فلش نرم افزاری موبایل

فلش نرم افزاری موبایل از معدود کارهایی است که در مواقع لزوم مجبور به استفاده از آن هستیم. کاربران گوشی همراه می دانند بعد از مدت زمان طولانی که از گوشی خود استفاده می کنند، عملکرد و سرعت آن پایین آمده و یا هنگ می کند. البته باید متذکر شویم این ایراد فقط در سیستم های اندروید اتفاق نمی افتد بلکه در سیستم عامل های دیگر نیز دیده شده است. روند بروز مشکل های حاد، اجبار به فلش نرم افزاری موبایل و نصب دوباره ی سیستم عامل مرتبط با گوشی را در پی دارد. در این مقاله به صورت اجمالی روش و دلایل فلش نرم افزاری موبایل را عنوان کرده ایم، امیداواریم مفید واقع شود.

فلش نرم افزاری موبایل چیست؟

ابتدا باید با مفهوم دقیق فلش نرم افزاری موبایل آشنا شویم. سپس به سراغ عوامل و موانع، همچنین راهکارهای انجام آن برویم. هنگامی که گوشی به دلیل نصب برنامه های مختلف و متنوع دچار ضعف در عملکرد می شود و یا هنگ هایی ممتد و طولانی را تجربه می کند؛ ابتدایی ترین کار، ریست فکتوری دستگاه است (دستگاه را به تنظیمات کارخانه بازگردانده شود). اگر با انجام ریست فکتوری موبایل ، مشکلات دستگاه برطرف نشد و همچنان اختلال ادامه پیدا کرد، سیستم عامل گوشی باید تعویض شود. راه تعویض سیستم عامل اندروید، فلش نرم افزاری موبایل است.

فلش نرم افزاری موبایل به معنای حذف سیستم عامل فعلی و نصب مجدد آن است. دقیقا عملی مثل تعویض ویندوز کامپیوتر است. همچنین فلش به کاربر کمک می کند تا سیستم عامل موبایل خود را نیز به روزرسانی کند. با اینکه کمپانی های گوشی اندروید امکان به روزرسانی سیستم عامل اندروید را برای کاربران فراهم کرده اند و کاربر به راحتی می تواند اقدام به روزرسانی کند اما در هر صورت به وسیله ی فلش نرم افزاری هم می شود سیستم عامل اندروید را به روزرسانی کرد.( به روزرسانی نرم افزار با توجه به قابلیت های سخت افزاری محدود است) در ادامه طریقه ی فلش نرم افزاری موبایل را به صورت اجمالی بیان خواهیم کرد.

مراحل فلش نرم افزاری موبایل

  • نصب نرم افزار درایور گوشی بر روی ویندوز
  • انتخاب نرم افزار فلشر مناسب گوشی با قابلیتهای دسترسی و تغییر در Rom، Kernel و Root
  • ROMمناسب گوشی خود از طریق اینترنت انتخاب شود.(شامل نرم افزار و سیستم عامل گوشی است).
  • با ورود به سایت مدل دقیق گوشی و کشور ارائه دهنده مشخص شود تا زبان مورد نظر را وارد کند.
  • برای فلش نرم افزاری موبایل، گوشی در حالت دانلود شدن ROM قرار گیرد.
  • اگر خاموش است با ترکیب کلیدهای Volume Down + OK (Action) + Power گوشی روشن شود. با رویت پیغام تایید، به وسیله ی دکمه ی افزایش ولوم، تاییدکرده و مراحل ادامه داده شود.

  • نرم افزار فلشر را اجرا کرده بعد گوشی به کامپیوتر وصل شود تا فلش نرم افزاری موبایل ادامه پیدا کند.
  • با اتصال گوشی به کامپیوتر IDCOM به رنگ زرد یا آبی قابل رویت است.
  • ROM به نرم افزار فلشر معرفی شود.
  • فایل رم به صورت فشرده بودن Extract یا Unzip شود.
  • اگر ROMیک فایلی باشد استارت را در قسمت آپشن یافته تا ریست گوشی به طور خودکار انجام شود. در نهایت PASS در نرم افزار فلشر به نمایش در می آید.
  • توصیه می شود بعد از فلش نرم افزاری موبایل، گوشی یکبار به تنظیمات کارخانه باز گردانده شود.

اگر در سیر فلش نرم افزاری موبایل با مشکل مواجه شدید و پس از روشن کردن گوشی پیغام زیر را مشاهده کردید باید بدانید که ROM انتخابی با نسخه ی گوشی شما ساز کار نبوده است. در چنین حالتی نه گوشی روشن می شود و نه قابلیت ریست فکتوری وجود دارد. پس باتری را در آورده و گوشی را دوباره روشن کنید. سپس موبایل را به کامپیوتر وصل کرده ROM مطابق مدل گوشی را انتخاب کنید و عملیات فلش را دوباره انجام دهید.

خدمات تخصصی تعمیرات موبایل

تعمیرات موبایل علاوه بر خدمات تخصصی در زمینه ی  فلش نرم افزاری موبایل به ارائه ی خدمات مفید و موثر سخت افزاری می پردازد. نصب هر گونه برنامه مورد نیاز گوشی و تبلت خود را به تعمیرات موبایل بسپارید تا با بهترین و امن ترین برنامه ها حافظ دستگاه شما باشند. تعمیر عالی و بی نقص مشکلات سخت افزاری موبایل مثل تعمیر دوربین، اسپیکر، میکروفون، برد و … تنها از دستان پر توان تکسین های این تعمیرات بر می آید. در این مرکز، شما می توانید با کمترین هزینه بهترین کیفیت را در کمترین زمان دریافت کنید. برای یک بار هم که شده می توانید از نزدیک، شاهد مهارت های بی دریغ کارشناسان ما باشید.

نمایندگی موبایل

نمایندگی موبایل ، با هدف ارائه ی خدمت عالی و رعایت حقوق مشتریان عزیز، مجرب ترین متخصصان را گرد خودآورده است. به همین منظور به ارتقا و پیشرفت ابزارآلات خود پرداخته تا هیچ سدی مانع عملکرد درست تکنسین های او نباشد. این نمایندگی عالی ترین سرویس های ممکن را به مشتریان خود ارائه می دهد. شما مشتریان گرامی جدیدترین محصولات کمپانی های مختلف را از نمایندگی موبایل بخواهید. خدمات مختلف مشاورره قبل و بعد از خرید، از دیگر دستاوردهای مثبت این نمایندگی است. مراجعین محترم می توانند اطلاعات سخت افزاری و نرم افرازی مختلف مورد گوشی مورد نظرشان را از مشاورین ما دریافت کنند و با دید باز و خیال آسوده انتخاب کنند.

تعمیرات موبایل

تعمیرات موبایل با استفاده از دستگاه های بسیار پیشرفته ی عیب یابی و تعمیر، موجب ارتقا کیفیتِ خدمات ارائه شده ی خود شده است. در این تعمیرات، واحدهای مجزای عیب یابی، تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است.

تکنسین های مختلف این واحدها با مهارت بسیار بالایی که در زمینه ی تعمیر و تعویض قطعات موبایل دارند، رفته رفته به تنها گزینه ی امن برای تعمیر موبایل تبدیل شده اند. آرشیو قطعات اورجینال موجب شده است تا تعمیرکاران در صورت ضربه یا صدمه به گوشی با جایگزینی، قطعه ی اصل و اورجینال بار دیگر عملکرد دستگاه را بهبود بخشند. عیوب دستگاه خود را به ما بسپارید تا کیفیت کار ما را شاهد باشید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر