آیا لپ تاپ با پاوربانک شارژ می شود؟

یکی از پرسش هایی که برای بسیاری از کاربران لپ تاپ پیش می آید، این است که آیا قابلیت شارژ کردن این دستگاه با پاوربانک وجود دارد یا خیر. پاوربانک ها قطعات کوچک الکترونیکی هستند که یه برد کوچیک دارن و انرژی رو ذخیره میکنن. همچنین این محصول، چندتا باتری داره که فرایند ذخیره سازی انرژی رو انجام میدن و در ظرفیت های مختلفی تولید و عرضه شدن. معمولا در تولید پاور بانک‌ها از باتری‌های پر قدرتی استفاده می شود که ظرفیت آن ها نسبت به باتری ‌های معمولی، بسیار بیشتر است. همانطور که اطلاع دارید، پاوربانک به برق شهری متصل شده و پس از چند ساعت، شارژ می شود. در هنگام نیاز، شما می توانید موبایل، تبلت و … خود را به این محصول متصل کرده و از انرژی ذخیره شده در آن، برای شارژ محصول مورد نظرتان استفاده نمایید. استفاده از پاور بانک برای شارژ کردن گوشی های موبایل، تبلت، سیستم های پخش یو اس بی و … امری رایج و متداول است. ما در این مطلب، پیرامون شارژ لپ تاپ با پاور بانک و ملزومات این کار صحبت خواهیم کرد.

شارژ لپ تاپ با پاور بانک

موارد استفاده از پاوربانک

همانطور که پیش تر اشاره شد، پاور بانک ها با ذخیره کردن انرژی برق در باتری هایشان، امکان شارژ کردن دستگاه های مختلف را برای کاربران فراهم می نمایند. یکی از موارد استفاده ی این محصول، شارژ کردن انواع گوشی های هوشمند و تبلت است. وقتی به برق دسترسی ندارید، پاوربانک می تواند به راحتی گوشی یا تبلت شما را شارژ کرده و امکان استفاده از آن را برایتان فراهم کند. اما این دستگاه، موارد استفاده ی دیگری هم دارد؛ به عنوان مثال، شما می توانید برای شارژ کردن دوربین تان از آن استفاده کنید. همچنین دستگاه‌هایی مانند آیپاد iPod و ام پی تری پلیر MP3 Player و هدفون بلوتوثی و گجت‌های دیگر نیز با استفاده از پاوربانک قابل شارژ هستند. یکی از بحث هایی که اخیرا مطرح شده، امکان شارژ لپ تاپ با پاوربانک است. بسیاری از کارشناسان تعمیرات تخصصی لپ تاپ بر این باورند که می توان باتری این دستگاه را نیز با یک پاوربانک قدرتمند شارژ کرده و در صورت عدم دسترسی به برق، از آن استفاده کرد.

نکات مهم شارژ لپ تاپ با پاوربانک

برای شارژ کردن لپ تاپ خود با استفاده از پاوربانک ، شما باید به چند نکته توجه داشته باشید. مهم ترین نکات در این زمینه، عبارتند از:

پورت های مناسب

نکته ی دیگری که در مورد شارژ لپ تاپ با پاوربانک وجود دارد، این است که پاورهایی که برای این منظور تهیه شده اند، امکان شارژ کردن دستگاه هایی همچون موبایل، تبلت و انواع گجت را نیز دارند. پورت های مختلفی روی این مدل ها تعبیه شده که هریک از آنها، برای شارژ کردن یکی از دیوایس های مورد ذکر کاربرد دارند. برای شارژ کردن باتری لپ تاپ، شما باید از پورت استاندارد ای سی AC پاور بانک استفاده کنید. معمولا پاور بانک‌هایی که برای شارژ لپ تاپ ساخته می‌شوند دارای یک خروجی استاندارد ای سی دی سی AC/DC هستند که کار شارژ لپ تاپ را بسیار ساده کرده و سرعت می بخشد. سوکت ای سی AC Socket یا پورت ای سی، مخصوص شارژ لپ تاپ است و به هیچ عنوان نباید برای سایر دستگاه ها استفاده شود.

ولتاژ

اولین مساله ای که باید برای شارژ لپ تاپ با پاوربانک مورد توجه قرار دهید، این است که اکثر پاور بانک ‌هایی که برای شارژ انواع گوشی ‌های موبایل و تبلت و گجت‌ ها مورد استفاده قرار می گیرند، جریان و ولتاژ خروجی پایینی دارند که مناسب همین محصولات است. این در حالی است که لپ تاپ برای شارژ شدن، به ولتاژی بسیار بالاتر نیاز دارد. لذا این دستگاه، نیاز به پاوربانکی دارد که جریان و ولتاژ خروجی بالایی داشته باشد.

رابط آداپتوری

یکی دیگر از روش های شارژ لپ تاپ با پاوربانک ، استفاده از رابط آداپتور است. عملکرد این رابط بدین شکل است که یک طرف آن به خروجی پاور بانک و طرف دیگر آن به ورودی شارژ لپ تاپ متصل می ‌شود. به این ترتیب، پاور و لپ تاپ به هم متصل می شوند و دستگاه شارژ می گردد. بعضی از پاور بانک ‌های ولتاژ بالا، به همراه خود دارای رابط های آداپتوری هستند که کار شما برای شارژ لپ تاپ را آسان تر می ‌کند.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ، عنوان مجموعه ای است که به صورت تخصصی به ترمیم انواع مدل های این محصول اشتغال دارد. در این مرکز، تکنسین هایی فعالیت می کنند که جزء برترین متخصصین حوزه تعمیرات لپ تاپ بوده و توانایی رفع انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این محصول را دارا می باشند. این افراد با استفاده از تجهیزات و ابزار پیشرفته، خدمات تعمیری را مطابق با آخرین استاندارد های روز دنیا به کاربران ارائه می دهند. انواع برندهای مطرح از جمله اپل، ایسوس، دل، لنوو، اچ پی، ایسر و … در نمایندگی تعمیر لپ تاپ مورد بررسی و ترمیم تخصصی قرار می گیرد. همکاران ما در راستای عمل به شعار مشتری مداری، تلاش می کنند که کلیه مشکلات این محصول را برطرف نموده و نیاز کاربران را در این زمینه برطرف نمایند.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر