لپ تاپ Alienware m15 دل

لپ تاپ Alienware m15 دل یک لپ تاپ با مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند و با وزن و قطر نسبتا کم است. اگر عاشق بازی کردن هستید و همین روزها به دنبال یک لپ تاپ مخصوص بازی می گردید، مطالعه این خبر جدید درباره لپ تاپ مخصوص گیم کمپانی دل برای شما بدون شک مفید خواهد بود. Alienware نام لپ‌تاپ‌های پرچمدار مخصوص بازی متعلق به کمپانی Dell است که ضمن بهره‌گیری از سخت‌افزار قدرتمند، وزن و ابعاد بسیار مناسبی دارد. دارای بدنه‌ای پریمیوم از جنس آلیاژ منیزیم و مس است و از فناوری گرماییِ جدید Cryo-Tech 2.0 بهره می‌برد. m15 نخستین نوت‌بوک زیر ۱۷ اینچ Alienware است که از بخش عددیِ صفحه‌کلید هم به‌طور کامل بهره‌مند است. این در حالی است که لپ‌تاپ‌های چند سال اخیر این کمپانی در ردیف سنگین‌ترین‌ها بود و همواره زمینه ساز ناراحتی و نارضایتی کاربران را فراهم می کرد. اما امروز با معرفی لپ تاپ Alienware m15 دل هر گیمری می تواند نهایت جاه طلبی را در بازی داشته باشد و تا هر کجا و به هر شیوه ای که می خواهد، بازی کند.

لپ تاپ Alienware m15 دل

 ویژگی های لپ تاپ Alienware m15 دل

لپ تاپ Alienware m15 دل وزن بسیار کمی (نسبت به محصولات قبلی) دارد و در دسته‌ لپ‌تاپ‌های نازک قرار می گیرد.m15  به اندازه 14 درصد از Alienware 13 نازک تر است. 14 درصد، میزان کمی نیست و می تواند تفاوت های محسوسی را به دنبال داشته باشد. البته نازک‌تر شدن این لپ‌تاپ هرگز به‌ معنی ضعیف‌تر شدن آن نسبت به ‌قبل نیست و بر اساس ادعای کارشناسان کمپانی دل عملکردی ۵۰ درصد بهتر به‌هنگام اجرای بازی‌ها دارد. این لپ تاپ نمایشگری ۱۵.۶ اینچی و ۲.۱۸ کیلوگرم وزن دارد؛ این اندازه تایید می کند که حدود 20 درصد از Alienware 13 سبک تر است.

ویژگی های سخت افزاری Alienware m15

لپ تاپ Alienware m15 دل سخت‌افزارهای قدرتمندی دارد که نیاز گیمر ها را برطرف می سازد. این نوت‌بوک مدرن مخصوص بازی، قرار است در دو مدل جداگانه، یکی با پردازنده‌ نسل هشتمی چهار هسته‌ای Core i5-8300H اینتل و دیگری با پردازنده‌ شش هسته‌ای i7-8750H عرضه شود؛ این درحالی است که بیشتر رقبای قدرتمند این لپ‌تاپ، به پردازنده‌ دوم (شش هسته‌ای i7-8750H) مجهز هستند. لازم به ذکر است که مدل‌های جداگانه‌ این لپ‌تاپ قرار است از یکی از دو کارت گرافیک GTX 1060 انویدیا (اُورکلاک‌شده) یا 1070 Max-Q بهره‌مند باشند.

ویژگی های صفحه نمایش این دستگاه

مدل پایه‌ لپ تاپ Alienware m15 دل نمایشگری ۶۰ هرتزی با وضوح 1080p  و روشنایی ۳۰۰ نیت دارد. برای هر کاربر علاقه مندی این امکان وجود دارد که با پرداخت هزینه‌ بیشتر، مدل‌های قوی‌تر این لپ‌تاپ را با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و وضوح 1080p  (با روشنایی ۳۰۰ نیت) یا نمایشگر ۶۰ هرتزی و وضوح 4K  (با روشنایی ۴۰۰ نیت) تهیه کند.

توضیحات تکمیلی Alienware m15

۱۶ گیگابایت رم به همراه حافظه‌ داخلی دوگانه تا سقف ۱ ترابایت SSD و ۱ ترابایت درایو هیبریدی  از دیگر ویژگی های این دستگاه است. باتری ۶۰ وات‌ساعتیِ لپ تاپ Alienware m15 دل با یک‌بار شارژ  می تواند تا ۷.۱ ساعت ویدیو پخش کند؛ این مدت‌زمان برای مدل قوی‌تر m15 که به باتری ۹۰ وات‌ساعتی تجهیز شده، به ۱۰.۶ ساعت می‌رسد. به‌علاوه، این دو مدل به‌ترتیب می‌توانند در حالت آماده‌به‌کار، تا ۱۳.۴ و ۱۷ ساعت دوام بیاورند.

مرکز تعمیر لپ تاپ

مرکز تعمیر لپ تاپ در خدمت همه کاربران عزیز است تا خدمات و تسهیلاتی متنوع و کاربردی را به آنها ارائه دهد. این مرکز مجاز و معتبر به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و امکانات بیشماری در اختیار کاربران قرار می دهد. در مرکز تعمیر لپ تاپ تعمیرکاران و تکنسین های مجرب و کاربلدی حضور دارند که هر کدام در حوزه کاری خود سال ها تجربه طلایی و درخشان دارند. این مرکز در واحد های جداگانه و مستقل راه اندزی شده است. تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع لپ تاپ ها در مدل ها و برند های مختلف را بررسی و ارزیابی می کند. مرکز تعمیرات لپ تاپ به کمک تجهیزات مدرن و پیشرفته خود، تلاش می کند سرویس هایی با کیفیت و رضایت بخش ارائه دهد. این مرکز به آرشیوی از قطعات و تجهیزات جانبی نیز دسترسی دارد که مسیر تعویض را نیز امن و ایمن می سازد. می توانید برای دریافت بهترین و با کیفیت ترین خدمات به این نمایندگی مجاز مراجعه کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را شخصا جویا شوید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩