بهترین دستگاه های کپی سال 2019 معرفی شدند

شناخت بهترین ها در هر حوزه ای همیشه با هیجان خاصی همراه است. بازار تولید و فروش ماشین های اداری بسیار گسترده است و سالانه مدل های متنوعی از این محصولات تولید شده و روانه بازارهای جهانی می گردد. در این مطلب، قصد داریم چند مورد از بهترین دستگاه های کپی 2019 را به شما عزیزان معرفی کنیم.

این محصولات از برندهای مختلفی از جمله تعمیر دستگاه کپی کانن، برادر و اچ پی هستند و به دلیل قابلیت ها و آپشن های متعددی و کاربردی که دارند، عنوان بهترین های سال را البته تا به اینجا کسب کرده اند. ما ویژگی های مختصری از این محصولات را به شما عزیزان ارائه می دهیم تا در صورت نیاز بتوانید بهترین مدل را خریداری کنید. برای آشنایی با بهترین دستگاه های کپی 2019 از شما دعوت می کنیم با تیم کارشناسی نمایندگی دستگاه کپی همراه باشید. 

بهترین دستگاه های کپی سال 2019 معرفی شدند

بهترین دستگاه های کپی 2019

HP LaserJet Pro M426fdn

به جرات می توان گفت که بهترین محصول سال در حوزه ماشین های اداری تا به این لحظه، HP LaserJet Pro M426fdn است. این چندکاره با کیفیت، به صورت تخصصی برای چاپ های سنگین و حرفه ای تولید شده است. سرعت کار این محصول بسیار بالا است و چند قابلیت را در اختیار کاربر قرار می دهد. ضریب امنیت این دستگاه قابل قبول بوده و کمترین آسیب را در مقابل تهدیدها می بیند.

صرفه جویی در انرژی از جمله ویژگی های قابل توجهی است که چند کاره  LaserJet Pro M426fdn اچ پی را به یک محصول کاربردی و پر طرفدار تبدیل کرده است. برخورداری از فیدر سند خودکار، کارتریج با کارایی بالا، صفحه لمسی رنگ، تکنولوژی  Instant-on، NFC touch-to-print و مواردی از این دست، این محصول را به یکی از بهترین دستگاه های کپی 2019 البته از نوع چندکاره تبدیل کرده است.

اگه میخوای دلیل گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی رو بدونی کلیک کن

Canon Image CLASS MF247dw

دومین مورد از بهترین دستگاه های کپی 2019 نیز محصولی چند کاره است که بیشتر به عنوان پرینتر شناخته می شود. CLASS MF247dw یکی از تولیدات کانن است که بیشتر برای چاپ عکس کاربرد دارد. چاپ، کپی، اسکن و فکس، قابلیت های اصلی این محصول را تشکیل می دهند و می توانید به راحتی آن را با سیستم عامل ویندوز 10، 8.1، 8، 7 و ویندوز ویستا تطابق دهید.

چاپ 28 صفحه در دقیقه  نشان دهنده سرعت مناسب این محصول بوده و کاست استاندارد آن نیز با ظرفیت بیش از 250 ورق طراحی شده است. سرعت چاپ 28 صفحه در دقیقه، حافظه چاپی 512 مگابایت، اتصال بی سیم و چرخه کاری 15000 صفحه از جمله نقاط قوت این محصول به شمار می روند.

MFC-L3750CDW برادر

سومین محصول در فهرست بهترین دستگاه های کپی 2019 ، MFC-L3750CDW  از برند برادر است که از قابلیت هایی همچون چاپ رنگی دیجیتال و بی سیم برخوردار می باشد. این چندکاره جمع و جور با توجه به ابعادی که دارد، برای استفاده در محیط های اداری کوچک بسیار مناسب است. این چاپگر همچنین دارای گزینه های اتصال چند منظوره و چاپ بی سیم تلفن همراه است. با استفاده از آپشن هایی همچون صفحه نمایش لمسی 3.7 اینچی، فرم چاپی و برنامه های ابر رایانه ای اسکن شده، گزینه های اتصال چندگانه و … می توانید یک دستگاه چندکاره بسیار کاربردی داشته و از کار کردن با آن لذت ببرید.

کانن MG6821

اما چهارمین جایگاه بهترین دستگاه های کپی 2019 در اختیار کمپانی کانن است. یک چند کاره بی سیم تمام عیار با قابلیت های اسکن، کپی و چاپ به نام MG6821. گزینه های Google Cloud Print، Air print، برنامه کانن چاپ، Morpia  و دیگر امکانات کاربردی در این محصول، در نگاه اول خودنمایی کرده و نظر کاربر را جلب می کنند. شما می توانید این دستگاه را به راحتی به آیفون و یا محصولات اندرویدی نصب کرده و عکس های مورد نظرتان را به طور مستقیم از گوشی های هوشمند خود چاپ کنید. از جمله نقاط قوت این محصول باید به تنظیم ساده  WiFi، چاپ دو طرفه خودکار، چاپ عکس در 15 دقیقه و … اشاره کرد.

MFC-J6935DW برادر

آخرین مورد از بهترین دستگاه های کپی 2019 که در این مقاله به شما عزیزان معرفی می کنیم، محصلی از کمپانی برادر است که تحت عنوان پرینتر چند کاره  MFC-J6935DWنام گذاری شده است. این دستگاه بی سیم است و علی رغم هزینه پایینی که برای تولید آن صرف شده، کارایی مطلوب و رضایت بخشی دارد. در این محصول از سیستم پیشرفته کارتریج INK استفاده شده که کیفیت چاپ را به میزان قابل توجهی ارتقا بخشیده است. با استفاده از قابلیت های AirPrint، Google Cloud Print، Wi-Fi Direct می توان چاپ بی سیم را با این محصول انجام داد. چاپ کند.

نمایندگی دستگاه کپی متخصص در تعمیرات

نمایندگی تعمیرات کپی، عنوان مجموعه ای است که به صورت تخصصی به ترمیم انواع مدل های دستگاه کپی اشتغال دارد. در این مرکز تکنسین هایی فعالیت می کنند که جزء برترین متخصصین حوزه تعمیرات ماشین های اداری هستند و توانایی رفع انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این محصول را دارا می باشند. این افراد با استفاده از تجهیزات و ابزار پیشرفته، خدمات تعمیری را مطابق با آخرین استاندارد های روز دنیا به کاربران ارائه می دهند.

انواع برندهای مطرح از جمله شارپ، ریکو، کونیکا مینولتا، توشیبا، کانن، زیراکس و … در نمایندگی تعمیرات کپی مورد بررسی و ترمیم تخصصی قرار می گیرد. همکاران ما در راستای عمل به شعار مشتری مداری، تلاش می کنند که کلیه مشکلات این محصول را برطرف کرده و نیاز کاربران را در این زمینه برطرف نمایند. نکته ی ویژه در مورد نمایندگی دستگاه کپی ، ارائه ی خدمات تعمیر در محل است که با مراجعه به سایر بخش های سایت، می توانید از جزئیات آن مطلع شوید.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر