کولر گازی پرتابل چیست؟

کولر گازی پرتابل یکی از انواع کولرهای گازی می باشد که قابلیت حمل دارد و نیازی به نصب و راه اندازی آن وجود ندارد. کولر گازی متحرک نام دیگر این کولر است. کولر گازی پرتابل دارای چرخش بوده و از نظر ارتفاع از 2 الی 3 متر قابل تغییر است.

کمپرسوری که قلب کولر گازی محسوب می شود در کولر گازی پرتابل در داخل خود دستگاه قرار گرفته است و به کمپرسور جداگانه ای نیاز ندارد.

در این نوع از کولر گازی دو موتور وجود دارد که یکی جریان هوای خنک را از قسمت بالا وارد محیط می کند و دیگری جریان هوای گرم تولید شده از کمپرسور را از پایین و پشت دستگاه خارج می نماید. به همین دلیل در محیطی که کولر گازی پرتابل قرار دارد، باید یک دریچه برای خروج باد داغ کمپرسور نیز وجود داشته باشد.

این مدل از کولر گازی در مقایسه با دیگر انواع آن دارای عملکرد و کارایی بهتری است. همچنین می توان از کولر گازی پرتابل در محیط های کوچک و موقتی به صورت سوییت و اتاق خواب یا مکان های اداری و مغازه های کوچک زیر 30 متر بهره برد.

صدای کولرها در واحد دسیبل در کاتالوگ محصولات آورده می شود. باید دقت داشت که هر چه دسیبل دستگاه کولر گازی کمتر باشد، میزان صدای کمتری ایجاد می کند و مطمئنا به لحاظ مصرفی با کیفیت و خوشایند است. مرکز تعمیرات کولر گازی خدمات تخصصی تعمیر و سرویس های دوره ای این محصول را به کاربران گرامی ارائه می نماید.

4.7/5 (3 امتیاز)

مزایای کولر گازی پرتابل

همانطور که گفته شد مهمترین مزیت کولر گازی پرتابل سهولت در انتقال و جابجایی آن است. این کولر در هر محیطی که به اندازه فضای تهیه هوای آن باشد می تواند قرار گیرد. کولر گازی پرتابل متحرک بوده و قابل نصب در بخش های مختلفی اعم از پنجره، سقف، دیوارها و… می باشد.

دیگر مزیت این نوع کولر گازی در نصب آن است که نیازی به نصاب ندارد و به سادگی با اتصال به پریز برق استفاده می شود.

کولر گازی پرتابل تنها به محلی برای وصل لوله قابل انعطاف آن به بیرون از محیط برای تخلیه باد داغ ایجاد شده در کمپرسور احتیاج دارد. البته در انواع دیگر این کولر غیر از هزینه بالای آن (حتی هزینه های جانبی)، به جانمایی برای محل کمپرسور، سیم کشی و دیگر تجهیزات مجزا نیاز است.

علاوه بر این مجهز بودن به کنترل از راه دور، نمایشگر ال سی دی، فیلتر قابل شستشو، قابلیت تنظیم دور فن و جهت پرتاب باد از مشخصات دیگر کولر گازی پرتابل یا متحرک می باشد.

معایب کولر گازی پرتابل

از معایب کولر گازی پرتابل می توان به عدم پشتیبانی از متراژهای بالای 30 متر جهت استفاده از سرمایش و گرمایش اشاره کرد. همچنین با توجه به اینکه کمپرسور همراه دستگاه است و جدا نصب نمی گردد، می توانید صدای آن را بشنوید.

گفتنی است شرکت های تولید کننده کولر گازی قابل حمل با ایجاد عایق مناسب و تکنولوژی بروز، صدای تولیدی این کمپرسور را به حداقل رسانده اند. حداقل صدای این کولر گازی 44 دسیبل است.

فرق بین کولر گازی ایستاده و کولر گازی پرتابل

اگر برای شما هم سوال است که چه تفاوت هایی بین کولرهای پرتابل و ایستاده وجود دارد این بخش از متن را به دقت بخوانید. هر دوی این کولرها همانند هم هستند و فقط از لحاظ ابعاد فرق دارند. کولر گازی پرتابل در نوع متحرک به نام پرتابل؛ در قسمت زیرین خود 4 چرخ تعبیه جهت جابجایی کولر دارد و ظرفیت آن بین 7 تا 15 هزار BTU است.

این کولر به دلیل پرکاربرد بودنش عمدا برای پوشش فضایی کمتر از 25 تا 30 متر مربع طراحی شده است. چون قدرت لازم برای رساندن دمای مورد نظر را ندارند. به واسطه قرار گیری اواپراتور، کندانسور و سایر قطعات این کولر در یک مجموعه، کولر گازی پرتابل با چرخ هایی که در زیر خود دارد، جابجا می شود. راه اندازی کولرهای متحرک ساده و بی دردسر است. علت این امر عدم نیاز به نصب بر دیوار و پنجره توسط نصاب می باشد.

این در حالی است که کولرهای گازی ایستاده معمولا دارای BTU بالا تا 96 هزار هستند. با توجه به مدل دستگاه، برق آنها بین تک فاز و سه فاز متغیر است. این نوع از کولرها برخلاف نوع متحرک، دو تکه بوده و دارای واحد خارجی هستند. پنل اصلی آنها بر روی زمین قرار می گیرد ولی کندانسور آنها باید در بیرون از محل نصب گردد.

به علت قدرت بالای پرتاب هوا و توانایی سرمایش و گرمایش زیاد برای سالن ها و محیط های بزرگ مناسبند. همچنین کولرهای گازی ایستاده را نمی توان مانند کولرهای متحرک یا پرتابل جابجا کرد.

نمایندگی فروش کولر

اکنون با ورود فصل گرما شما می توانید با مشاوره توسط کارشناسان زبده نمایندگی فروش کولر، محصولات سرمایشی و گرمایشی خود را از انواع برندهای معتبر دنیا انتخاب کرده و خریداری نمایید. این مرکز به شما کمک می کند تا با آشنایی بیشتری از مشخصات محصول مورد نظر خود خرید کنید. جدیدترین های کولر گازی به خصوص کولرهای گازی ایستاده و پرتابل در نمایندگی فروش کولر آماده تشریف فرمایی شما می باشد.

مرکز تعمیرات کولر

برای تعمیرات کولرهای گازی حتما به محیطی مطمئن نیاز دارید که علاوه بر تخصص و کارایی، به تجهیزات پیشرفته ای مجهز شده اند. مرکز تعمیر کولر گازی شما را به دریافت تمامی خدمات پشتیبانی در انواع مدلهای کولر به واسطه برترین افراد توانمند تعمیراتی دعوت می نماید. روزی که به این مرکز مراجعه نموده و کلیه خدمات را با ضمانت کامل و تجهیزات اورجینال دریافت نمایید، همان روزی است که ما تلاش کرده ایم تا شایستگی خود را به اثبات برسانیم.

تعمیرات اسپلیت سامسونگ / تعمیرات اسپلیت فوجیتسو / تعمیرات اسپلیت ال جی / تعمیرات اسپلیت توشیبا / نمایندگی فروش کولر گازی توشیبا / نمایندگی فروش کولر گازی فوجیتسو / نمایندگی فروش کولر گازی سامسونگ / نمایندگی فروش کولر گازی ال جی / قیمت کولر گازی توشیبا /

مرکز تعمیر اسپلیت سامسونگ / مرکز تعمیر اسپلیت فوجیتسو / مرکز تعمیر اسپلیت ال جی / مرکز تعمیر اسپلیت توشیبا / نمایندگی فروش کولر گازی ال جی / نمایندگی فروش کولر گازی سامسونگ /

نمایندگی فروش کولرگازی توشیبا / نمایندگی فروش کولر گازی فوجیتسو / تعمیرات تخصصی اسپلیت سامسونگ / تعمیرات تخصصی اسپلیت فوجیتسو / تعمیرات تخصصی اسپلیت ال جی / تعمیرات تخصصی اسپلیت توشیبا

4.7/5 (3 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر