آموزش تعویض رم لپ تاپ

تعویض رم لپ تاپ، فرایند چندان دشواری نیست و با یک آموزش ساده، به راحتی می توان آن را انجام داد. به دلایل مختلف از جمله نیاز به فضای بیشتر در سیستم، ممکن است تصمیم به تعویض این قطعه و ارتقاء لپ تاپ خود بگیرید. برای انجام دادن این کار به شکل صحیح، لازم است که نکاتی را مد نظر قرار داده و رعایت نمایید. در این مطلب که به آموزش تعویض رم لپ تاپ اختصاص یافته است، نکات مهم در این فرایند را به شما همراهان همیشگی آموزش خواهیم داد.

تماشای فیلم آموزشی نیز به شما کمک می کند که مراحل را با دقت و ظرافت بیشتری انجام داده و مرتکب خطا یا اشتباهی نشوید. از طرفی، تکنسین های مجرب ما در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در خدمت شما هستند که فرایند ارتقاء رم را به صورت حرفه ای انجام داده و راهنمایی های لازم را در این زمینه به شما ارائه نمایند. برای تماشای فیلم آموزش تعویض رم لپ تاپ ، از شما دعوت می کنیم به ادامه ی مقاله توجه نمایید.

آموزش تعویض رم لپ تاپ

فیلم آموزش تعویض رم لپ تاپ

پیش از اقدام برای تعویض رم لپ تاپ ، شما باید اطمینان حاصل کنید که لپ تاپ تان قابلیت تعویض و ارتقاء این قطعه را دارد. با مراجعه به وب سایت سازنده (اچ پی، ایسر، لنوو، ایسوس، اپل و …) می توانید از این مساله اطمینان حاصل کنید. پس از اطمینان از این مساله، برای تعویض رم باید مراحل زیر را طی کنید:

1.پیش از هر کاری لپ تاپ را خاموش کرده و در صورت اتصال به برق، این اتصال را قطع کنید.

2.دستگاه را برگردانید و با پیچ گوشتی مناسب، درپوش زیرین آن را باز کنید.

3.با استفاده از یک فازمتر، از عدم وجود جریان برق در لپ تاپ خود اطمینان حاصل کنید.

4.دستگاه را روشن کرده و از سلامتی رم اطمینان حاصل کنید.

5.ضامن های کنار اسلات رم را به سمت بیرون کشیده و کارت حافظه را خارج کنید.

6.رم مورد نظر را در اسلات ها قرار دهید.

7.دقت کنید که نوار طلایی رنگ رم، به سمت داخل قرار داشته باشد. با آموزش نصب ویندوز 10 روی لپ تاپ آشنا شوید.

8.در پوش لپ تاپ را ببندید.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در کرج

نمایندگی تعمیر لپ تاپ در کرج، مرکزی است تخصصی که تعمیرات این محصول را تحت نظر مرکز سخت افزار ایران انجام می دهد.  مشتری مداری به عنوان پایه و اساس کار این مرکز، در کلیه خدمات نمود پیدا کرده است. این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا، تعمیرات تخصصی انواع لپ تاپ ایسر، ایسوس، اچ پی، دل، اپل و … را به کاربران ارائه می دهد. حضور کارشناسان مجرب آی تی در این مجموعه، موجب ارتقا قابل توجه سطح کیفی خدمات تعمیری شده است.

همکاران ما به واسطه ی تعهدی که نسبت به کاربران دارند، تلاش می کنند ضمن برطرف کردن کلیه مشکلات محصول مورد نظر، آن را در نهایت سلامت به کاربران تحویل دهند. نمایندگی تعمیرات لپ تاپ، به واسطه کیفیت خدماتش در بین کاربران شهرت یافته است و بسیاری از افراد، این مرکز را به عنوان گزینه اول خود برای تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ شان در نظر می گیرند.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر