تعمیر دوربین موبایل

دوربین در گوشی های هوشمند اهمیت بسزایی دارد ، به گونه ای که اکثریت افراد هنگام خرید گوشی تلفن همراه به کیفیت دوربین آن توجه ویژه ای مینمایند. حتما برای همه ی ما پیش آمده است که تلفن همراه به دلایل مختلفی زمین افتاده و آسیب ببیند در چنین مواردی بهتر است در ابتدا ال سی دی و لنز دوربین تلفن همراهتان را چک نمایید و در صورت هر گونه مشکل برای آنها اطلاعات کافی راجب آن را بدست آورده و سپس تلفن خود را برای تلمیر نزد نمایندگی معتبر تعمیرات بسپارید.

در مطلب زیر قصد داریم تا در مورد تعمیر دوربین گوشی (Camera repair) تلفن همراه صحبت کنیم. همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره نمودیم، دوربین موبایل یکی از مهم ترین قسمت های موبایل محسوب میشود به گونه ای که هرگونه آسیب به این بخش از موبایل موجب نگرانی مصرف کننده میگردد، در این مقاله قصد داریم تا به تمامی نکات مهم تعمیر دوربین موبایل بپردازیم.

تعمیر دوربین موبایل

ایرادات قابل تعمیر دوربین موبایل

1. آسیب و هرگونه ضربه ی وارده بر لنز دوربین

حساس ترین بخش دوربین های موبایل ها لنز آن میباشد، به گونه ای که در صورت خرابی لنز دوربین موبایل به طور کامل از کار می افتد ، با این وجود آسیب های وارده بر لنز در صورت جزئی بودن قابلیت تعمیر دارند.

2. ورود مواد اضافی نظیر مایعات به دوربین موبایل

دوربین موبایل همانند سایر بخش های موبایل نسبت به هرگونه خیسی و مایعی حساس بوده و ممکن است این امر موجب از کار افتادن آن گردد. بنابراین توصیه ی ما به شما این است که در صورت ورود هرگونه مایعات اضافی به درون دوربین موبایل سریعا نسبت به تعمیر دوربین موبایل خود اقدام نمایید.

3. کثیفی و آلودگی لنز دوربین

کثیفی و هرگونه آلودگی اضافی در لنز دوربین موجب ایجاد اختلال در عملکرد دوربین موبایل خواهد شد، بهتر است در چنین مواردی از پاک کننده های مخصوص لنز دوربین موبایل برای پاک نمودن آن استفاده نمایید.

کثیفی و آلودگی لنز دوربین

4. ایجاد اختلال در تنظیمات دوربین موبایل

یکی دیگر از مواردی که موجب ایجاد اختلال در دوربین موبایل میگردد، به وجود آمدن اختلال در تنظیمات موبایل میباشد، برای جلوگیری از این اتفاق همواره تنظیمات دوربین را چک نموده و درصورت بروز هرگونه تغییری آن را به حالت اولیه بازگردانید.

5. فلش شدن گوشی موبایل

یکی دیگر از مهم ترین اتفاقاتی که معمولا کمتر کسی متوجه تاثیر آن بر دوربین موبایل میشود، فلش شدن گوشی موبایل میباشد چرا که این امر به طور مستقیم بر روی تنظیمات دوربین تاثیر گذاشته و موجب از بین رفتن کیفیت دوربین میگردد. فلش نمودن گوشی عبارت است از ازبین بردن کلیه اطلاعات و تنظیمات تلفن همراه، بنابراین این امر میتواند موجب از بین رفتن کیفیت دوربین تلفن همراه گردد.

نکات مهم در تعمیر دوربین موبایل

اکثریت مشکلاتی که برای دوربین های موبایل بوجود می آید ناشی از مشکلات نرم افزاری این دستگاه میباشد، بنابراین در هنگام مراجعه به مرکز و نمایندگی مورد نظر برای تعمیر دوربین موبایل باید توجه نمایید که کارشناس نرم افزار در آن محل حضور داشته باشد. در غیر اینصورت ممکن است تعمیر کار اطلاعات کافی در مورد خصوصیات و ویژگی های دوربین موبایل شما نداشته و موجب ایجاد خسارات بعدی برای موبایل شما گردد.

پیشگیری از تعمیر دوربین موبایل

از آنجا که قطعه ی دوربین در موبایل دارای حساسیت و ظرافت میباشد ، توصیه ی ما این است تا از بروز مشکلات بر روی دوربین موبایل جلوگیری نمایید تا به تعمیر دوربین موبایل منجر نگردد. برای اینکار بهتر است تا گوشی موبایل خود را از هر گونه آسیب های جانبی نظیر مجاورت با مایعات، مجاورت با گردوخاک، ضربه و… حفظ نمایید تا از مشکلات بعدی جلوگیری شود. البته مواردی که برای تعمیر دوربین موبایل نام بردیم اکثریت به بخش نرم افزاری موبایل بستگی دارد ولی در صورتیکه خرابی دوربین موبایل شما به بخش نرم افزار مرتبط نمیباشد بهتر است قبل از مراجعه به هرگونه نمایندگی برای تعمیر آن از آپدیت بودن دوربین بر روی آخرین ورژن ارائه شده توسط شرکت سازنده ی گوشی اطمینان حاصل نمایید.

اینو بخون حتما به کارت میاد : تعویض گلس موبایل شیائومی

پیشگیری از تعمیر دوربین موبایل

نمایندگی تعمیرات موبایل

نمایندگی تعمیرات موبایل با چندین سال سابقه در همه ی زمینه های مختلف تعمیرات از جمله نرم افزاری، سخت افزاری، مشکلات جانبی و… با کادری حرفه ای و مجرب در زمینه ی تعمیرات همواره آماده ی خدمت رسانی به مشتریان خود میباشد. شما میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکلات جانبی نظیر خرابی دوربین موبایل از طریق نرم افزاری و یا حتی آسیب به دوربین موبایل به صورت فیزیکی به نمایندگی تعمیرات موبایل، مراجعه نمایید و با جدید ترین متد روز اقدام به تعمیر دوربین موبایل خود نمایید.
دوربین موبایل به دلیل حساسیت و ظرافتش نیازمند تعمیرکاران حرفه ای برای تعمیر میباشد همچنین وسایل و دستگاه های مورد نیاز برای تعمیر دوربین موبایل باید از جدید ترین و مجهز ترین تجهیزات روز باشد. نمایندگی موبایل با کارشناسانی حرفه ای در این زمینه به صورت کاملا تخصصی اقدام به تعمیر دوربین های موبایل شما مینماید. شما میتوانید برای مشاوره در زمینه های مختلف تعمیرات موبایل خود به نمایندگی مجاز تعمیرات موبایل ما به آدرس های درج شده در سایت مراجعه نمایید.

5/5 (2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر