بهترین برندهای لپ تاپ 2018

اخیرا لیست بهترین برندهای لپ تاپ 2018 منتشر شده است. در این لیست نام 10 کمپانی قدر و صاحب نام را مشاهده می کنیم که بر مبنای برخی ویژگی ها و قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری رتبه بندی شده اند. فاکتور هایی همچون پشتیبانی و گارانتی (20 امتیاز)، طراحی (15 امتیاز)، نوآوری (10 امتیاز)، ارزش (15 امتیاز) و … در این بررسی مورد توجه قرار گرفته اند و برندها بر این اساس رتبه بندی شده اند. امتیاز دهی این لیست به گونه ای است که هر برند، امتیازی بین 0 تا 100 را به خود اختصاص داده و به این ترتیب، در رده یک تا ده قرار گرفته است. با توجه به اهمیتی که لپ تاپ در کاربری روزمره دارد، بدیهی است که کاربران به دنبال بهترین برندها باشند. در این مطلب، لیست ده گانه بهترین برندهای لپ تاپ 2018 را به شما کاربران عزیز ارائه می دهیم.

بهترین برندهای لپ تاپ 2018

برندهای برتر لپ تاپ در سال 2018

بهترین برندهای لپ تاپ 2018 بر اساس چندین ویژگی مختلف، عبارتند از:

لنوو

صدر لیست بهترین برندهای لپ تاپ 2018، مثل سال گذشته از آن لنوو می باشد. این برند با کسب امتیاز 86 از 100، توانسته در اول فهرست بهترین های سال جاری قرار بگیرد. لپ تاپ های جدید لنوو، در بیش از 50 درصد از بررسی های انجام شده، امتیاز 4 یا 5 را از مجموع 5 امتیاز دریافت کرده اند.

اچ پی

اچ پی سال گذشته دچار نزول جایگاه شده بود؛ در لیست بهترین برندهای لپ تاپ 2018 ، این برند روند صعودی داشته و در بررسی های انجام شده، امیتاز 85 را به خود اختصاص داده است. البته hp در زمینه ارزش با لنوو هم رده شده و امتیاز 14 را کسب کرده است.

دل

سومین جایگاه لیست بهترین برندهای لپ تاپ 2018 از آن dell شده است. این برند نام آشنا، توانسته 82 امتیاز کسب کند و با سیستم فوق العاده خود، در فهرست بهترین ها جای بگیرد. آنچه در مورد برند دل جلب توجه می کند، کسب امتیاز 18 این برند در زمینه پشتیبانی امتیاز است که امتیاز بسیار خوبی محسوب می شود.

ایسر

ایسر با 81 امیتاز، چهارمین مورد در فهرست بهترین برندهای لپ تاپ 2018 است. این شرکت همواره تعادل مناسبی بین قیمت و کارایی لپ تاپ هایش برقرار کرده است.

ایسوس (هم رتبه با ایسر)

ایسوس هم مثل ایسر امتیاز 81 را کسب کرده و رتبه چهارم را در لیست بهترین برندهای لپ تاپ 2018 به خود اختصاص داده است. البته ایسوس در زمینه ارزش و طراحی، امتیاز کامل گرفته است.

مایکروسافت

مایکروسافت با 77 امتیاز، ششمین شرکت در بین بهترین برندهای لپ تاپ 2018 می باشد. طراحی لپ تاپ های این شرکت چندان متنوع نیست، اما در درجه بالایی از کیفیت قرار دارند.

اپل

اپل این بار ضعیف تر از انتظارها ظاهر شده و در بین بهترین برندهای لپ تاپ 2018 ، در جایگاه هفتم قرار گرفته است. گویا کوپرتینویی ها در سال های اخیر از بخش لپ تاپ خود غافل شده اند. با این وجود این کمپانی همچنان در بخش پشتیبانی بی رقیب بوده و بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه می دهد. اپل در بررسی ها امتیاز 72 را کسب کرده است.

ریزر

ریزر، رتبه هشتم لیست بهترین برندهای لپ تاپ 2018 ، تولید کننده محصولات گیمینگ است. قیمت این لپ تاپ ها بالا است و کیفیت فوق العاده ای را به کاربران ارائه می دهند. ریزر با کسب 70 امتیاز، توانسته جایگاه نسبتا خوبی در این فهرست داشته باشد.

ام اس آی

ام اس آی به عنوان یکی از اولین تولید کنندگان لپ تاپ گیمینگ، امتیاز پایینی در زمینه پشتیبانی فنی کسب کرده و به رتبه نهم در جدول بهترین برندهای لپ تاپ 2018 سقوط کرده است. 67، بالاترین امتیازی است که این برند به دست آورده است.

سامسونگ (هم رتبه با ام اس ای)

سامسونگ هم با کسب امتیاز 67، در فهرست بهترین برندهای لپ تاپ 2018 در رده ی نهم قرار گرفته است. طراحی محصولات این شرکت کمی ضعیف است اما در حوزه پشتیبانی امتیاز خوبی کسب کرده است

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ، یکی از معتبرترین مراکز برای انجام تعمیرات انواع مدل های این دستگاه می باشد. در این مرکز شرکت تولید کننده خاصی مورد تاکید نبوده و تمامی برندها مورد بررسی و تعمیرات قرار می گیرند. به عنوان مثال، انواع مدل های لپ‌ تاپ ایسر، اچ پی، ایسوس، اپل، دل و … در این مجموعه به صورت تخصصی ترمیم می گردد. نکته مهم درمورد مرکز مورد بحث، حضور متخصصین فعال در زمینه تعمیرات لپ‌ تاپ است. این متخصصین، با بهره گیری از روش های نوین تعمیرات و نیز با استفاده از پیشرفته ترین ابزارآلات روز دنیا، اقدام به ترمیم انواع مشکلات این دستگاه به صورت تخصصی می نمایند. شما کاربران گرامی، در صورت بروز مشکل در لپ ‌تاپ خود می توانید به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر