تعمیر درام دستگاه کپی

همان طور که می دانید تمامی عملکرد دستگاه کپی به هماهنگی میان تمام قطعات وابسته است. به طوری که هرگونه آسیب دیدگی قطعات درام در روند چاپ اختلال ایجاد کرده و فرآیند چاپ را ناممکن می کند. ساختار دستگاه کپی در ظاهر بسیار ساده ولی به جهت داخلی بسیار پیچیده می باشد. به طور کلی قطعات داخلی دستگاه کپی به دلیل حساسیت های بسیار بالایی که دارند باید توسط نیروی متخصص تعمیر شوند. تعمیر درام دستگاه کپی یکی از تخصصی ترین خدماتی است که در واحد تعمیرات کپی توسط مهندسان خبره انجام می شود.

قبل از هر چیز بهتر است با وظیفه ی درام و نقش آن در دستگاه کپی آشنا شوید. درام قطعه ای است به شکل استوانه که فرآیند انتقال تصویر را بر روی برگه انجام می دهد. به عبارت بهتر می توان گفت سطح درام رسانای نور بوده و الکتریسیته ی ساکن به وجود می آورد. جا به جایی بار های منفی و مثبت از طریق درام سبب شده تا انتقال تصویر یا متن بر روی برگه انجام شود. توجه داشته باشید سطح درام بسیار حساس بوده و با کوچکترین خط و خش در روند چاپ اشکال ایجاد می کند. در صورتی که با آسیب دیدگی درام رو به رو شدید برای تعمیر درام دستگاه کپی و یا تعویض آن می توانید به نمایندگی مرکزی دستگاه کپی تحت نظارت مرکز سخت افزار ایران مراجعه کرده و از خدمات مورد نیاز خود بهره مند شوید.

Rate this post

نکات مهم در تعمیر درام دستگاه کپی

در این بخش قصد داریم چند نکته از مهم ترین نکات در تعمیر درام دستگاه کپی را یادآوری کنیم. همان طور که پیش تر اشاره کردیم حساسیت های درام دستگاه کپی بسیار زیاد بوده و تحت تاثیر ناهماهنگی دچار اختلال می شود. به همین علت لازم است تعمیر و یا تعویض درام دستگاه کپی تنها توسط نیروی مجرب و متخصص در واحد تعمیرات دستگاه کپی انجام شود. توجه داشته باشید زمان تعویض درام را می توانید از طریق توجه به کیفیت چاپ دستگاه متوجه شوید.

زمانی که با افت کیفیت ، خطوط اضافه بر روی برگه ی چاپ شده رو به رو شدید می توانید برای تعویض و تعمیر درام دستگاه کپی اقدام نمایید. به طور معمول زمان تعویض درام دستگاه کپی متناسب با 3 بار شارژ کارتریج می باشد. از دیگر نکات مهمی که در تعویض درام دستگاه کپی بسیار حائز اهمیت است می توان به اصل بودن قطعه ی مورد استفاده اشاره کرد. قطعه ی اورجینال کیفیت و کارایی اولیه را به دستگاه کپی باز می گرداند. واحد تعمیرات دستگاه کپی استفاده از درام اورجینال را برای مشتریان تضمین می کند.

آسیب دیدگی های رایج درام دستگاه کپی

یکی از رایج ترین آسیب دیدگی های درام دستگاه کپی وجود خط و خش بر روی درام می باشد. در اغلب اوقات مواردی که برگه همراه با منگنه وارد دستگاه کپی شده باشد می توان آسیب دیدگی درام را پیش بینی کرد. درام دستگاه کپی دارای سطح بسیار حساسی بوده و حتی تحت تاثیر گرد و غبار دچار اختلال می شود.

همچنین استفاده های مداوم و بیش از حد از دستگاه کپی منجر به آسیب دیدگی درام و وجود خط و خش بر روی آن می شود. افت کیفیت چاپ یکی از نشانه هایی است که از آسیب دیدگی درام خبر می دهد. در صورت بروز نشانه هایی این چنینی بهتر است برای تعویض درام دستگاه کپی با یک نمونه ی اورجینال اقدام نمایید.

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی به منظور رفاه بیشتر مشتریان تمامی خدمات فروش و تعمیر انواع دستگاه کپی را ارائه می کند. انواع دستگاه کپی های تک کاره ، چند کاره ، ایستاده و رومیزی در برند های معتبری مثل زیراکس ، شارپ ، توشیبا ، کونیکا مینولتا ، ریکو ، پاناسونیک ، سامسونگ ، کیوسرا ، کانن و … به صورت اورجینال به فروش می رسند. تمامی دستگاه ها با ضمانت نامه ی معتبر به فروش می رسند. همچنین شما می توانید با مراجعه به نمایندگی مجاز دستگاه کپی تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را از مشاوران حاضر در نمایندگی کپی دریافت کنید.

بهره مندی از این اطلاعات امکان خریدی کاربردی را برای شما فراهم می کند. واحد تعمیرات دستگاه کپی نیز زیر نظر مرکز سخت افزار ایران به ارائه ی خدماتی کاربردی می پردازد. خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات دستگاه کپی عبارت است از : عیب یابی دقیق دستگاه کپی ، تعویض قطعات دستگاه کپی ، سرویس کامل دستگاه کپی و… . تعویض قطعات در این مجموعه با بهره مندی از متخصصان حرفه ای و استفاده از قطعات اورجینال انجام می شود.

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر