کولر گازی ایستاده

کولر گازی ایستاده یکی از مدل های اسپیلت است که در طرح های مختلف با ویژگی های متنوع، در قابلیت، میزان مصرف، دمش و مکش، ظاهر، قدرت و … تولید شده و در بازار در معرض خرید کاربران قرار می گیرند. مانند سیستم دیگر کولرهای گازی، برای تولید این مدل کولر از سیستم تبرید بهره برده شده است. کولر گازی ایستاده در مدل های خانگی و صنعتی به فروش می رسد. این مدل کولر گازی مانند اسپیلت دیواری دو تکه بوده، یعنی پنل بیرونی و یونیت داخلی داشته و به شرایط ویژه ای برای نصب پنل خارجی نیاز دارد.

از کولر های گازی ایستاده برای مکان های پر رفت آمد مثل مساجد، تالارها، ورزشگاه، فروشگاه و … استفاده می شود. این مدل کولرها نیز دارای اجزایی از قبیل کندانسور، کمپرسور، اوپراتور، گاز مبرد و … می باشند که پس از مدتی توسط نمایندگی کولر گازی تعمیر و یا تعویض می شوند. در ادامه به بیان ویژگی ها و تعمیر کولر گازی ایستاده پرداخته ایم با ما همراه باشید.

ویژگی کولر گازی ایستاده

کولر گازی در انواع و مدل های مختلف با توجه به مصارف متفاوت، ساخته شده و در بازار عرضه می شود. یکی از انواع کولر گازی، ایستاده است که در مصارف صنعتی و خانگی، در اندازه، طرح، رنگ و مدل های گوناگون به فروش می رسد. این مدل کولر دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • مصارف صنعتی و خانگی( برای خانوارهایی که برای نصب کولر گازی، امکان دخل و تصرف را در سقف یا دیوار ندارند).
  • مفید فایده برای استفاده در مکان های عمومی مانند فروشگاه، ترمینال، مسجد، تالار و …
  • در مدل ها و طرح های مختلف با توجه به مصارف، ظرفیت، توان و … ساخته شده اند.
  • کولر گازی ایستاده دو تکه می باشد(دارای یونیت داخلی و پنل خارجی است).
  • یونیت داخلی آن باید ثابت باشد و جا به جا نگردد.
  • در نصب و محل پنل خارجی کولر گازی ایستاده باید دقت کرد.
  • این مدل کولر در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید شده اند( معمولی، اینورتر).
  • با مصرف پایین و رطوبت زدایی بالا تولید شده اند.
  • دارای قابلیت گرمایشی- سرمایشی هستند.

نمایندگی کولر گازی در کرج

 نمایندگی کولر کازی در کرج، با سال ها تجربه توانسته است تیم متخصصی در زمینه ی مشاوره، فروش و تعمیرات را در سه واحد مجزا کنار خود گرد آورد. این نمایندگی در واحد مشاوره با ارائه ی اطلاعات مفید، کاربر را راهنمایی می کند تا بر اساس نیاز خود کولرگازی را طبق شرایط، ظرفیت و توان آن خریداری نماید. در واحد فروش که مدرن ترین کولرهای گازی تولید شده در کمپانی های مختلف در معرض دید و خرید کاربران در آمده است، امکان خرید امن برای مشتریان فراهم شده، خریدی که دارای پشتوانه ی گرم محصولی اورجینال و خدمات پس از فروش مطمئن باشد.

نصب و راه اندازی، تعمیر، تعویض قطعات با نمونه ای اورجنیال، سرویس کامل کولر گازی و خدمات تعمیر در محل از جمله امکاناتی است که در واحد تعمیرات نمایندگی کولرگازی در کرج توسط تکنسین های توانا در اختیار کاربران قرار می گیرد. ما به اتکای اعتماد شما مشغول به کاریم.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩