بهترین لپ تاپ های هیبریدی 2018

 شاید در قدم اول لازم باشد بدانید لپ تاپ های هیبریدی چه نوع لپ تاپ هایی هستند. به طور کلی به لپ تاپ هایی که هم قابلیت تبدیل شدن به تبلت را دارند و هم لپ تاپ ، هیبریدی گفته می شود. در بعضی موارد نیز از آن ها به عنوان لپ تاپ های دو منظوره یاد می شود. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین لپ تاپ های هیبریدی 2018 آشنا کنیم. در صورتی که قصد خرید یک لپ تاپ هیبریدی یا دو منظوره را دارید این مقاله به شما کمک می کند تا بهترین گزینه ار متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. افرادی که تجربه استفاده از لپ تاپ های دو منظوره را دارند، هرگز تمایلی به استفاده از نمونه های دیگر موجود در بازار نخواهند داشت. جالب است بدانید لپ تاپ ها هیبریدی معمولا وزن کمی دارند و به راحتی قابل حمل هستند.

بهترین لپ تاپ های هیبریدی 2018

آشنایی با 4 نمونه از  بهترین لپ تاپ های هیبریدی 2018

لپ تاپ Google Pixelbook

Google Pixelbook  یکی از لپ تاپ هایی است که در لیست بهترین لپ تاپ های هیبریدی 2018 قرار گرفته است. شاید تصور اینکه چگونه یک کروم بوک یکی از بهترین لپ تاپ ها دو کاره شناخته شده برای کاربارن عجیب باشد. اما بدون شک، لپ تاپ Pixelbook یک لپ تاپ دو منظوره و فوق العاده می باشد.  این محصول، از پلتفرمی عالی بهره مند شده و یک تجربه ی فوق العاده از یک لپ تاپ دو منظوره را برای کاربران بر جای می گذارد. مشخصات فنی این دستگاه عبارتند از  حافظه  GB – 512GB SSD 128، پردازنده اینتل Core i5 – i7، گرافیک Intel HD Graphics 615، نمایشگر لمسی ال سی دی (12.3 inch QHD (2,400 x 1,600 و رم با ظرفیت  8GB – 16GB می باشد. از مزایای این دستگاه می توان به طراحی دوست داشتنی ، نمایشگر واضح ، پشتیبانی از نرم افزار اندروید اشاره کرد. لپ تاپ Google Pixelbook یا توجه به قابلیت هایی که از آن نام بردیم دارای معایبی مثل قیمت بالا ، فروش خودکار مخصوص به صورت جداگانه ،  نداشتن سیستم ورود بیومتریک نیز می باشد.

لپ تاپ  Samsung Notebook 9 Pro

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های هیبریدی 2018 لپ تاپ  Samsung Notebook 9 Pro می باشد. لپ تاپ Samsung Notebook 9 Pro قابلیت رقابت با مک 15-inch MacBook Pro را دارد. این لپ تاپ در دو مدل 13.3 اینچی و 15.9 اینچی طراحی و ساخته شده است. هر دو دستگاه  به لحاظ ساختاری یکسان هستند و از قلم اختصاصی S-Pen نیز پشتیبانی می کنند. مشخصات فنی این لپ تاپ عبارت است از :  پردازنده اینتل Core i7، گرافیک اینتل  HD Graphics 620-AMD Radeon 540 Graphics (2GB GDDR5)، رم با ظرفیت  8GB – 16GB، نمایشگر لمسی 13.3-inch – 15.6-inch FHD (1,920 x 1,080) LED و حافظه  GB SSD 256می باشد. در این بخش به بررسی مزایا و معایب لپ تاپ  Samsung Notebook 9 Pro می پردازیم. کارایی موثر با استفاده از قلم S-Pen ، طرحی عالی و زیبا از دیگر مزایای این دستگاه به شمار می روند در حالی که این لپ تاپ از معایبی هم چون عملکرد پایین باتری ها ، کیفیت ضعیف بلندگوها نیز برخوردار است.

لپ تاپ Dell XPS 15 2-in-1

به عنوان یک نمونه ی دیگر از بهترین لپ تاپ های هیبریدی 2018 می توانیم از لپ تاپ Dell XPS 15 2-in-1 نام ببریم. در صورتی که شما به یکی از بهرتین لپ تاپ های هیبریدی نیاز دارید که قدرت عملکرد بالایی داشته باشد و در عین حال از کارایی بسیار بالایی بهره مند باشد می توانید این لپ تاپ را انتخاب کنید. این دستگاه دارای گرافیک گسسته Radeon RX Vega  بوده و نمونه ای زیبا و البته کمی گران به شمار می رود. این گرانی بی دلیل نبوده و پس از خرید و تجربه ی کار با آن علت این قیمت بالا را پیدا خواهید کرد. قدرت بالا و طراحی بسیار باریک این لپ تاپ از نقاط قوت آن به شمار می رود و اما قیمت بالای آن برای کاربران از نقاط ضعف این لپ تاپ محسوب می شود. مشخصات فنی این لپ تاپ شامل جمله پردازنده اینتل Core i5-i7، گرافیک Radeon RX Vega M GL Graphics 4GB HMB2 ، رم با ظرفیت GB8 و حافظه  512GB PCIe SSD می باشد.

لپ تاپ Asus Chromebook Flip

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های هیبریدی 2018 تولید شرکت ایسوس بوده که لپ تاپ Asus Chromebook Flip می باشد. با توجه به این که خرید لپ تاپ دومنظوره، Pixelbook هزینه ی بالایی برای کاربران به دنبال دارد. گزینه ی پیشنهادی دیگر Asus Chromebook Flip C302 می باشد همانند لپ تاپ دومنظوره، Pixelbook از طراحی و جذابیت فوق العاده ای بهره مند شده است. این لپ تاپ دارای نمایشگر لمسی و طراحی تبدیل پذیر بوده و همچنین، سیستم عامل Chrome OS، اپلیکیشن ها و خدمات ابری را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. این لپ تاپ از مشخصات فنی به مانند پردازنده  Intel Pentium – Core m7، گرافیک Intel HD Graphics 510 – 515، رم با ظرفیت 4GB – 8GB، نمایشگر ضد انعکاسی با نور پس زمینه ال ای دی 12.5-inch FHD (1,920 x 1,080) و حافظه  GB – 128GB eMMC 32برخوردار می باشد. از نقاط قوت این دستگاه می توان به طراحی زیبا در حالت تبلت ، نمایشگر با کیفیت و عالی اشاره کرد. این لپ تاپ نیز همانند سایر دستگاه های الکترونیکی از جمله لپ تاپ دارای نقاط ضعفی چون عدم پشتیبانی از برخی نرم افزارهای اندرویدی ، کیفیت متوسط اسپیکرها می باشد.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ انواع خدمات مرتبط با فروش لپ تاپ در برند های گوناگون و تعمیرات این دستگاه را ارائه می کند. برند های موجود در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ عبارتند از سونی، اچ پی، دل ، ایسوس، ایسر، ال جی ، سامسونگ و … . انواع لپ تاپ ها در برند ها و مدل های مختلف به صورت اورجینال و همراه با ضمانت نامه ی معتبر به فروش می رسند. واحد تعمیرات لپ تاپ از دیگر بخش های فعال در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ به شمار می رود. تعیرات نرم افزاری و سخت  افزاری لپ تاپ ها در این واحد توسط کادر فنی حرفه ای و مجرب انجام می شود. دسترسی  واحد تعمیرات تخصصی لب تاپ به انواع ابزار و قطعات سبب شده تا فرآیند تعمیرات در این نمایندگی با سرعت و کیفیت بسیار بالایی ارائه شود.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر