دستگاه کپی استوک چیست؟

دستگاه کپی استوک، عنوانی است که برای دستگاه های کپی دست دوم و کارکرده انتخاب شده است. البته این محصول مشخصات دیگری هم دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم. بسیاری از شرکت های مطرح تولید کننده ماشین های اداری همچون کونیکا مینولتا، شارپ، ریکو، کانن و … انواع مدل های کپی استوک را به کابران عرضه می کنند. این محصولات معمولا قیمت پایین تری نسبت به نمونه های نو و آکبند دارند و کیفیت کاری هم سطحی را نیز ارائه می دهند. به همین دلیل نیز این نوع دستگاه کپی به شدت مورد توجه و استقبال کاربران قرار گرفته است. کپی استوک یا دست دوم مشخصات و ویژگی هایی دارد که برخی کاربران از آنها اطلاع ندارند. این بی اطلاعی سبب می شود که در خرید این محصول اشتباه کرده و بعضا محصولات تقلبی و بی کیفیت را به جای نمونه های اصلی خریداری نمایند. در این مقاله ضمن ارائه اطلاعاتی در مورد دستگاه کپی استوک ، به بررسی ویژگی ها و مشخصات این محصول می پردازیم.

کپی استوک چیست؟

در کشورهای اروپایی و نیز آمریکا، تنها نمایندگی های رسمی برندها هستند که اجازه دارند دستگاه های کپی و لوازم جانبی آن را به متقاضیان عرضه نمایند. مثلا اگر شما بخواهید یکی از دستگاه های کپی کونیکا مینولتا یا هریک از تجهیزات جانبی آن را خریداری نمایید، فقط از طریق نمایندگی اصلی کونیکا می توانید این کار را انجام دهید. این نمایندگی ها پس از عرضه مدل های جدید دستگاه ها، خدمات در مورد محصول قدیمی تر را محدود می کنند. همچنین کاربران آنها را با اعمال تخفیف ها و شرایط ویژه، ترغیب به تعویض دستگاه خود با مدل جدید می کنند. نکته جالب اینجا است که نمایندگی ها دستگاه های قدیمی را از کاربران تحویل گرفته و پس از سرویس کلی و تعمیر مشکلات و ایرادها، آن را به بازار کشورهای جهان سوم عرضه می نمایند. دستگاه کپی استوک، عنوانی است که برای این نوع محصولات در نظر گرفته شده است. در ادامه در مورد مزایا و معایب این محصول صحبت می کنیم.

مزایای دستگاه کپی استوک

خب به طور کلی می توان گفت که دستگاه کپی استوک ، در واقع نوعی محصول دست دوم است که مشکلات آن برطرف شده و بی نقص کار می کند. علی رغم عمر بالای این محصول، کپی استوک مزایایی هم دارد که باعث می شود کاربران حداکثر کارایی را از آن دریافت نمایند. جالب است بدانید که قیمت این دستگاه بین 20 تا 50 درصد از نمونه نو و آکبند آن ارزان تر است. این شاید مهم ترین مزیت کپی استوک باشد. بر خلاف تصورات رایج، کپی استوک کیفیت بالایی دارد و قطعات آن اورجینال است؛ در بخش قبلی اشاره کردیم که این دستگاه ها توسط نمایندگی اصلی سازنده سرویس و تعمیر می شوند. همچنین این محصول تحت پشتیبانی کامل نمایندگی اصلی قرار داشته و کاربران می توانند خدمات مربوطه را به راحتی دریافت نمایند. دستگاه کپی استوک ، هیچ نشانه ای از گرد و خاک اضافه ٬‌پودر تونر اضافه و … نداشته و ظاهر آن بسیار شبیه به دستگاه نو می باشد. بنابراین شما با خرید یک دستگاه فتوکپی استوک، مزایای مختلفی را دریافت خواهید کرد.

معایب دستگاه فتوکپی استوک

در کنار همه مزایای ذکر شده، دستگاه کپی استوک معایب و مشکلاتی هم دارد. یکی از معایب این محصول این است که ممکن است غیر اورجینال باشد. به این معنی که دلال ها، اقدام به خرید دستگه های کپی از کاربران اروپایی نموده و بدون انجام تعمیرات، آن را به اسم استوک به کاربران عرضه می کنند. بدیهی است که در این شرایط، دستگاه کیفیت نداشته و کاربران را دچار مشکلاتی می کند. بنابراین می توان گفت که اصلی ترین عیب استفاده از دستگاه کپی استوک ، ناتوانی کاربر در تشخیص نمونه اصل از تقلبی این محصول است.

تشخیص کپی استوک اصل

تشخیص دادن دستگاه کپی استوک اصل از نمونه تقلبی کار چندان دشواری نیست. از آنجا افراد سودجو با سوء استفاده از عدم آگاهی کاربران از این مورد اقدام به فروش دستگاه های بی کیفیت به جای استوک به کاربران می کنند، لازم است که نکاتی را در این مورد بدانید. یکی از ویژگی های دستگاه استوک اصل، جدید بودن قطعات آن است. پیش از خرید حتما قطعات را بررسی کرده و در صورت قدیمی بودن قطعات، از خرید آن خودداری نمایید. همچنین دستگاه های استوک اصل همگی دارای یک نوع پیچ و مهره در یک قسمت دستگاه می باشند. بنابراین اگر متوجه شدید که پیچ های دستگاه با هم تفاوت داشته و یکدست نیستند، به اصل بودن آن شک کنید. خرید دستگاه کپی استوک از مراکز معتبر نیز راه دیگری است برای اینکه فریب افراد سودجو را نخورید.

تعمیرات دستگاه کپی در کرج

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی ، به صورت تخصصی بر ترمیم این محصول متمرکز شده است. هریک از مدل های دستگاه کپی که در عملکرد خود دچار مشکل شود، در این مرکز بررسی شده و در اسرع وقت ترمیم می گردد. تعمیرات دستگاه کپی در کرج یکی از خدمات ویژه ای است که این نمایندگی به کاربران ارائه می دهد. اگر ساکن استان البرز هستید، دیگر نیازی نیست برای ترمیم دستگاه کپی خود به تهران مراجعه کنید. حضور کارشناسان دوره دیده و مجرب تعمیرات کپی در نمایندگی کرج، ارتقاء چشمگیر سطح کیفی خدمات را در پی داشته است. همچنین به دلیل استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته و فناوری های نوین، دست تعمیرکاران کاملا باز بوده و شاهد تعمیرات دستگاه کپی در کرج به شکل کاملا تخصصی هستیم. برای دریافت راهنمایی های لازم در مورد مشکل دستگاه کپی خود، می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر