آموزش تعمیر کیبورد لپ تاپ

آموزش تعمیر کیبورد لپ تاپ یکی از آموزش هایی است که توسط واحد تعمیرات لپ تاپ در اختیار کاربران قرار گرفته است. کیبورد لپ تاپ یکی از قسمت های اساسی لپ تاپ است که با بروز کوچکترین مشکلی در آن، کل سیستم لپ تاپ مختل می شود. در این آموزش به کمک تکنسین های نمایندگی تعمیر لپ تاپ، یاد خواهید گرفت که چگونه کلیدهای خراب کیبورد لپ تاپ خود را با روشی ساده تعمیر کنید.

یکی از اصلی ترین قسمت های لپ تاپ که در طول روز بسیار با آن سر و کار داریم ،کیبورد است. تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ در شرایطی که این بخش از دستگاه به شدت آسیب دیده است، حتما باید توسط تعمیرکاران ماهر و خبره واحد تعمیر لپ تاپ انجام شود، اما اگر مشکل جزئی و محدود باشد، به کمک روش هایی که در ادامه توضیح می دهیم می توانید مشکل را برطرف کنید.

آموزش تعمیرات کیبورد لپ تاپ

مشکلات رایج کیبورد لپ تاپ

  • از کار افتادن تمامی دکمه های کیبورد
  • خاموش شدن چراغ های بک لایت کیبورد لپ تاپ
  • از کار افتادن تعدادی از دکمه های کیبورد
  • گیر کردن ذرات ریز در زیر دکمه های کیبورد

آموزش تعمیر کلیدهای خراب کیبورد لپتاپ با روشی ساده

اگر مجبور باشید کیبورد را باز کنید و در اتصالات آن دخالت کنید، ضرورت دارد که به مرکز تخصصص تعمیرات لپ تاپ مراجعه کنید، زیرا کوچکترین اشتباه در این مسیر منجر به از بین رفتن کیبورد و حتی اتصالی و در نتیجه از بین رفتن مادربرد خواهد شد. با این حال در ادامه درباره مشکلات کیبورد لپ تاپ بیشتر توضیح می دهیم و یک سری روش های کلی برای رفع ایرادات جزئی را آموزش خواهیم داد. تعمیرات کیبورد لپ تاپ خود را به تعمیرکاران ماهر ما بسپارید.

این مقاله را از دست ندهید : راهنمای کامل فارسی کردن کیبورد لپ تاپ

گیرکردن ذرات ریز در زیر کلید ها

ممکن است چیزی زیر کلیدهای صفحه کلید گیر کرده باشد. در این صورت باید آن را خارج کنید. چون این آموزش مربوط به آموزش تعمیر کیبورد لپ تاپ است برای خارج کردن ذرات از زیر کلیدهای کیبورد باید از  اسپری‌های هوای فشرده استفاده کنید. این اسپری ها خیلی گران نیستند.

دقت کنید که حتی الامکان اسپری‌هایی را انتخاب کنید که لوله خروجی هوای آنها باریک باشد؛ لوله خروجی هوا را به اسپری متصل کنید و آن را به زیر کلید معیوب ببرید و سپس از اسپری استفاده کنید. شاید این روش بتواند مشکل شما را برطرف کند.

باز کردن کلید معیوب

در آموزش تعمیر کیبورد لپ تاپ برای باز کردن کلید کیبورد لپ تاپ خود از یک پیچ گوشی کوچک که لبه آن صاف است، استفاده کنید و آن را زیر کلید معیوب قرار دهید و به آرامی بچرخانید. به این ترتیب کلید به آرامی از جای خود خارج می‌شود.

پس از آنکه کلید از جای خود خارج شد، اطراف آن را به آرامی تمیز کنید و پس از تمیز کردن، کلید را با فشار دادن به سمت پایین به آرامی در جای خود قرار دهید. در صورتی که این روش ها برای رفع مشکلات لپ تاپ شما موثر نبود، حتما از یک مرکز تعمیراتی معتبر کمک بخواهید.

راه های پیشگیری از خرابی کیبورد لپ تاپ

  • به هیچ عنوان سیستم خود را در معرض ریختن مایعات قرار ندهید
  • سیستم خود را در معرض فشار قرار ندهید
  • کلید های کیبورد را آرام فشار دهید، زیرا در اثر خشونت آسیب می بینند
  • به نظافت سیستم خود اهمیت بدهید. ذرات ریز و گرد و غبار به سیستم شما آسیب می رسانند.
  • به هیچ عنوان کیبورد لپ تاپ خود را باز نکنید، زیرا ممکن است در هنگام اتصال فلت به برد، دچار مشکل شوید و باعث بوجود آمدن اتصالی و از بین رفتن مادربرد شوید
راه های پیشگیری از خرابی کیبورد لپ تاپ

نمایندگی تعمیر لپ تاپ

نمایندگی تعمیر لپ تاپ یک مرکز اختصاصی برای لپ تاپ است. این مرکز مسئولیت عیب یابی، ترمیم و تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری همه انواع لپ تاپ ها را می پذیرد. نمایندگی تعمیر لپ تاپ به کمک مرکز سخت افزار ایران در فضاهای تعمیراتی مجزا و منفک راه اندازی شده است.

ابزار و تجهیزات موجود در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ همگی مدرن و پیشرفته هستند. تمامی سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های کتبی است برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگی تعمیر لپ تاپ تماس بگیرید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر