تعمیرات تخصصی لپ تاپ

تعمیرات تخصصی لپ تاپ ، تعمیرگاه تخصصی لپ تاپ  و مرکز تعمیر لپ تاپ درایران می باشد. این مرکز مجوز رسمی از اتحادیه داشته و کاربران با اطمینان کامل می توانند تعمیر لپ تاپ خود را به متخصصین مرکز لپ تاپ ایران بسپارند. با توجه به تعدد مراکز نامعتبر در سطح شهرها که مدعی تعمیر لپ تاپ هستند. شناخت مرکز اصلی تعمیرات لپ تاپ کمک شایان ذکری به کاربران لپ تاپ ها خواهد نمود.  هدف اصلی مرکز تعمیرات لپ تاپ خدمت گزاری به هم وطنان گرامی می باشد .

اجزای لپ تاپ عبارت است از :  مادربرد ، سی پی یو ، FSB ، Clock Speed ، کش یا حافظه نهان ، TDP ، Features Graphic ، DirectX ، کارت گرافیک (VGA)، پهنای باند حافظه (Memory Bus Width)، سیستم عامل OS، دیسک سخت HDD، صفحه نمایش Display. مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ پس از عیب یابی اولیه نسبت به رفع ایراد دستگاه کاربران اقدام می نماید . کادرفنی مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ پس از اتمام پروسه ی تعمیر و تست دستگاه آن را به مشتری تحویل می دهند. تمامی خدمات مرکز تعمیرات لپ تاپ همراه با گارانتی ارائه می شود.

تعمیرات تخصصی لپ تاپ

واحدهای تعمیرات تخصصی لپ تاپ

واحدهای تعمیرات تخصصی لپ تاپ به صورت کارگاهها فنی مجزا راه اندازی شده است . این کارگاه ها مجهز به ابزارآلات درجه یک می باشند . کادرمجرب این مرکز با بهره گیری از تکنولوژی نوین و تکیه بر مهارت و علم روز خود پروسه ی تعمیر را انجام می دهند . مهمترین مزیت مجزا بودن واحد ها این است که تعمیرکاران می توانند با تمامی دقت خود به عیب یابی دستگاه بپردازند . بدیهی است همین امر موجب افزایش راندمان کار مجموعه نیز می گردد . تکنسین های مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ ابتدا به آنالیز دستگاه می پردازند . از این رو سریعترین راه برای تعمیر انتخاب می شود . البته احتمال بروز خطا حین تعمیر نیز ، به صفر می رسد . هزینه ی تعمیرات در این مرکز براساس نرخنامه ی مصوب اتحادیه از مشتریان محترم اخذ می گردد .کادرفنی این مرکز در هر کارکارگاه به رفع ایراد یک برند از لپ تاپ می پردازند . ضمنا کاربران به دلیل مجزا بودن واحدها برای ریکاوری دستگاه خویش باید به واحد مرتبط با دستگاه مراجعه نمایند .

خدمات مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ

مرکز تعمیرات لپ تاپ خدمات تخصصی تعمیر لپ تاپ را به کاربران گرامی ارائه می نماید. متخصصین مرکز تعمیرات لپ تاپ قادر به رفع مشکلاتی هستند که ممکن است از سوی سایر مراکز غیرقابل تعمیر اعلام شود. از جمله نکات تعمیرات  لپ تاپ که نیاز به تخصص ویژه دارد عبارتند از :  ریکاوری لپ تاپ  بدلیل خرابی اینورترها و بروز مشکلات در تصویر Bad Inverter  و …ترمیم و بازیابی لپ تاپ  بابت بروز مشکلاتی در چیپ ها از قبیل قلع مردگی یا بروز مشکلاتی در تغذیه چیپ مورد نظر در مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ ، تعمیرات لپ تاپ به دلیل بالا رفتن دمای چیپ در مادربرد لپ تاپBad thermal chips و …رفع ایراد لپ تاپ بابت مشکلاتی همچون خرابی سیلندر ، برد . مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ با راهکارهای نوین علمی و بکارگیری تجهیزات مدرن به ارائه ی خدمات ریکاوری مبادرت می ورزد .

برخی از خدمات تعمیر لپ تاپ بدین شرح می باشد :

  • تعمیرات لپ تاپ به دلیل عدم برقراری ارتباط یک usb و یا چندین usb لپ تاپ ( خرابی usbها )
  • تعمیرات لپ تاپ بابت مشکلاتی همچون کم نوری صفحه (LCD dimming)
  • تعمیرات لپ تاپ بابت مشکلاتی همچون پرش ال سی دی لپ تاپ (LCD flickering )  
  • تعمیر لپ تاپ بابت مشکلاتی همچون شکستگی ال سی دی لپ تاپ (Broken Screen ) ، خطوطی عمود و افقی بر روی صفحه نمایشگر (Vertical/Horizontal stripes ) و …

اگر میخوای بدونی علت دیر بالا آمدن لپ تاپ چیست؟ چیه کلیک کن

  • تعمیرات لپ تاپ  به دلیل خرابی wifi / modem / BT و …
  • تعمیرات لپ تاپ  بدلیل خرابی اینورترها و بروز مشکلات در تصویر (Bad Inverter ) و …
  • تعمیرات لپ تاپ  بابت بروز مشکلاتی در چیپ ها از قبیل قلع مردگی که اقدام به ریبال چیپ مورد نظر می نماییم و یا بروز مشکلاتی در تغذیه چیپ مورد نظر که اقدام به شناسایی مدار باک مورد نظر و تعویض قطعه معیوب می نماییم.
  • تعمیرات لپ تاپ به دلیل بالا رفتن دمای چیپ در مادربرد لپ تاپ (Bad thermal chips) و …
  • تعمیرات لپ تاپ بابت مشکلاتی همچون خرابی سیلندر ، برد .
  • تعمیرات لپ تاپ در مواقع روشن نشدن دستگاه که به اصطلاح به آن No power می گویند.
  • تعمیرات لپ تاپ در مواقعی که روشن می شود ولی بوت نمی شود . ( Power but no boot)
  • تعمیرات لپ تاپ بخاطر ندادن تصویر از پورتهای مختلف و LCD لپ تاپ که معمولا مربوط به گرافیک لپ تاپ می باشد .
  • تعمیرات لپ تاپ در خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ در حین انجام کار ( Random power off )
  • تعمیرات لپ تاپ بابت دمای بالای لپ تاپ تا حدی که باعث هنگ کردن لپ تاپ می شود (Over Heat )
  • تعمیرات لپ تاپ بابت رفع مشکلات باتری (Battery charging problem )
  • تعمیرات لپ تاپ جهت مشکلی همچون نداشتن خروجی صدا (No Sound )
  • تعمیرات لپ تاپ بدلیل مشکلاتی از قبیل تغذیه نادرست و خرابی مدار باکها
  • تعمیرات لپ تاپ به دلیل ریختن مایعات بر روی آن
  • تعمیرات لپ تاپ به دلیل ریختن مایعات روی لب تاب
  • تعمیرات لپ تاپ به دلیل مشکلاتی همچون خرابی چیپ رگیولاتور پاور( Bad power regulator chips)
  • مشکلات مربوط به کار نکردن کیبرد و عیب یابی و تعمیر آن

نمایندگی لپ تاپ

نمایندگی لپ تاپ با بهره گیری از کادری خلاق و متخصص ، به عیب یابی و رفع ایراد دستگاه کاربران گرامی می پردازد . این مرکز با استفاده از تکنیک های روز دنیا و استفاده از ابزارالات درجه یک و طبق آخرین متدهای روز ، آماده ی ارائه ی خدمات به مشتریان گرامی می باشد .

درصورتی که دستگاه معیوب شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد ، می توانید با آسودگی خاطر آن را به دست کارشناسان این مجموعه بسپارید . درواقع یکی دیگر از فعالیت های نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ، وارد کردن قطعات اورجینال می باشد . لذا ، تکنسین ها و مهندسین مجموعه در صورت لزوم به تعویض قطعه ، حتما از قطعه ی اصل استفاده می نمایند . در پایان باید به این مطلب اشاره نماییم که  مدیریت و پرسنل نمایندگی لپ تاپ با تعیین هدف کسب رضایت مشتری برای خود ، به فعالیت می پردازند . رسالت و هدف مهمی که این مجموعه دنبال می کند این است که ، کاربران بتوانند با صرف هزینه ای که می نمایند بیشترین بهره را ببرند .

اخبار و خواندنی های لپ تاپ

کادر مجرب و خلاق مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ بخش اخبار و دیگر خواندنی های مفید را در سایت طراحی کرده اند . کاربران محترم با مراجعه به این بخش می توانند به مطالعه ی جدیدترین اخبار لپ تاپ ، نوینترین محصولات لپ تاپ ، رایج ترین سوالات تعمیرات لپ تاپ در کرج و مفیدترین مقالات مرتبط با لپ تاپ بپردازند . مقالات و خبرهای این بخش به گونه ای گرداوری و ارائه شده اند که تمامی افراد بتوانند از آن استفاده کنند . کاربران با مطالعه ی بخش سوالات متداول می توانند به پاسخ بسیاری از پرسش های خود دست پیدا نمایند . لازم به ذکر است ، منابع دربرگیرنده ی بخش ذکر شده به تایید مراکز معتبر علمی رسیده است . از این رو با آسودگی خیال می توانید به مطالعه بپردازید . امید است توانسته باشیم با ارائه ی مطالب مذکور گامی در جهت افزایش سطح علمی شما عزیزان برداریم . تعمیرات تخصصی لپ تاپ مطابق با اسلوب های جهانی در این مرکز انجام می گردد . با کلیک روی لینک اخبار و خواندنی های لپ تاپ می توانید وارد بخش مذکور گردید .

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر