برترین گوشی های اندرویدی 2018

در مقاله پیش ما به بررسی بهترین گوشی های همراه سال 2018 پرداختیم و در این متن سعی داریم تا شما را با چند نمونه از برترین گوشی های اندرویدی مورد آزمایش قرار گرفته، آشنا کرده و قابلیت های آنان را مورد ارزیابی قرار دهیم. همان طور که می دانید؛ بزرگترین تفاوت در میان اسمارت فون های اندرویدی و گوشی های برند اپل، سیستم عامل های آنان می باشد. به هر حال دراین لیست نام های تجاری بزرگی همچون سامسونگ، ال جی، هوآوی، وان پلاس و گوگل به چشم می خورد که البته ما تنها به سه نمونه از آنها بسنده خواهیم کرد.

3 نمونه از برترین گوشی های اندرویدی 2018

Samsung Galaxy S9 Plus

به عنوان اولین محصولی که در لیست برترین گوشی های اندرویدی قرار گرفته شده است می توان به Samsung Galaxy S9 Plus اشاره داشت. این گجت دوست داشتنی در مارس 2018 معرفی شده و دارای شاخصه هایی همچون وزن 189 گرمی، ابعاد 158.1 x 73.8 x 8.5 میلی متری، سیستم عامل اندروید 8، نمایشگر6.2 اینچی، رزولوشن1440 x 2960 ، پردازنده Snapdragon 845 / Exynos 9810، رم با ظرفیت 6GB، ذخیره سازی 64GB/128GB، باتری 3,500mAh، دوربین پشتی دوگانه 12مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی می باشد. این دستگاه شامل نقاط قوتی به مانند ساختار ممتاز Super premium و استفاده آسان از دوربین در شرایط کم نور بوده و به عنوان نقطه ضعف آن می توان از عمرباتری کم نسبت به دیگر رقبا نام برد.

Galaxy S9 Plus با طراحی باور نکردنی

همان طور که می دانید اکنون سامسونگ یکی از بهترین گوشی های اندرویدی جهان را در اختیار خود دارد. مدل Galaxy S9 Plus این کمپانی محبوب به لطف طراحی باورنکردنی، صفحه نمایش شگفت انگیز و ویژگی های قدرتمند اش بسیار پرطرفدار بوده و دیگر آنکه این گوشی 6.2 همه شاخصه هایی را که در چند سال اخیر اسمارت فون های سامسونگ را تحسین برانگیز ساخته است را شامل می شود. همچنین، این محصول تقریبأ بدون حاشیه بوده و با ویژگی های سخت افزاری برجسته و نرم افزار اندرویدی با کاربردی آسان همراه شده است. این کمپانی کره ای دوربین دوگانه ای را به پشت دستگاه اضافه نموده که در شرایط نوری کم نیز کارایی مناسبی را پشتیبانی می کند و علاوه برآن گوشی Galaxy S9 Plus با اسکنر اثر انگشت و ضبط ویدئوی اسلوموشن 960fps نیز سازگار می باشد.

Samsung Galaxy S9

این دستگاه حرفه ای و خوش دست نیز در رده برترین گوشی های اندرویدی جای گرفته و در تاریخ مارس 2018 عرضه شده است. این گوشی هوشمند دارای مشخصات فنی قابل تمجیدی به مانند وزن 163 گرمی، ابعاد 147.7 x 68.7 x 8.5 میلی متری، سیستم عامل اندروید 8، صفحه نمایش 5.8 اینچی، رزولوشن 1440 x 2960، پردازنده Snapdragon 845 / Exynos 9810 ، رم 4GB، ذخیره سازی 64GB/128GB، باتری 3,000mAh، دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی می باشد. همچنین این محصول دارای محاسنی همچون ساختار Premium و نمایشگری عالی بوده؛ اما عمرباتری آن کم و سنسور اثر انگشت در پشت قرار گرفته است.

Glaxy s9 دومین گوشی برتر اندرویدی جهان

جالب است بدانید که، گوشی Samsung Galaxy S9 در حال حاضر دومین گوشی برتر اندرویدی در جهان به شمار رفته و مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. این گجت کمی کوچکتر و باریک تر از برادر خود (Samsung Galaxy S9 Plus) بوده و از یک دوربین اضافی در پشت برخوردار می باشد. نکات قابل توجه در طراحی این گوشی بسیار می باشد که از جمله آنها می توان به نمایشگر گسترده 5.8 اینچی Infinity ، چیپست قدرتمند ، رم 4GB و دوربین عقبی 12MP اشاره داشت. عمر باتری این محصول به خوبی S8 نبوده و به لحاظ ظاهری نیز به مانند پیشینیان خود می باشد؛ با این وجود تغییرات کوچک آن خوشایند بوده و به گونه ای همه جانبه چشم گیر است.

Huawei P20 Pro

گوشی Huawei P20 Pro هم در کالکشن برترین گوشی های اندرویدی می باشد که البته از برجسته ترین تولیدات هوآوی که تاکنون دیده شده نیز به حساب می آید. این محصول در تاریخ آوریل 2018 عرضه شده و شامل شاخصه هایی به مانند وزن 180 گرمی، ابعاد 155 x 73.9 x 7.8  میلی متری، سیستم عامل اندروید 8، نمایشگر 6.1 اینچی، رزولوشن  1080 x 2240، پردازنده Kirin 970، رم  6GB، ذخیره سازی 128GB ، باتری 4,000mAh، دوربین عقبی  40MP + 20MP + 8MP و دوربین سلفی 24MP می باشد.

نقاط قوت و ضعف Huawei P20 Pro

از نکات مثبت این گجت می توان از دوربین های خارق العاده و عمر باتری عالی آن نام برد ولی نقطه ضعف این دستگاه عدم پشتیبانی از شارژ بی سیم بوده و نمایشگر آن تنها کیفیت فول اچ دی را پوشش می دهد. لازم به ذکر است که زیبای گوشی Huawei P20 Pro به هیچ عنوان شما را فریب نداده و این گجت پراقبال اکنون سومین گزینه در مجموعه برترین گوشی های اندرویدی جهان به شمار می رود. در حقیقت، این کمپانی چینی پس از سال ها رقابت و جاماندن از برندهایی مطرح و قدرتمند در نهایت توانست یکی از حیرت انگیزترین نمونه های خود را معرفی کرده و کانون توجه بسیاری از کاربران قرار گیرد.

منبع: www.techradar.com

نمایندگی تعمیرات موبایل

نمایندگی تعمیرات موبایل به پیشرفته ترین و مدرن ترین ابزارهای روز دنیا تجهیز شده و بدین لحاظ، سرویس ها و خدمات شایسته ای را در زمینه بررسی و رفع نواقص انواع گوشی های هوشمند ارائه می دهد. گفتنی است، هر کدام از واحدهای نمایندگی تعمیرات موبایل به یکی از برندها اختصاص یافته و شرایط ترمیم تخصصی و اساسی این محصولات به شیوه ای متمایز نسبت به دیگر نمایندگی های معمول امکان پذیر شده است. همچنین این مرکز خوش نام به دلیل ارائه خدمات متعدد و گسترده در طول سالیان متمادی فعالیت خود همواره به اولین گزینه انتخابی از سوی کاربران تبدیل شده و با تلاشی مستمر برترین سرویس ها را برای رفاه شما عزیزان عرضه داشته است. به هر حال، ارائه مشاوره های لازم، پاسخگویی سریع به سوالات، تعمیر انواع و اقسام مدل های گوشی، تعمیر فوری و تضمینی دستگاه ها و استفاده از قطعات اصل و اورجینال به هنگام لزوم از جمله فعالیت های این مرکز مورد اطمینان به شمار می آید. در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات بیشتر به این قسمت از سایت مراجعه نمایید.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر