تعمیرات کپی

تعمیرات کپی و خدمات مرتبط با این حوزه ممکن است مورد نیاز بسیاری از کاربران باشد. بسیاری از دارندگان دستگاه های کپی ممکن است در حین استفاده از دستگاه های کپی با مشکل برخورده ولی شیوه رفع این مشکلات را ندانند. از همین رو مرکز تعمیرات کپی درصدد برآمده تا با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین امکانات تعمیر و بازیابی و زبده ترین کارشناسان تعمیر، تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بهبود و بهسازی دستگاه های کپی را به کاربران ارائه نماید. شما نیز می توانید با حضور در این مرکز و یا از طریق سیستم سرویس در محل دستگاه های کپی از تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات کپی بهره مند گردید و شاهد بازگشت کیفیت دستگاه های کارکرده خویش باشید.

تعمیرات کپی
 

نمایندگی تعمیرات کپی

نمایندگی تعمیرات کپی ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصیِ مرتبط با دستگاه های کپی اعم از بازبینی، سرویس، گردگیری، بهسازی و سرویس های دوره ای است. این مرکز با بهره‌‌مندی از پیشرفته ترین ابزارآلات تعمیر و با همکاری جمعی از مهندسان و کارشناسان این حوزه، فضایی ایجاد نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات ایجاد شده در دستگاه های کپی برندهای مختلف اعم از دستگاه های :

  • کپی شارپ
  • ریکو
  • سامسونگ
  • پاناسونیک
  • کیوسرا
  • زیراکس
  • اچ پی
  • کانن
  • کونیکا مینولتا
  • توشیبا
  • و …

 

را رفع و برطرف نمود.

مدیریت مرکز تعمیرات کپی به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان اعزامی تعمیر خود تمامی عملیات اجرا شده به دست کادر فنی خویش را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده به بهترین کیفیت ارائه ‌گردند. این امر به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های تعمیر صورت می‌پذیرد. بهره‌مندی و تسلط کارشناسان این مرکز از نوین‌ترین متدهای تعمیر این امکان را فراهم آورده تا غالب اختلالات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه‌های کپی به بهترین شیوه رفع و برطرف گردند. نمایندگی تعمیرات کپی متشکل از واحدهایی است که تعمیرات برندهای مختلف دستگاه کپی در آنها انجام می پذیرد. خدمات ارائه شده در این مرکز به یُمن وجود کارشناسان زبده با بالاترین سطح کیفی و با استفاده از مؤثرترین متدهای تعمیر انجام می‌پذیرد.

خدمات تعمیر کپی

نمایندگی تعمیرات کپی در مرکز سخت افزار ایران جهت کسب رضایت مشتریان و رفع نیازهای آنها خدمات تخصصی را به انواع دستگاه های فتوکپی از برندهایی همچون :

  • ریکو
  • کانن
  • کونیکا مینولتا
  • توشیبا
  • شارپ
  • اچ پی
  • و …

ارائه می دهد.

اقداماتی مانند :

  • بررسی و عیب یابی دستگاه
  • تعمیر و تعویض فیوزینگ
  • تعویض و پاکسازی درام
  • شارژ کارتریج
  • تعویض کارتریج آسیب دیده
  • تعمیر کاغذکش
  • تعمیر و تعویض برد
  • تعمیر برد پاور
  • ترمیم مین برد
  • ترمیم و تعویض دکمه های آسیب دیده
  • تعویض مواد مصرفی
  • تعویض کابل ها و اتصالات معیوب و اقداماتی از این دست

بخشی از مهم ترین خدمات تعمیر کپی به شمار می روند. نمایندگی دستگاه کپی تمام خدمات خود را با ضمانت نامه معتبر همراه می کند تا کاربران بتوانند هرگونه مشکل یا ایراد احتمالی را در بازه زمانی یک ماهه برطرف سازند.

خدمات تعمیر کپی
 

شارژ کارتریج دستگاه کپی

شارژ کارتریج دستگاه کپی اقدامی مهم است که اگر به درستی و با استفاده از مواد با کیفیت انجام شود، در رفع بسیاری از مشکلات این دستگاه من جمله ایرادات چاپ موثر واقع خواهد شد. به هر ترتیب دستگاه فتوکپی بدون مواد مصرفی کاری از پیش نبرده و قادر به کپی گرفتن از اسناد نخواهد بود. بنابراین باید هر چند وقت یک بار، کارتریج شارژ شود تا دستگاه بتواند محتوا یا محتواهای مورد نظر شما را به خوبی به چاپ برساند. در غیر این صورت علاوه بر افت کیفیت چاپ، دستگاه نیز در معرض آسیب دیدگی قرار می گیرد. گفتنی است کارشناسان نمایندگی تعمیر دستگاه کپی برای شارژر کارتریج و افزایش کیفیت چاپ دستگاه تنها از مواد مرغوب و درجه یک استفاده می کنند.

تعمیر داکتر بلید دستگاه کپی

داکتر بلید، قطعه ای از جنس لاستیک است که متصل به قطعه‌ ای فلزی بوده و در کنار بلید، وظیفه ی تمیز کردن تونر موجود بر سطح مگنت رولر را بر عهده دارد. اصطکاک ایجاد شده توسط این قطعه که در جهت مخالف مگنت رولر است، به تجدید شارژ تونر می انجامد و فرایند چاپ و کپی را ممکن می سازد. بنابراین می توان دریافت که خرابی یا از کار افتادن داکتر بلید، مشکلات متعددی را در دستگاه ایجاد کرده و باید در اولین فرصت تعمیر گردد.

لازم است بدانید که متخصصین ما در بخش تعمیرات فتوکپی مرکز سخت افزار ایران، با تکیه بر تخصص و تجربه بالای خود، با کیفیت ترین خدمات را در زمینه ترمیم این قطعه به کاربران ارائه می دهند. با ترمیم این قطعه، فرایند پاکسازی و تجدید شارژ به درستی انجام شده و کاربران شاهد کپی های با کیفیت تر از دستگاه خود خواهند بود.

تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی

تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی یکی از فرایندهای مهم در حوزه ی ترمیم و رفع معایب این محصول است. فیوزینگ یا هیتر قطعه ی تاثیرگذاری است که گرمای مورد نیاز برای تثبیت تونر روی برگه را تامین می کند. اگر این قطعه درست کار نکند، تامین حرارت نیز به صورت کامل انجام نخواهد شد و در نتیجه، چاپ دچار ایرادهایی خواهد شد. بروز و تداوم مشکل در این قطعه می تواند منجر به ایجاد مشکلاتی از قبیل تونر ریزی در دستگاه شود. به همین دلیل لازم است که تعمیرات آن در اسرع وقت و توسط افراد حرفه ای انجام شود.

جمعی از مجرب ترین تکنسین های این حوزه در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی، بر روند ترمیم این قطعه نظارت دارند و به صورت تخصصی آن را تعمیر یا تعویض می نمایند. این افراد با استفاده از دستگاه ها و ابزار پیشرفته و با کیفیت و نیز با تکیه بر دانش فنی و تجربه بالای خود، فیوزینگ را به دقت بررسی کرده و اقدامات لازم برای تعمیر یا تعویض آن را انجام می دهند.

تعمیر درام دستگاه کپی

دیگر قطعه مورد اهمیت در تعمیرات دستگاه کپی، درام دستگاه کپی است. این قطعه، ضمن همکاری با کارتریج، فرایند چاپ را انجام می دهد و بار الکتریکی لازم برای چاپ را به تونر منتقل می کند. برخی افراد ممکن است ماهیت و نوع عملکرد درام و کارتریج را با هم اشتباه بگیرند. این در حالی است که درام در مقایسه با کارتریج از عمر بیشتری برخوردار بوده و حدودا در هر ۴ یا ۵ بار شارژ تونر، نیاز به تعویض دارد. در مورد نحوه کار این قطعه می توان گفت که این قطعه تونرهای مرتب شده برای چاپ را به کاغذ منتقل کرده و به این ترتیب باعث می شود که تونر با فشار و حرارت روی کاغذ ذوب شود.

بنابراین خرابی درام منشأ مشکلات بسیاری در عملکرد کلی دستگاه خواهد بود و نیاز به تعمیر فوری دارد. البته تعویض درام در این شرایط بیشتر رایج بوده و معمولا امکان ترمیم این قطعه وجود ندارد. نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی در مرکز سخت افزار ایران، با استفاده از قطعات اورجینال، فرایند تعویض درام کپی را به صورت حرفه ای انجام داده و کیفیت کار دستگاه را به حالت اول باز خواهد گرداند.

تعمیر کاغذکش دستگاه کپی

تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی، یکی از موارد خدمات تخصصی نمایندگی دستگاه کپی است که در سطحی حرفه ای و تخصصی به کاربران این محصول ارائه می گردد. کاغذ کش یکی از قطعات مکانیکی دستگاه کپی است که به سه دسته ورودی، داخلی و خارجی تقسیم می گردد.

بخش ورودی که در میان تعمیرکاران با نام پیکاپ رولر نیز شناخته می شود، وظیفه دارد که کاغذ را به داخل دستگاه بکشد تا برای فرایند چاپ آماده شود. بخش میانی یا داخلی، برگه را به سمت فیوزینگ هدایت کرده و در نهایت، کاغذ کش خارجی برگه کاغذ را از دستگاه کپی خارج می کند.

بروز مشکل در هریک از این بخش ها، حرکت کاغذ در دستگاه را مختل کرده و کاربران را با مشکل مواجه می سازد. به همین دلیل است که تعمیر و تعویض این قطعه در تعمیرات کپی اهمیت بسیاری داشته و باید توسط تعمیرکاران مجرب و حرفه ای انجام گردد. خوشبختانه مهارت بالای همکاران ما در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی مرکز سخت افزار ایران، به آنها این امکان را داده است که قطعه مورد بحث را به بهترین شکل ترمیم کرده و از تعویض آن جلوگیری نمایند.

تعمیرات دستگاه کپی در محل

جابجا کردن یک دستگاه کپی، به خصوص مدل های صنعتی، اصلا کار راحتی نیست. ممکن است دستگاه در حین جابجایی ضربه بخورد و آسیب دیدگی های آن بیشتر شوند. به همین دلیل هم نمایندگی کپی اقدام به تعمیرات دستگاه کپی در محل می کند. پس از این که مشکل دستگاه شما به صورت مداوم تکرار شده و کارتان را مختل کرد، کافی است با مرکز مجاز تعمیر کپی در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید.

همکاران ما تا حد امکان شما را راهنمایی می کنند و اگر مشکل حل نشد، به محل مورد نظرتان اعزام خواهند شد. سپس دستگاه فتوکپی مورد نظر در محل مورد بررسی قرار می گیرد و منشأ ایرادات آن به خوبی مشخص می شوند. پس از تعمیرات کپی در محل می توانید از این دستگاه بدون هیچ نقص و ایرادی استفاده کنید.

تعمیرات دستگاه کپی در محل
 

خدمات پس از فروش دستگاه کپی

خدمات پس از فروش دستگاه کپی، یکی دیگر از خدمات نمایندگی تعمیر کپی به حساب می آید. مدیریت این نمایندگی، به منظور تحقق شعار مشتری مداری، واحد مجزایی را در این مرکز برای این کار اختصاص داده است. کارشناسان با تجربه ای در این واحد، آماده ی ارائه ی خدمات پس از فروش دستگاه کپی به مشتریان گرامی می باشند. یکی از موارد خدمات پس از فروش، نصب و راه اندازی رایگان محصولات خریداری شده است. این کار توسط کارشناسان با تجربه، انجام می شود.

همچنین امور مربوط به تعمیرات نیز به عنوان یکی دیگر از موارد خدمات پس از فروش دستگاه کپی، در این نمایندگی انجام می پذیرد. لازم به ذکر است که عملیات تعمیر در این مرکز، توسط تکنسین های حرفه ای و با استفاده از پیشرفته ترین ابزار حوزه ی تعمیر انجام می شود. کلیه ی محصولات نمایندگی کپی، دارای گارانتی معتبر می باشند. کارشناسان مرکز خدمات پس از فروش دستگاه کپی، آماده ی پاسخگویی به سوالات کاربران در خصوص دستگاه های کپی و نیز خدمات پس از فروش آن می باشند.

واحدهای تخصصی تعمیرات کپی

نمایندگی تعمیرات کپی متشکل از واحدهایی است که تعمیرات برندهای مختلف دستگاه کپی در آنها انجام می پذیرد. این تعمیرات صرف نظر از نوع و مدل دستگاه، با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی و به دست تیمی از زبده ترین متخصصان این حوزه صورت می پذیرد. کارشناسان بازیابی و بهسازی دستگاه های کپی در این مرکز با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال و تسلط بر عملکرد تمامی قطعات این محصول، توانایی آن را دارند تا هریک از دستگاه های کپی معیوب را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند.

مدیریت نمایندگی تعمیرات کپی با تلاش در جهت پیاده سازی تمامی ویژگی‌ های یک سازمان مشتر‌ی‌مدار توانسته است مجموعه خویش را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در امر خدمت رسانی به به کاربران دستگاه های کپی مطرح سازد. واحدهای تخصصی تعمیر کپی در بخش زیر به طور مجزا معرفی گشته اند.

واحدهای تخصصی تعمیرات کپی
 

جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز تعمیرات کپی

شما کاربران گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری هر یک از دستگاه های کپی موجود در بازار به بخش « محصولات » مراجعه نمایید. در این بخش ضمن معرفی مدلهای گوناگون دستگاه های کپی توضیحاتی درباره برخی از خدمات مرتبط با هریک از آنها نیز داده شده است.

نمایندگی تعمیرات کپی ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران و دارندگان دستگاه های کپی برندهای مختلف است و شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به نمایندگی کپی تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات انواع دستگاه های کپی را دریافت نمایید.

اخبار ، مقالات و سوالات متداول مرکز تخصصی کپی

این مجموعه با تکیه بر مهندسان با سابقه و متعهد خود، یکی از مراکز حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی دستگاه‌های کپی مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلف و مرتبط با این دستگاه عرضه می‌دارد. شما کاربران گرامی می توانید دیگر اخبار مرکز تخصصی کپی را از طریق بخش زیر پیگیری نمایید.

سرویس ها و خدمات ارائه شده در این مرکز محدود به مدل و برند خاصی نیست و دربردارنده‌ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیر دستگاه های مختلف کپی است. ارائه مقالات  تعمیرگاه تخصصی کپی یکی از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز می باشد که از طریق بخش زیر قابل پیگیری است.

شما کاربران گرامی می توانید پرسش های خویش و سوالات متداول تعمیرات تخصصی کپی را با کارشناسان ما در میان بگذارید و از مشاوره ها و راهنمایی های آنان بهره مند گردید. راه های برقراری ارتباط در وب سایت نمایندگی تعمیر کپی درج شده است.

 

اخبار ، مقالات و سوالات متداول مرکز تخصصی کپی
 

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران مشتکل از پارت های متعددی است که در هریک از آنها خدمات مرتبط با یکی از محصولات هوشمند خانگی (نظیر تعمیر و سرویس کولرهای گازی خانگی)، دستگاه های ارتباطی (نظیر تلفن ثابت، تلفن همراه، فکس و… ) و دستگاه های الکترونیکی به کاربران ارائه می گردد. مرکز سخت افزار ایران، مجهز به بخش CRM ( واحد ارتباط با مشتریان) است تا تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز زیر نظر این واحد مورد بررسی قرار گیرد و مشکلات احتمالی به مدیریت مرکز گزارش گردد.

شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با کادر فنی این مجموعه و نیز خدمات ارائه توسط این مرکز به وب سایت مرکز سخت افزار ایران به آدرس مراجعه نمایید و یا از طریق راه های ارتباطی درج شده در این وب سایت با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

 تعمیرات تخصصی ایسوس /  تعمیرات تخصصی اپل / تعمیرات تخصصی کانن / تعمیرات تخصصی دل / تعمیرات تخصصی فوجیتسو / تعمیرات تخصصی اچ پی / تعمیرات تخصصی هوآوی / تعمیرات تخصصی کونیکا مینولتا / تعمیرات تخصصی لنوو / تعمیرات تخصصی ال جی / تعمیرات تخصصی ریکو / تعمیرات تخصصی سامسونگ / تعمیرات تخصصی شارپ / تعمیرات تخصصی سونی / تعمیرات تخصصی توشیبا / تعمیرات تخصصی زیراکس / تعمیرات تخصصی پاناسونیک / تعمیرات تخصصی مادربرد / تعمیر دستگاه کپی کانن / تعمیر دستگاه کپی  دل / تعمیر دستگاه کپی اچ پی / تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا / تعمیر دستگاه کپی ریکو / تعمیر دستگاه کپی شارپ / تعمیر دستگاه کپی توشیبا / تعمیر دستگاه کپی زیراکس / تعمیر دستگاه کپی / تعمیر دستگاه کپی سامسونگ / تعمیر دستگاه کپی پاناسونیک /  تعمیرات اپل / تعمیرات ایسوس / تعمیرات ایسر / تعمیرات دل / تعمیرات اچ پی / تعمیرات فوجیستو / تعمیرات لنوو / تعمیرات سونی / تعمیرات سامسونگ / تعمیرات پاناسونیک / تعمیرات توشیبا / تعمیرات شارپ / تعمیرات برادر / تعمیرات ال جی / تعمیرات کانن / تعمیرات نوت بوک / / تعمیرات ریکو / تعمیرات کونیکا مینولتا / تعمیرات UP

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *