تعمیر پرینتر لیزری

تعمیر پرینتر لیزری نمونه ای دیگر از خدماتی است که توسط واحد تعمیرات تخصصی پرینتر در نمایندگی پرینتر ارائه می شود. پرینتر لیزری یکی از نمونه های رایج پرینتر ها در بازار ماشین های اداری و دفتری است. در حالت کلی همان کار چاپ و پرینت را انجام می دهد، اما ساختاری متفاوت و منحصر در مقایسه با پرینتر های جوهرافشان دارد. این دستگاه ها برای چاپ از لیزر استفاده می کنند. لیزر در پرینتر های لیزری همان نوری است که کیفیت چاپ وابسته به آن است. ماده اصلی مورد استفاده در مخزن کارتریج پرینتر لیزری، تونر است.

کیفیت پرینتر لیزری در مقایسه با پرینتر جوهرافشان بهتر و سرعت آن نیز بیشتر است. تنها ضعف این پرینتر ها مدت زمان طولانی آماده سازی است. بد نیست بدانید که خروجی پرینتر های لیزری بالاتر از مدل های جوهری است. پرینتر لیزری برای چاپ فرم ها و اسناد اداری بسیار مناسب است و به دلیل سرعت بالای چاپ، کمتر به تعویض یا شارژ کارتریج نیاز دارد. تعمیر پرینتر لیزری به دلیل متفاوت بودن ساختار آن با پرینتر های به تخصص، ابزار و تجهیزات خاص و پیشرفته نیاز دارد.

تعمیر پرینتر لیزری

مشکلات رایج پرینتر لیزری

زمانی که به دنبال مرکزی برای تعمیر پرینتر لیزری خود هستید، به این معنی است که با مشکلاتی در دستگاه خود روبه رو هستید؛ از جمله این مشکلات می توان به پرینت نگرفتن، ایجاد خطوط سیاه روی برگه، افت کیفیت پرینت، نامفهوم چاپ شدن برگه، ایجاد لکه هایی روی برگه، گیر کردن کاغذ در دستگاه، خرابی کاغذ کش، خاموش شدن ناگهانی پرینتر، روشن نشدن دستگاه، خوانده نشدن پرینتر در سیستم و… اشاره کرد. برای تعمیر پرینتر لیزری فراموش نکنید که مراجعه به یک مرکز مجهز و معتبر مهمترین و در عین حال ساده ترین کاری است که می توانید انجام دهید.

شارژ کارتریج پرینتر لیزری

هر پرینتر لیزری یک تونر کارتریج دارد که در چاپ کردن اسناد یا تصاویر قابل استفاده است. با توجه به این که، شما می توانید با دنبال کردن مراحل شارژ مجدد به آسانی تونر پرینتر لیزر را خودتان شارژ کنید ، نیازی به خرید تونر کارتریج جدید نیست. تونر مورد استفاده با توجه به برند پرینتر لیزری متفاوت است. همچنین می توانید کارتریج های تونر مشابه یا کارتریج های پرینترهای لیزری را شارژ کنید. برای شارژ کارتریج پرینتر لیزری می توانید درخواست خدمات در محل تعمیر پرینتر لیزری نمایید و یا به صورت حضوری به یکی از شعب ما مراجعه نمایید.

کارایی لیزر در پرینتر لیزری

یونیت لیزر وظیفه هدایت لیزر در دستگاه را بر عهده دارد. این یونیت از قطعات کوچکتری مثل لیزر، آینه های عدسی، یونیت و … تشکیل شده است. با خرابی یونیت لیزر عملکرد لیزر کامل نمی شود و برگه های چاپ شده یا سفید می شوند یا با افت محسوس کیفیت مواجه می شوند. برای تعمیر پرینتر لیزری بررسی اجزا و قطعات این دستگاه از جمله یونیت لیزر لازم و ضروری است. اساس کار پرینتر لیزری با لیزر است. خرابی لیزر و نقص در سیستم لیزر پرینتر لیزری، کل عملکرد دستگاه را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

خدمات اختصاصی واحد تعمیر پرینتر لیزری

  • تعمیر گیربکس و درام کیت پرینتر لیزری
  • تعمیر هد و اسکن لیزر پرینتر لیزری
  • تعویض و تعمیر فیلم فیوزینگ چاپگر لیزری
  • تعویض پد و پیکاپ پرینتر لیزری
  • نصب تانک بر روی چاپگرهای لیزری
  • جنرال سرویس پرینتر لیزری به کمک واحد تعمیر پرینتر لیزری
  • رفع عیوبب کاغذکش پرینتر لیزری
  • رفع عیوب مربوط کیفیت چاپ در چاپگر رنگی لیزری
  • اجرای تنظیمات لیزر و ترجمه ارورهای مربوطه
  • تمیز کردن لیزر یونیت و بررسی اشکالات مربوط به آن در واحد تعمیر پرینتر لیزری
  • شارژ کارتریج پرینتر رنگی و سیاه و سفید لیزری
  • ترجمه ارورهای پرینتر لیزری

نحوه تعمیر پرینتر لیزری

تعمیر پرینتر لیزری به کمک ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته امکان پذیر است؛ در غیر این صورت نه تنها دستگاه شما تعمیر نمی شود، بلکه آسیب های جبران ناپذیری به آن وارد خواهد شد. واحد تعمیر پرینتر لیزری پس از عیب یابی دقیق و موشکافانه، ریشه مشکل موجود را شناسایی و از مسیر درست تعمیر و ترمیم می کند. تعمیر یا تعویض قطعاتی همچون پلیت تایمینگ، داکتر بلید پنل، ریبون، کارتریج، بایوس، یونیت فیوزینگ، یونیت لیزر، برد و نیز شارژ یا تعویض کارتریج از جمله اقداماتی هستند که در جهت رفع مشکلات پرینتر لیزری انجام می شوند. کیفیت همه این خدمات و سرویس ها تضمین شده است.

آموزش تعمیرات پرینتر لیزری

در صورتی که علاقه مند هستید یک تعمیرکارحرفه ای پرینتر شوید، می توانید در دوره ی آموزش تعمیر پرینتر لیزری ثبت نام کنید. دوره آموزش تعمیر پرینتر لیزری زیر نظر تعمیرکار ماشینهای اداری هر هفته بصورت کاربردی و عملی برگزار میشود. چاپگرهای لیزری با توجه به سرعت بالا و کیفیت چاپ خوب بیشترین فروش را در بازار ایران دارند که بدلیل پرمصرف بودن این دستگاه معمولا اشکالاتی برای آن بوجود می آید. دوره آموزش تعمیر پرینتر لیزری در کارگاه های تعمیر پرینتر برگزار می گردد و کار آموز می تواند به صورت عملی با تمامی مشکلات پرینتر لیزری و چگونگی عیب یابی آن ها آشنا شود.

تعمیر برد پرینتر لیزری

گاهی باید برای تعمیر پرینتر لیزری، برد این دستگاه را تعمیر یا تعویض کرد. مین برد یا برد اصلی به عنوان یکی از مهم ترین بخش های پرینتر، وظیفه پردازش تمامی عملیات انجام شده را بر عهده دارد. به همین دلیل خرابی این قطعه، مشکلات مختلفی را در دستگاه ایجاد می کند. خوشبختانه در بیشتر موارد، امکان تعمیر برد پرینتر لیزری وجود دارد. اما اگر این قطعه بسوزد، تعمیرکاران آن را با نمونه اصل و جدید تعویض می کنند تا چاپگر با کیفیت قبلی کار کند.

نمایندگی پرینتر در تهران

نمایندگی پرینتر در تهران در کنار شما است تا بهترین و مفید ترین خدمات و تسهیلات را در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات پرینتر ارائه دهد. در این نمایندگی می توانید با استفاده از امکانات و تسهیلات متنوع و کاربردی صفر تا صد نیاز خود را تامین کنید. تمامی سرویس ها و خدمات در بخش فروش و تعمیرات این نمایندگی همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبی است. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

هزینه تعمیر پرینتر لیزری

هزینه تعمیر پرینتر لیزری با توجه به شدت آسیب دیدگی این دستگاه و قطعات معیوب آن متفاوت است. معمولا وقتی قطعات قابل تعمیر هستند، قیمت تعمیرات پرینتر بالا نیست. اگر نیاز به تعویض اجزایی همچون برد و … باشد، هزینه تعمیر چاپگر لیزری با توجه به قیمت قطعه جدید محاسبه می شود. معمولا قطعات اورجینال، کمیاب بوده و قیمت بالایی دارند؛ بنابراین در این شرایط باید مبلغ بیشتری برای تعمیر پرینتر خود پراخت کنید.

مزاياي تعمير پرينتر در محل

مهم ترین مزیت تعمیر پرینتر در محل، این است که دیگر نیاز به جابجا کردن دستگاه ندارید. به این ترتیب متحمل زحمت و هزینه برای انتقال پرینتر نمی شود و دستگاه در حین جابجایی ضربه نمی خورد. از طرفی وقتی تعمیرات پرینتر لیزری در محل انجام شود، شما بر مراحل کار نظارت دارید. با این کار حتی در زمان شما هم صرفه جویی می شود و لازم نیست زمانی را صرف انتقال دستگاه و بازگرداندن آن کنید.

5/5 (7 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر