نحوه شارژ کولرگازی

نحوه شارژ کولرگازی چگونه است؟ در این مطلب سعی داریم پاسخگوی این پرسش باشیم. امید است بتوانیم مطلبی مفید و کاربردی ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

اکثر دستگاههای تهویه مطبوع برای انجام عمل تهویه و خنک کردن محیط از گازهای فریونی مانند R22-R410A-R407A استفاده میکنند. کمبود یا نبود گازهای مذکور در این سیستم ها تمامی سیکل تبرید را مختل کرده و با مشکل جدی مواجه میکند. مهمترین نکته ‌ای که باید به آن توجه کنیم این است که زمانیکه یک سیستم سرمای کافی ندارد احتمال نبود یا کمبود گاز در آن سیستم زیاد است.

زمان و نحوه شارژ کولر گازی

اسپلیت در ۳ حالت نیازی به شارژ گاز دارد:

هنگامیکه کولر تازه نصب ‌شده و نو است. اصولیترین روش نحوه شارژ کولرگازی که برای این کار توصیه میشود شارژ گازی وزنی است.

  • سیستم کاملاً فاقد گاز میباشد. در اینصورت میتوانید شارژ گاز را با آمپرمتر و شارژ گاز با گیج مانوفیلد انجام دهید.
  • سیستم احتیاج به شارژ کردن گاز (اضافه کردن) دارد. شارژ گاز به وسیله آمپر متر است که مناسب ترین روش و دقیق ترین روش در این حالت است. البته میتوانید شارژ گاز به ‌وسیله گیج و مانوفیلد را نیز انجام دهید.

گاز مورد استفاده در کولر گازی

گاز مورد استفاده در کولر گازی انواع مختلف دارد که عبارتند از: گاز R22 ، گاز R407 ، گاز R410 ، گاز R134 و … .

مقدار استاندارد نحوه شارژ کولرگازی بدین شرح است: درجه روی گیج شارژ کولر گازی باید ۶۰ PSI باشد. پایین تر بودن درجه از آن نشانه کم بودن فشار گاز سیستم است. قیمت دقیق شارژ کولر گازی بسته به ظرفیت اسپلیت میباشد.

پیشنهاد سایت : آموزش شارژ کولر گازی

نمایندگی کولرگازی و واحد های تعمیرات کولرگازی

مرکز تخصصی کولرگازی ، واحدهای تعمیرات کولرگازی را مجزا راه اندازی کرده است. به همین دلیل کاربران اسپلیت هنگامیکه با افت عملکرد دستگاه خود مواجه شدند میتوانند به نمایندگی مجاز گولرگازی مراجعه کنند. مرکز تخصصی کولرگازی با بکارگیری دو عنصر تحهیزات پیشرفته و ابزارآلات مدرن به ارائه بهترین خدملات ریکاوری میپردازد. 

این مرکز تاکنون به واسطه کادری مجرب و تجهیزات پیشرفته موفقیتهای ارزنده ای را بدست اورده است.نمایندگی کولرگازی به ارائه خدماتی از قبیل: ارائه مشاوره کاملا حرفه ای و مورد تایید از سوی مراکز معتبر علمی ، عیب یابی کامل و آنالیز جزء به جزء قطعات دستگاه ، انجام تعمیرات در کمترین زمان و با کیفیتی بی نظیر و تعمیر اسپلیتهایی که سایر مراکز از انجام آن ناتوانند میپردازد. ضمنا میتوانید سوالات خود را در حیطه نحوه شارژ کولرگازی از طریق راههای ارتباطی با کارشناسان ما درمیان بگذارید.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر