نکرد، از نصب غیر حرفه ای کولر گازی خودداری کنید. همکاران متخصص ما در مرکز فروش و تعمیرات کولر گازی جهت نصب کولر گازی پرتابل در محل سکونت و یا محل کار، همراه شما عزیزان هستند. نصب کولر گازی پرتابل به دست افراد حرفه ای در مرکز سخت افزار ایران در کوتاه ترین زمان و به مطمئن ترین شیوه ممکن انجام خواهد شد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد : بهترین کولرگازی پرتابل

کولر گازی پرتابل چگونه کار می کند؟

در کولر گازی پرتابل کمپرسور در داخل خود دستگاه وجود دارد و نیازی به نصب کمپرسور جداگانه نیست. کولر گازی پرتابل دو موتور دارد که یکی از بالا جریان هوای خنک را انتقال می دهد و موتور دیگر از پایین و پشت دستگاه جریان گرم ناشی از کمپرسور را خارج می کند. لذا محلی که در آن کولر گازی پرتابل نصب می شود نیاز به یک دریچه جهت خروج باد داغ ناشی از کمپرسور دارد. دقیقا چیزی شبیه لوله خروجی بخاری. واحد فروش کولر گازی پرتابل هنگام خرید همه توصیه های لازم برای استفاده بهتر و بهینه تر از این دستگاه را به شما کاربر عزیز ارائه می دهد.

مزایای کولر گازی پرتابل

سهولت نصب و استفاده از مهمترین مزایای این دستگاه است. کمپرسور کولر گازی پرتابل در داخل دستگاه قرار دارد؛ به همین دلیل است که کاربر دردسر نصب جداگانه کمپرسور کولر گازی را ندارد. علاوه بر این در کولر گازی های پرتابل جدید محفظه ای برای ذخیره آبی که از لوله درین خارج می شود، وجود دارد؛ به این ترتیب دیگر نیازی به لوله آب درین نیست.

لوله درین برای خروج آب ناشی از تعرق است؛ با وجود این محفظه نیاز به این لوله نیست. آب به داخل محفظه ریخته می شود. وقتی محفظه پر شود، کولر گازی پرتابل پیغام خطا می دهد و باید با متصل کردن شیلنگ مخصوص، محفظه را از آب خالی کنید. همه این مزایا باعث شده اند که فروش کولر گازی پرتابل بسیار افزایش یابد.

معایب کولر گازی پرتابل

هر چند فروش کولر گازی پرتابل بسیار مورد توجه کاربران است، اما لازم است با معایب این دستگاه هم به اندازه کافی آشنا باشیم و با آکاهی خرید کنیمو باید بدانید که صدای کولر یکی از اولین معایب کولر گازی پرتابل است؛ از آنجا که کمپرسور در داخل خود دستگاه تعبیه شده است، طبیعی است که صدای کمپرسور در محیط داخل به گوش می رسد. به همین منظور برخی از تولیدکنندگان کولر های گازی پرتابل با عایق بندی مناسب و استفاده از تکنولوژی روز موفق شده اند تا حدودی این صدا را کم کنند.

نکته دیگر در باب معایب کولرهای گازی پرتابل این است که این دستگاه از متراژهای بیشتر از ۳۰ متر برای گرمایش و سرمایش پشتیبانی نمی کند، زیرا کمپرسورهای کوچک و قابل حمل در داخل این دستگاه تعبیه شده اند. جالب اینجاست که هیچ یک از این معایب منجر به کاهش فروش کولر گازی پرتابل نشده است، زیرا کاربران با آگاهی خرید می کنند.

تفاوت کولر گازی پرتابل با ایستاده

کولر گازی ایستاده کولر متحرک دو تکه است. این مدل از کولر ها واحد خارجی هم دارند. پنل اصلی کولر گازی ایستاده روی زمین قرار می گیرد، اما کندانسور در محیط بیرونی نصب شود.  کولر گازی ایستاده با توجه به قدرت بالای پرتاب هوا و توانایی سرمایش و گرمایش زیاد برای سالن های وسیع و بزرگ مناسب است؛ این مدل از کولرها قابلیت جابه جایی ندارند.  در حالی که کولر گازی پرتابل واحد خارجی ندارد و نیازی به نصب بر روی دیوار و پنجره توسط نصاب هم ندارند.

4.2/5 (6 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر