آموزش نصب ویندوز 10 روی لپ تاپ

پس از ارائه شدن آپدیت های مختلف برای ویندوز 10، این نسخه محبوبیت بیشتری پیدا کرده و تقریبا بیشتر کاربران لپ تاپ و سیستم های کامپیوتری، از آن استفاده می کنند.

نصب کردن این ویندوز در لپ تاپ، چندان کار سختی نیست و کاربری آن به مراتب راحت تر از نسخه های قبلی شده است. با این وجود، برخی از کاربران برای انجام دادن این فرایند با مشکلاتی مواجه می شوند و نیاز به راهنمایی بیشتری دارند.

 برای رفع مشکل این گروه از کاربران عزیز، در این مطلب به آموزش نصب ویندوز 10 در لپ تاپ پرداخته ایم. شما عزیزان با مطالعه ی ادامه ی مقاله و نیز تماشای فیلمی که در ادامه می آید، می توانید به راحتی فرایند مورد بحث را انجام داده و از ویندوز جدید سیستم تان استفاده کنید.

 گفتنی است چنانچه باز هم با مشکل یا سوالی مواجه شدید، همکاران ما در نمایندگی تعمیرات تخصصی لپ تاپ ، راهنمایی های لازم را به شما عزیزان ارائه خواهند نمود.

آموزش نصب ویندوز 10 روی لپ تاپ

آموزش مراحل نصب ویندوز 10 در لپ تاپ

برای نصب ویندوز 10 در لپ تاپ ، باید به قرار زیر عمل کنید:

1.سیستم را ری استارت کرده و با فشردن یکی از کلیدهای F12 یا F11 یا F10 یا F8 یا F2 وارد محیط بایوس شوید.

2. پس از ورود به بایوس، تنظیمات بوت را انجام دهید.

3. سیستم را با استفاده از DVD ویندوز 10 بوت کنید.

4. تنظیمات انجام شده را طبق آنچه در فیلم آموزش نصب ویندوز 10 در لپ تاپ مشاهده می شود، ذخیره نمایید. این کار در بیشتر لپ تاپ ها با استفاده از دکمه ی f10 انجام می شود.

5. پس از بوت شدن سیستم، صفحه ای نمایش داده می شود که باید گزینه ی next را در آن انتخاب کنید تا Install now نمایان شود.

6. با کلیک کردن روی گزینه ی Install now ، فرایند نصب ویندوز 10 شروع می شود.

آموزش مراحل نصب ویندوز 10 در لپ تاپ

7. در این مرحله از نصب ویندوز 10 روی لپ تاپ ، باید نوع نصب ویندوز را انتخاب کنید. برای نصب ویندوز جدید باید گزینه ی Custom را انتخاب کنید.

8. حال باید محل نصب ویندوز را انتخاب کرده و دیسک را پارتیشن بندی کنید.

9. پس از انجام دادن مراحل بالا، می توانید اطلاعات شخصی خود را در سیستم وارد کنید. برای این کار، سوالاتی از شما پرسیده می شود که باید به آنها پاسخ دهید.

10. در مرحله ی آخر آموزش نصب ویندوز 10 روی لپ تاپ ، می توانید برای سیستم خود یک رمز عبور تعریف کرده و به این ترتیب، دسترسی به آن را محدود نمایید.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ، عنوان مجموعه ای است که به صورت تخصصی به ترمیم انواع مدل های لپ تاپ و نوت بوک اشتغال دارد.

در این مرکز تکنسین هایی فعالیت می کنند که جزء برترین متخصصین حوزه تعمیرات لپ تاپ لنوو و سایر برندها بوده و توانایی رفع انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این محصول را دارا می باشند.

این افراد با استفاده از تجهیزات و ابزار پیشرفته، خدمات تعمیری را مطابق با آخرین استاندارد های روز دنیا به کاربران ارائه می دهند. انواع برندهای مطرح از جمله اپل، ایسوس، دل، لنوو، اچ پی، ایسر و … در نمایندگی لپ تاپ مورد بررسی و ترمیم تخصصی قرار می گیرد.

 همکاران ما در راستای عمل به شعار مشتری مداری، تلاش می کنند که کلیه مشکلات این محصول را برطرف نموده و نیاز کاربران را در این زمینه برطرف نمایند.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر