کنترل و دسترسی از راه‌ دور به کامپیوتر

کنترل و دسترسی از راه‌ دور به کامپیوتر به کمک برنامه های اندرویدی، قابلیتی جذاب و مفید است که می توان با استفاده از گوشی های هوشمند اندرویدی به آن دست یافت. کنترل و دسترسی ازراه‌دور به کامپیوتر با برنامه های مختلفی امکان پذیر است؛ این کار به کمک برنامه‌هایی انجام می‌شود که قابلیت Screen Mirroring دارند. تعداد برنامه‌هایی که این قابلیت را داشته باشند، زیاد است؛ ولی تعداد کمی از این برنامه‌ها عملکرد مناسب و قابل قبولی دارند.  در این مقاله تلاش می کنیم 5 نمونه برتر این برنامه ها را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

کنترل و دسترسی از راه‌ دور به کامپیوتر

معرفی پنج برنامه برتر اندروید برای کنترل و دسترسی از راه‌ دور به کامپیوتر

برنامه Any Desk

برنامه  Any Deskیکی از برنامه های موجود برای کنترل و دسترسی از راه‌ دور به کامپیوتر است. این برنامه رایگان همچون برنامه های دیگر عمل می کند. برای استفاده از این برنامه ابتدا باید گوشی خود را به رایانه متصل کنید و سپس از کامپیوتر خود در گوشی استفاده ‌کنید. رابط کاربری این برنامه ساده است و برای انجام آزمایش های این حوزه گزینه بسیار خوبی است. استفاده شخصی از این برنامه رایگان است و برای استفاده تجاری باید هزینه بپردازید.

Chrome Remote Desktop

 برنامه Chrome Remote Desktop یکی دیگر از برنامه های موجود برای کنترل و دسترسی از راه‌ دور به کامپیوتر است. این برنامه محبوب را ابتدا باید از فروشگاه کروم روی سیستم خود نصب کنید و سپس از فروشگاه گوگل‌پلی دریافت کنید. اگر دستورالعمل‌های نصب برنامه را به خوبی دنبال کنید، می توانید به کامپیوترتان متصل شوید. این برنامه به عنوان دومین نمونه از پنج برنامه برتر اندروید برای کنترل از راه دور کامپیوتر در اکثر اوقات درست کار می کند و بسیار ساده‌تر و سریع‌تر از برنامه‌های مشابه دیگر مانند Team Viewer است. استفاده از این برنامه رایگان است.

اینو بخون حتما به کارت میاد : تنظیم زمان خاموش شدن صفحه نمایش در ویندوز

Microsoft Remote Desktop

در برنامه Microsoft Remote Desktop دقیقا مشابه برنامه Chrome Remote Desktop با نصب یک برنامه‌ روی کامپیوتر و یک برنامه‌ دیگر روی گوشی و اتصال این دو کنترل و دسترسی از راه‌ دور به کامپیوتر میسر می شود. نکته مثبت در‌باره‌ این برنامه آن است که برای کارکردن این برنامه به نصب برنامه‌ کروم نیاز ندارید؛ عملکرد و کارایی این برنامه مشابه Chrome Remote Desktop است و این یعنی که شما عملا برنامه بهتری را نصب نکرده‌اید و فقط در نام با هم متفاوت هستند. در هر صورت این برنامه گزینه های مناسبی برای جایگزینی هستند. استفاده از این برنامه رایگان است.

Team Viewer

 برنامه Team Viewer یک برنامه رایگان برای استفاده‌ شخصی است و برای کنترل و دسترسی ازراه‌دور به کامپیوتر گزینه مناسبی است. راه‌اندازی اولیه‌ این برنامه کمی پیچیده است؛ اما به بهترین شکل ممکن کار می‌کند. امکاناتی مانند انتقال فایل در هر‌ دو جهت، رمز‌نگاری و انتقال صدا و تصویر با کیفیت اچ‌دی از جمله امکاناتی است که توسط این برنامه در اختیار کاربر قرار می گیرد. کاربران تجاری برای استفاده از این برنامه باید اشتراک تهیه کنند.

Splashtop Personal Remote PC

برنامه  Splashtop Personal Remote PC با محبوبیت کمتر نسبت به سایر برنامه ها همچنان یک برنامه موفق برای کنترل و دسترسی ازراه‌دور به کامپیوتر است. این برنامه نیز با استفاده از دو برنامه، یکی در کامپیوتر و دیگری در گوشی کار می‌کند. با اتصال به شبکه‌ محلی به هر‌ چیزی از کامپیوتر، در گوشی هوشمند اندرویدی دسترسی خواهید داشت. با پرداخت پنج دلار ماهانه یا ۱۶.۹۹ دلار سالانه این امکان را خواهید داشت که هر نقطه‌ای را به این برنامه اضافه کنید؛ در این صورت در هر نقطه‌ای که باشد، با هر شبکه‌ وای‌فای یا شبکه‌ تلفن‌همراه می توانید به کامپیوتر خود دسترسی داشته باشید. به علاوه به کمک این برنامه امکان دسترسی به وب‌کم کامپیوتر برای مشاهده منزل را خواهید داشت. این برنامه عملکرد بهتری در مقایسه ‌با Chrome و Microsoft ارائه کرد.

نمایندگی مجاز تعمیر موبایل

نمایندگی مجاز تعمیر موبایل مرکزی امن و ایمن است که اختصاصا در حوزه تعمیرات انواع و اقسام موبایل های هوشمند و غیر هوشمند در برند ها مختلف فعالیت دارد. این نمایندگی به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری تلفن همراه شما به کمک نمایندگی تعمیر موبایل برطرف می شود. این نمایندگی در یک شعبه مرکزی و چهار شعبه همراه در تهران و یک شعبه همراه در استان البرز به کاربران خدمات رسانی می کند. کاربران شهرستانی نیز از خدمات نمایندگی مجاز تعمیر موبایل بی نصیب نیستند؛ تنها کافی است از طریق صفحه “تماس با ما” آدرس شعب و راه های ارتباطی را بیابید و برای دریافت انبوهی از خدمات همراه با تضمین های معتبر و کتبی تماس بگیرید.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر