عمر لپ تاپ تان را افزایش دهید

در مطلب امروز لپ تاپ سنتر، روش هایی را به شما ارائه می دهیم که به افزایش عمر کاری لپ تاپ شما منجر خواهند شد. با توجه به حجم و میزان کاری که لپ تاپ دارد، کاملا طبیعی است که در طول زمان دچار مشکلاتی شده و رو به فرسودگی بگذارد. به هر حال شما بعد از چند سال کار کردن به یک لپ تاپ به آن عادت می کنید و از کار افتادن آن، شما را ناراحت می کند. خوشبختانه تنها با انجام دادن چند اقدام ساده و پیش پا افتاده، می توانید به راحتی از بروز این مشکلات جلوگیری کرده و روند فرسایشی لپ تاپ را به تعویض بیندازید. برای آشنایی با راهکارهای افزایش طول عمر لپ تاپ که به تایید تکنسین های تعمیر این دستگاه نیز رسیده است، به ادامه مطلب توجه کنید.

عمر لپ تاپ تان را افزایش دهید

ترفندهای افزایش عمر لپ تاپ

اقدامات زیر به شما کمک می کنند که عمر مفید لپ تاپ خود را افزایش داده و از بروز مشکلات متعدد در آن پیشگیری به عمل آورید:

هماهنگی با دمای محیط

دما و تغییرات دمایی، تاثیر بسیار زیادی در سلامتی یا خرابی لپ تاپ دارد. یکی از نکاتی که در افزایش عمر لپ تاپ موثر است، هماهنگ کردن این دستگاه و تطبیق آن با دمای محیط است. توضیح این که هیچ‌وقت لپ ‌تاپی را که از هوای گرم بیرون وارد اتاق سرد و کولردار شده، به سرعت روشن نکنید، اجازه دهید حداقل یک ربع در محیط اتاق باقی بماند تا دمای آن پایین بیاید و کاملا با دمای محیط آداپته گردد. همچنین سعی کنید لپ ‌تاپی را که از هوای سرد، داخل فضای گرم آمده را پس از گذشت چند دقیقه و هماهنگی با دما روشن نمایید.

باتری

باتری یکی از مهم ترین قطعات لپ تاپ است که در صورت خرابی، می تواند عملکرد کل دستگاه را تحت تاثیر قرار دهد. یکی از اشتباهات رایج کاربران این است که باتری لپ تاپ شان را بیرون آورده و آن را به برق متصل می کنند. باید بدانید که حتی اگر این کار باعث افزایش عمر باتری شود، عمر کلی دستگاه را کاهش خواهد داد. بنابراین برای افزایش عمر لپ تاپ خود، بهتر است که باتری را از آن خارج نکنید. همچنین اگر لازم شد که باتری را تعویض کنید، احتیاط کنید که حتما از قطعه اورجینال استفاده شود. تکنسین های ما در نمایندگی تعمیر لپ تاپ ، برای این منظور تنها از باتری اصل و با کیفیت استفاده می نمایند.

جابجایی درست

شاید شما هم جزء کاربرانی باشید که لپ تاپ تان را مدام جابجا می کنید. اگر چنین است، باید به فکر یک کیف یا کوله مناسب باشید که با نگهداری درست، شرایط را برای افزایش عمر لپ تاپ فراهم نماید. استفاده از کوله پشتی های معمولی و بی کیفیت، علاوه بر لپ تاپ به ستون فقرات شما هم آسیب خواهد رساند. کوله لپ تاپ باید ضد آب باشد و محفظه‌های مناسب و کافی برای وسایل جانبی همچون شارژر و … داشته باشد. همچنین کوله باید سبک باشد و حمل و نقل لپ تاپ را برای شما راحت تر نماید.

چیزی روی لپ تاپ نگذارید

خیلی از کاربران روی لپ تاپ خود را با وسایلی همچون کتاب و جزوه و … پر می کنند. اصلا مهم نیست که وزن این اقلام کم هستند یا زیاد! هر وزنی، هر چند خیلی کم، با قرار گرفتن روی لپ ‌تاپ به آن آسیب می ‌زند.

آنتی ویروس

تا اینجا هرچه گفتیم، برای افزایش عمر لپ تاپ در بخش سخت افزاری این دستگاه بود. خب این دستگاه بخش های نرم افزاری هم دارد که نیاز به مراقبت و رعایت نکاتی دارند. نصب یک آنتی ویروس قوی و نصب برنامه ها از منابع معتبر، از جمله اقداماتی هستند که در بخش های نرم افزاری، امنیت و عمر کاری لپ تاپ شما را افزایش می دهند.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ، یکی از معتبرترین مراکز برای انجام تعمیرات انواع مدل های این دستگاه می باشد.در این مرکز شرکت تولید کننده خاصی مورد تاکید نبوده و تمامی برندها مورد بررسی و تعمیرات قرار می گیرند. به عنوام مثال، انواع مدل های لپ‌ تاپ ایسر، اچ پی، ایسوس، اپل، دل و … در این مجموعه به صورت تخصصی ترمیم می گردد. نکته مهم درمورد مرکز مورد بحث، حضور متخصصین فعال در زمینه تعمیرات لپ‌ تاپ است. این متخصصین، با بهره گیری از روش های نوین تعمیرات و نیز با استفاده از پیشرفته ترین ابزارآلات روز دنیا، اقدام به ترمیم انواع مشکلات این دستگاه به صورت تخصصی می نمایند. شما کاربران گرامی، در صورت بروز مشکل در لپ ‌تاپ خود می توانید به نمایندگی تعمیر لپ تاپ مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر