چرا دستگاه کپی هارد دیسک دارد ؟

طبیعتا کپی هایی که دارای هارد دیسک می باشند در ادارات شلوغی مانند بانک ها و ادارات ثبت احوال استفاده می نماییم. هارد دیسک همچنین به چندین کاربر امکان می ‎دهد پروژه های خود را در صف ذخیره کنند. این کار سبب می شود تداخلی در خلال فرایندهای چاپ صورت نگیرد و مدارک کپی گرفته افراد بصورت جدا چاپ شود.

هارد دیسک ها را به گونه ای تنظیم می کنند که چند کارمند بتوانند به اطلاعات آن دست یابند. بطور مثال ، یک کارمند اقدام به کپی کند درحالیکه کارمند دیگر مشغول پرینت گرفتن می باشد. این کار سبب افزایش سرعت فعالیت ها در سازمان های شلوغ می شود و می تواند سبب افزایش بهره وری در انجام فعالیت ها  شود.

چرا دستگاه کپی هارد دیسک دارد ؟

خطرات امنیتی هارد دیسک در دستگاه کپی

لوازم های اداری در داخل ادارات به صورت وایرلس هستند. در نتیجه در صورتی اینکه نتوانیم یک فایروال و سیستم ایمنی قوی برای آن ها  ایجاد نماییم دچار مشکل خواهیم شد. در صورت خلاء در بدنه های امنیتی، این سیستم ها دچار مشکل شده و اطلاعات داخل آنها به بیرون از سازمان انتقال پیدا می کند.

هارد دیسک در ماشین های اداری

هارد دیسک در دستگاه های موجود در مراکز اداری  یافت می شوند. این موضوع  یک خلاء در سیستم اداری می باشد. ممکن است همین علت سبب شود مشکلاتی بدخیم برای یک واحد تجاری رخ دهد. هارد دیسک ها به دستگاه کپی اجازه می دهد نیازهای چند منظوره ی خود را برآورده سازد و خود را با سایر لوازم اداری موجود در ادارات و سازمان ها هماهنگ نمایند.

تعمیر هارد دیسک لپ تاپ خود را به ما بسپارید

سرقت اطلاعات هارد دیسک

سرقت هویت و اطلاعات مضوعی است که موجب نگرانی اشخاص  و سازمان ها شده است . هکرهای ایرانی و خارجی، اقدام به سرقت اطلاعات با اهداف مختلف می نمایند. اخاذی هایی در این دوران اتفاق افتاده است که سبب شده ادارات بر حفظ اطلاعات خود اهتمام ورزند.

هارد دیسک ها چون توانایی ذخیره فرایندهای گذشته را دارند همواره به یکی از محل های آسیب پذیر در ادارات برای نفوذ هکرها تبدیل شده اند. هکرها در صورت دسترسی به این هارد دیسک ها به هیچ وجه از ان چشم پوشی نمی کنند و اطلاعاتی که در گذشته برای چاپ به پرینتر و کپی منتقل شده است را مورد بررسی قرار می دهند.

در صورتی که اطلاعت یاد شده دارای مزیت زیادی باشد اقدام به دزدی آن اطلاعات می کنند.

حفاظت اطلاعات و اهمیت آن برای مدیران

عمدتا مشاهده می شود مدیران و کارکنان شرکت ها بیشتر به فکر کارتریچ و تونر می باشند تا هارد دیسک ها. در صورتی که کارتریج و تونر اهمیت امنیتی  ندارد و اطلاعات شرکت است  که مهمترین منابع یک واحد تجاری می باشد.

برای این امر بهتر است از کارشناسی جهت افزایش ایمنی هارد دیسک های دستگاه های کپی و پرینتر استفاده نمایید. این کارشناسان موظف هستند هر هفته سیستم ایمنی حفاظت از هارد دیسک ها را چک و بازبینی نمایند و در صورت لزوم اقدام به تعمیر مشکل بوجود آمده کنند.

چک کردن مداوم هارد دیسک ها

هارد دیسک ها که وظیفه ذخیره اطلاعات را دارند باید مدام توسط کارشناسان واحد ای تی چک شوند. همواره ادارات باید از یک سیستم امنیتی قوی برای محافظت از لوازم اداری که در سازمان تحت وایرلس می باشند استفاده کند.

هارد دیسک ها در عین حال که بسیار ظریف و حساس می باشند اما دارای اطلاعات مهمی هستند. در صورتی که  به امنیت آنها توجهی نشود مشکلاتی بوجود می آید که جبران آن غیر قابل بازگشت است. این مشکلات ارتباط مستقیم با حیات سازمان دارد. اطلاعات یک دستگاه پرینتر یا کپی در صورتی که مربوط به اتاق مدیرعامل باشد بسیار مهم و پر اهمیت می باشد.

برخی از مشکلات انواع هارد دیسک

  • خرابی در فرم ویر
  • ایجاد بدسکتورهای مجازی در هارد
  • از بین رفتن ظرفیت و یا صفر شدن ظرفیت هارد
  • از کار افتادن و سوختن  برد هارد
  • خرابی های اسپیندل موتور – موتور هارد
  • نچرخیدن هارد
  • خرابی موتور هارد دیسک
  • شنیدن صدای غیر متعارف از هارد دیسک
  • خرابی در هد هارد

نمایندگی کپی و واحدهای تعمیرات کپی

نمایندگی کپی سعی بر این دارد پیشرفته ترین ابزار آلات را جهت استفاده ی متخصصین فراهم نماید. واحدهای تخصصی در مرکز تعمیرات کپی به منظور ارائه ی خدمات تخصصی به کاربران راه اندازی شده اند.

لذا شما کاربران گرامی در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در ماشین های اداری خود، می توانید به مرکز تعمیرات کپی مراجعه نمایید؛ همکاران ما شما را به واحد مربوط به محصولتان هدایت می کنند تا به شکل کاملا تخصصی و حرفه ای اقدام به تعمیر دستگاه شما گردد.

مدیریت نمایندگی کپی همواره جلب رضایت مشتری را در صدر اهداف فعالیت این مرکز قرارداده و در تمامی بخش های مربوط  به تعمیرات و فروشگاه مرکزی کپی، این اصل مهم، اساس فعالیت کارکنان می باشد. ما در تلاشیم تا با بهره گیری از کادر مجرب و متعهد، رفع هرچه سریع تر مشکل شما را با هزینه ای متعارف محیا سازیم.

لینک‌های مفید

تعمیرات هارد توشیبا / تعمیرات هارد اچ پی / تعمیرات هارد سونی / تعمیرات هارد فوجیتسو

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر