فروشگاه مرکزی کپی

فروشگاه مرکزی کپی مرکزی است که انواع مدل های دستگاه کپی را برای فروش در اختیار کاربران قرار می دهد. این مرکز ضمن اخذ مجوز های لازم، اقدام به فروش رسمی و قانونی جدید ترین دستگاه های کپی از همه برند های تولید کننده نموده است. توشیبا، شارپ، کونیکا مینولتا، کانن، ریکو، اچ پی، فوجیتسو و … از جمله شرکت هایی هستند که محصولات شان در این مرکز به فروش می رسد. نکته ویژه در مورد فروشگاه کپی این است که در این مرکز شما می توانید اطلاعات جامع و کاربردی را در مورد محصول مورد نظر خود به دست آورده و سپس اقدام به خرید آن نمایید. مشاورین ارشد فروش در این مجموعه حضور دارند و با تکیه بر اطلاعات تخصصی و تجربه بالای خود، مشاوره تخصصی فروش را به خریداران ارائه می نمایند. در ادامه مطلب، فروشگاه مرکزی کپی را به صورت اجمالی معرفی کرده و شما عزیزان را با بخش های مختلف این مرکز آشنا می کنیم.

مشاوره پیش از فروش محصولات کپی

همانطور که اشاره کردیم، یکی از خدمات ویژه فروشگاه مرکزی کپی ارائه مشاوره تخصصی پیش از فروش به خریداران می باشد. یکی از مشکلاتی که برخی از خریداران محصولات الکترونیک با آن مواجه می شوند این است که به دلیل عدم اطلاع از مشخصات فنی محصول مورد نظر، پس از خرید متوجه نا کارآمدی آن می شوند. مشاورین ارشد فروش در فروشگاه مورد بحث، در راستای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، اطلاعاتی را در مورد انواع دستگاه های کپی در اختیار متقاضیان قرار می دهند. در طرح مشاوره پیش از فروش محصولات کپی همچنین کاتالوگ هایی طراحی شده اند.

این کاتالوگ ها حاوی اطلاعاتی جامع از مشخصات و ویژگی های فنی دستگاه ها هستند و خریداران با مطالعه آنها می توانند نمایی کلی از محصول مورد نظرشان به دست بیاورند. به این ترتیب افرادی که برای خرید به فروشگاه مرکزی کپی مراجعه می کنند، با اطلاعات کامل اقدام به خرید محصول مورد نظرشان کرده و در نهایت از خرید خود پشیمان نخواهند شد.

فروش انواع محصولات کپی

برخی از اصلی ترین محصولات عرضه شده در فروشگاه مرکزی کپی عبارتند از:

فروش قطعات جانبی کپی

یکی از حوزه های فعالیت فروشگاه مرکزی کپی ، فروش قطعات جانبی این محصول است. تجهیزاتی همچون کابل های برق، کابل های اتصال، تونر، جوهر، کارتریج، قطعات یدکی و … از جمله مهم ترین تجهیزات جانبی هستند که وجود آنها برای عملکرد دستگاه کپی ضرورت دارد. لازم است که این تجهیزات از مراکز معتبری تهیه شده و کاربران از با کیفیت بودن آنها اطمینان کامل داشته باشند. در غیر این صورت ممکن است منجر به افت کیفیت دستگاه شده و مشکلاتی را برای کاربران ایجاد نمایند. فروشگاه مرکزی کپی با توجه به نیاز کاربران برای تهیه این تجهیزات، اقدام به عرضه انواع قطعات جانبی کپی به صورت اورجینال نموده است. لذا شما عزیزان می توانید با مراجعه به این مرکز، انواع تجهیزات و قطعات جانبی دستگاه کپی خود را با اطمینان از اصل بودن تهیه نمایید.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی ، به صورت تخصصی بر ترمیم این محصول متمرکز شده است. هریک از مدل های دستگاه کپی که در عملکرد خود دچار مشکل شود، در این مرکز بررسی شده و در اسرع وقت ترمیم می گردد. حضور کارشناسان دوره دیده و مجرب تعمیرات کپی در این واحد، ارتقاء چشمگیر سطح کیفی خدمات را در پی داشته است. همچنین به دلیل استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته و فناوری های نوین، دست تعمیرکاران کاملا باز بوده و شاهد تعمیرات حرفه ای در نمایندگی کپی هستیم. برای دریافت راهنمایی های لازم در مورد مشکل دستگاه کپی خود، می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

مطالب متنوع حوزه تعمیرات کپی در این بخش قابل پیگیری هستند.

اطلاعات بیشتراطلاعات بیشتراطلاعات بیشتراطلاعات بیشتر