تعمیر یونیت شارژ کپی

تعمیر یونیت شارژ کپی ، در نمایندگی کپی و در شرایطی کاملا تخصصی انجام می شود. برای انجام مراحل این کار، نیاز به باز کردن دستگاه و بررسی قطعات داخلی آن می باشد. از آنجا که چنین فرایندی نیاز به تخصص و مهارت بالایی داشته و درصد خطا در آن بالا است، تعمیر و تعویض یونیت شارژ زیر نظر جمعی از کارشناسان مجرب تعمیرات کپی انجام می شود. اگر جزء کاربران هریک از مدل های دستگاه کپی زیراکس هستید، بد نیست اطلاعاتی در مورد این محصول و نیز یونیت شارژ آن داشته باشید.

این اطلاعات به شما کمک می کند که در صورت بروز مشکل، آن را تشخیص داده و در زمان مناسب اقدام به برطرف کردن آن نمایید. برای کسب اطلاعات تخصصی تر در این زمینه، مطلب پیش رو را به ارائه نکاتی در مورد تعمیر یونیت شارژ دستگاه کپی اختصاص داده ایم؛ با ما همراه باشید.

5/5 (1 امتیاز)

عملکرد یونیت شارژ کپی

در مورد عملکرد یونیت شارژ کپی باید گفت که این قطعه، درام را به وسیله ولتاژی مثبت باردار می کند. این ولتاژ مثبت می تواند تا چند کیلو ولت باشد و از قسمت (های ولتاژ) تامین شود. ولتاژ مورد بحث از توری فلزی به نام گرید عبور کرده و بار الکتریکی مثبت و یکنواختی را بر روی سطح درام اعمال می کند. یونیت شارژ زمانی که اپتیک مشغول اسکن کردن تصویر است وارد عمل شده و ولتاژ را به سطح درام منتقل می کند؛ مرحله آخر این عملیات، ایجاد بار مثبت برای تونر و به تبع آن، انجام فرایند چاپ می باشد.

یونیت شارژ یا MC، اجزای مختلفی دارد که از جمله مهم ترین آنها می توان به قسمت پلاستیکی زرد رنگ در ابتدا و انتهای یونیت، صفحه فلزی از جنس استیل که به دو یونیت پلاستیکی زرد رنگ وصل می شود و گرید اشاره کرد. هریک از این اجزا کار خاصی را انجام داده و ضمن هماهنگی با هم، عملکرد یونیت شارژ کپی را ممکن می سازند.

تعمیرات یونیت شارژ کپی

برای تعمیرات یونیت شارژ کپی، باید دستگاه باز شده و این قطعه به دقت مورد بررسی قرار بگیرد. همچنین باید به این نکته توجه شود که قطعه مورد بحث در بالای درام قرار گرفته و برای دسترسی به آن باید سرپوش جلو دستگاه باز شود. بروز کوچک ترین اشتباه در این روند، ممکن است منجر به ایجاد آسیب های جدی در قطعات ذکر شده گردد و به دنبال آن، کاربران ناچار به صرف هزینه چند برابری برای تعمیر دستگاه کپی خود شوند. گاهی تنها یکی از اجزای یونیت شارژ دارای نقص است که در این صورت با تعمیر و یا تعویض آن بخش، یونیت مورد بحث تعمیر شده و مشکل دستگاه نیز برطرف می گردد.

در برخی شرایط مشکل جدی تر بوده و امکان تمیر این یونیت وجود ندارد. در این صورت، تعویض یونیت شارژ کپی در دستور کار قرار گرفته و در اسرع وقت انجام می گردد. برای تعویض این قطعه باید از نمونه اورجینال استفاده شود تا ضمن ارائه کیفیت لازم، بتواند عملکرد دستگاه کپی را به حالت عادی باز گرداند.

تعمیر یونیت شارژ کپی در منزل

همانطور که اطلاع دارید، تعمیرات دستگاه های کپی دردسرهای خاص خود را دارد؛ وزن این محصولات بالا است و جابجایی آنها به تنهایی امکان پذیر نیست. همچنین ممکن است در حین جابجایی، دستگاه به جایی برخورد کرده و یا مشکلاتی در قطعات آن به وجود بیاید. از این موارد گذشته، انتقال دستگاه کپی هزینه های بالایی را هم برای کاربران در پی دارد.

مدیریت نمایندگی کپی، ضمن اشراف کامل به این مشکلات، امکانی را فراهم کرده که تعمیر یونیت شارژ کپی در محل مورد نظر کاربران انجام گردد. به موجب این سرویس، تعمیرکاران ما به محل مورد نظر شما اعزام شده و پس از وارسی دقیق دستگاه، اقدامات لازم برای تعمیر آن را انجام می دهند.

معایب یونیت شارژ دستگاه کپی

یکی از اصلی ترین مشکلات و معایب یونیت شارژ کپی، افت محسوس کیفیت چاپ این دستگاه است. مسائل مختلفی از جمله آلودگی، نفوذ گرد و خاک، نوسانات برق و … می تواند منجر به خرابی MC شود و اولین تاثیر خرابی این قطعه، بر کیفیت چاپ دستگاه کپی خواهد بود. لذا لازم است که کاربران مشکلات و معایب این قطعه را جدی گرفته و هرچه سریع تر اقدام به تعمیر آن نمایند. لازم به ذکر است که نمایندگی کپی با اختصاص یک واحد ویژه به تعمیرات دستگاه کپی، خدمات با کیفتی را در زمینه بررسی و تعمیر یونیت شارژ کپی (همه برندها) به کاربران ارائه می دهد.

نمایندگی کپی

نمایندگی کپی، متشکل از مجموعه واحدهایی است که خدمات مربوط به این دستگاه را به متقاضیان ارائه می دهند. هریک از این واحدها، عهده دار یکی از وظایف فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش انواع مدل های دستگاه کپی بوده و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا، سرویس های مربوطه را ارئه می دهند. جالب است بدانید که در این مرکز، تعصبی بر روی برند به خصوصی وجود نداشته و انواع دستگاه کپی کانن، کونیکا مینولتا، سامسونگ، ریکو، توشیبا، شارپ، اچ پی و … قابل فروش و تعمیر هستند.

نمایندگی کپی به شما این اطمینان را می دهد که تمامی خدمات و فعالیت هایش تحت پوشش قانون بوده و با ضمانت نامه رسمی، به ارائه خدمات مورد نیاز شما اقدام می نماید.

تعمیرات کپی

واحد تعمیرات کپی، به صورت تخصصی بر ترمیم این محصول متمرکز شده است. هریک از مدل های دستگاه کپی که در عملکرد خود دچار مشکل شود، در این واحد بررسی شده و در اسرع وقت ترمیم می گردد. حضور کارشناسان دوره دیده و مجرب تعمیرات کپی در این واحد، ارتقاء چشمگیر سطح کیفی خدمات را در پی داشته است.

همچنین به دلیل استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته و فناوری های نوین، دست تعمیرکاران کاملا باز بوده و شاهد تعمیرات حرفه ای در واحد تعمیرات کپی هستیم. برای دریافت راهنمایی های لازم در مورد مشکل دستگاه کپی خود، می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

مطالب متنوع حوزه تعمیرات کپی در این بخش قابل پیگیری هستند.

اطلاعات بیشتراطلاعات بیشتراطلاعات بیشتراطلاعات بیشتر

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر