تعمیرات کولر گازی ال جی

تعمیرات کولر گازی ال جی ، به عنوان یکی از خدمات گسترده و فنی نمایندگی ال جی به شما کاربران گرامی معرفی می گردد. برای این کار، متخصصین ماهر و مجربی در واحد تعمیرات حضور دارند. همچنین در راستای ارائه ی خدمات مربوطه در سطحی تخصصی، پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات تعمیر در این مرکز فراهم شده است. با توجه به کاربرد گسترده ی اسپلیت در بین کاربران، این مقاله را به تعمیرات کولرگازی ال جی اختصاص داده ایم. با ما همراه باشید.

تعمیرات کولر گازی ال جی

مشکلات کولر گازی ال جی

با توجه به پیچیدگی کولرگازی و موارد متعدد خرابی آن، در این قسمت به مواردی از خرابی های این دستگاه که قابل تعمیر می باشد اشاره می کنیم:

  • بروز صدای ناهنجار از کولر گازی در هنگام کار
  • کاهش سرمای کولر گازی ال جی
  • کار نکردن کولر گازی در حالی که فن موتور کار می کند.
  • عدم خنک سازی در کولر گازی
  • عدم گرمادهی در کولر گازی
  • نشت آب از کولرگازی ال جی

تعمیر کولر گازی LG

پس از آگاهی از انواع خرابی و دلایل بروز آنها، به بررسی نکاتی در مورد تعمیرات کولر گازی ال جی می پردازیم. در بسیاری از موارد گفته شده، با تنظیم صحیح محل قرار گرفتن کولرگازی، می توان مشکل به وجود آمده را برطرف کرد. همچنین، میزان شارژ کولر گازی به عنوان یکی از عوامل ایجاد اختلال در عملکرد این دستگاه عنوان شد. لذا شارژ کردن کولر گازی نیز می تواند یکی دیگر از راه های رفع عیوب عملکردی دستگاه مورد بحث باشد. همکاران ما در مواجهه با برخی از خرابی ها، برای تعمیر کولر گازی ال جی به تمیز کردن اوپراتورها و فیلترهای این دستگاه می پردازند. وجود آلودگی در بخش های ذکر شده، منجر به ایجاد مشکلاتی در باد سرد و گرم این محصول می شود.

تعمیر کولر گازی اسپلیت

اسپلیت جزء محبوب ترین مدل های کولر گازی است و بیشتر کاربران این مدل را برای خنکسازی محل زندگی یا کارشان انتخاب می کنند. برای تعمیر کولر گازی اسپلیت، باید دستگاه عیب یابی شود که ایراد از پنل داخلی است یا یونیت خارجی. پس از آن تکنسین اقدام به تعمیر کمپرسور، برد، سنسورها و … و یا ترمیم کندانسور می کند. البته ممکن است شدت آسیب دیدگی و خرابی قطعات کولر به اندازه ای باشد که قابل تعمیر نباشند. در این صورت تکنسین های تعمیرات کولر گازی، قطعات معیوب را با نمونه های جدید و اورجینال جایگزین می کنند تا ایراد کولر برطرف شود.

تعمیر کولر گازی پرتابل

تعمیر کولر گازی پرتابل در مقایسه با دیگر مدلها راحت تر است و علت این مساله، ساختار ساده کولرهای قابل حمل است. کولرهای پرتابل تنها یک پنل دارند و گرمای آنها از طریق یک لوله به بیرون منتقل می شود. خرابی ریموت کنترل، خنک نکردن، کاهش سرما، روشن نشدن و خاموش شدن، رایج ترین مشکلاتی هستند که در تعمیرات کولر گازی پرتابل مورد بررسی قرار می گیرند. برای ترمیم هریک از این ایرادها اول کولر به صورت کامل بررسی و عیب یابی می شود و سپس اجزاء آسیب دیده، ترمیم یا تعویض می گردند.

تعمیرات کولر گازی ایستاده

تعمیرات کولر گازی ایستاده کمی مشکل تر از دیگر مدلهاست و حتما باید در محل نصب دستگاه انجام شود. این مدل هم دارای دو پنل یا یونیت است که یکی در داخل و دیگری در بیرون از فضای محیط نصب می شوند. برای تعمیر کولرهای ایستاده، تکنسین هر دو پنل را به خوبی بررسی می کند تا ضمن عیب یابی آنها، منشأ مشکل کولر را شناسایی کند. سپس هر یک از قطعات که آسیب دیده باشند بسته به شدت خرابی تعمیر یا تعویض می شوند. در صورت بروز مشکلاتی همچون گرم شدن باد کولر گازی ایستاده، کاهش سرما، به هم ریختن چرخه خنک سازی، خاموش شدن ناگهانی و یا روشن نشدن، می توانید برای دریافت تخصصی ترین خدمات ترمیمی با نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی تماس بگیرید.

تعویض موتور کولر گازی را از ما بخواهید

موتور یا کمپرسور، یکی از مهم ترین قطعات کولر گازی است که تا حد زیادی در کیفیت کار دستگاه تاثیر گذار است. وقتی جریان برق بیش از حد وارد کولر شود، اولین بخشی که تحت تاثیر قرار می گیرد، موتور است. سوختن موتور کولر گازی یا اورلود، از جمله مشکلاتی هستند که بررسی و تعویض موتور کولر گازی را ضروری می سازند. بد نیست بدانید که کمپرسور یا موتور، گاز را از اواپراتور مکش کرده و به سمت کندانسور هدایت می کند. این قطعه به صورت مکانیکی عمل کرده و با افزایش دادن فشار گاز، حجم آن را کاهش می دهد. به این ترتیب، میزان گاز کنترل شده و دستگاه فرایند خنک سازی را انجام خواهد داد. برای تعویض موتور کولر گازی ، پیش از هر کاری برق کمپرسور قطع می شود. سپس گاز سیستم خالی شده و کندانسور آماده می شود. پس از طی این مرحله، کندانسور باز می شود و سر لوله ها جوشکاری و باز می گردند. برای تکمیل مراحل تعمیر کولر گازی ، کمپرسور بیرون کشیده شده و این قطعه تست می شود. در نهایت موتور جدید جایگزین شده و تست می شود.

نکات مهم در تعمیر کولر گازی ال جی

نکته ای که در فرآیند تعمیرات کولر گازی ال جی نباید فراموش کرد، انجام این کار توسط تکنسین های مجرب می باشد. از آنجا که کولر گازی ساختار متفاوتی نسبت به سایر وسایل گرمایشی-سرمایشی دارد، هرگونه بررسی آن باید حتما توسط افراد ماهر در این زمینه انجام گردد. تعمیرات این دستگاه به دست تعمیرکاران ناشی و مراکز غیر مجاز، می تواند زمینه ساز بروز مشکلات جدی تری در آن باشد. لذا توصیه می کنیم در صورت بروز هرگونه نقص عملکردی، تعمیرات کولر گازی ال جی خود را تنها به مراکز مجاز و معتبر بسپارید.

خدمات نمایندگی تعمیرات کولر گازی

نحوه تست کمپرسور کولر گازی

یکی از مراحل اصلی در تعمیر کولر گازی ، تست کمپرسور است. کمپرسور مغز کولر گازی است و به عنوان شاخص عملکرد این دستگاه شناخته می شود. نحوه تست کمپرسور کولر گازی به این صورت است که تعمیرکار اول از این مساله اطمینان پیدا می کند که برق به اندازه کافی به کندانسور می رسد و ولتاژ ورودی از قدرت کافی برخوردار است. سپس خازن ها مورد بررسی قرار می گیرند؛ چرا که اگر خازن ها درست کار نکنند، عملکرد کلی کمپرسور و کولر نیز با ایرادات جدی مواجه خواهند شد. اگر همه این بخش ها سالم و بی نقص بودند، نوبت به تست کمپرسور می رسد. این فرایند به سه روش اصلی انجام می گردد که شامل: تست سیم پیچی کمپرسور، تست صدای کمپرسور و تست فشار کمپرسور می گردند. پس از پایان مراحل تست کمپرسور، تکنسین طرح کلی تعمیرات کمپرسور کولر گازی را ترسیم کرده و بر اساس آن عمل خواهد کرد.

برای نصب کولر گازی کلیک کنید

چنانچه به تازگی کولر گازی خریداری کرده و قصد نصب آن در منزل یا محل کارتان را دارید، ما به شما کمک خواهیم کرد. علاوه بر برند و کیفیت ساخت، نحوه نصب کولرگازی نیز تاثیر بسزایی در کیفیت کار این دستگاه دارد. اگر فرایند راه اندازی و نصب به درستی انجام شده باشد، می توانید بهترین عملکرد را از کولر گازی مورد نظرتان دریافت کنید. کارشناسان نمایندگی تعمیر کولر گازی، پس از آماده کردن محل نصب کولر گازی ، پنل داخلی را نصب می کنند. سپس پایه ها را با استفاده از تراز می سنجند و پنل را سوار می کنند. این پنل حتما باید از منابع حرارتی همچون بخاری، پکیج و … فاصله داشته باشد. در مرحله بعد، واحد و کاور (پوشش) دستگاه برداشته شده و اتصالات الکتریکی بررسی می شوند. سپس لوله ها وصل شده و پنل خارجی در محیطی مثل بالکن نصب می گردد. پس از شارژ گاز، می توانید از کولر گازی خود استفاده کرده و از مزایای آن بهره مند گردید.

برای شارژ گاز کولر گازی تماس بگیرید

شروع فصل تابستان، هم زمان است با راه اندازی مجدد کولر گازی و اسپلیت برای استفاده مطلوب از این محصولات. چه کولر را به تازگی خریداری کرده باشید و چه بخواهید پس از مدتی از آن استفاده کنید، باید اول گاز آن را شارژ کنید. شارژ گاز کولر گازی یک فرایند مهم است که حساسیت های خاص خود را دارد. روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد که بسته به مدل دستگاه و نوع گاز مصرفی متفاوت است.

تیم کارشناسی نمایندگی تعمیرات کولر گازی برای شارژ کردن گاز کولر یا اسپلیت شما از روش های رایجی همچون: شارژ گاز وزنی با استفاده از ترازو، شارژ به وسیله گیج مانوفیلد و یا شارژ گاز به وسیله آمپر متر استفاده می کنند. پس از انتخاب روش مناسب، کولر خاموش شده و شیلنگ گیج مانیفولد به پمپ های فشار اسپلیت متصل می شود. پس از رسیدن دستگاه به دمای تعادل، شیلنگ شارژ گاز اسپلیت کولر گازی یا منبع تغذیه به کپسول گاز متصل شده و فرایند شارژ گاز کولر گازی انجام می شود.

اهمیت تعمیرات کولر گازی

خنک کردن محیط تنها یکی از کارایی های کولرگازی ها است و این دستگاه در بسیاری زمینه های دیگر از سایر سیستم های سرمایشی متمایز هستند؛ به همین دلیل است که تعمیرات کولر گازی برای کاربران بسیار حائز اهمیت است. از جمله مزیت های کولر گازی نسبت به آبی تعیین دمای محیط توسط کاربر، تنظیم رطوبت محیط، روشن و خاموش شدن اتوماتیک دستگاه و… اشاره کرد. کولرهای گازی مزایای بسیار زیادی نسبت به کولرهای آبی دارند، این در حالی است که قیمت آنها در مقایسه با کولر های آبی بالاتر است و هزینه انرژی مصرفی بیشتری هم دارند. اینکه کولر گازی در چه سیکل و چرخه ای فعالیت می کند، برای اجرای عملیات تعمیر کولر گازی بسیار با اهمیت است. در تعمیرات کولر گازی برای یک تعمیر کار واجب است که بداند کولرهای گازی بر اصل سیکل های تبرید کار می کنند که از چهار بخش کلی تشکیل شده اند:کمپرسور ، کندانسور کولر گازی ، اواپراتور ، لوله مویین یا شیر انبساط .

عملکرد کولر های گازی چگونه است؟

مبرد فشار پایین در اواپراتور (یونیت داخلی) حرارت محیط را جذب می کند و از مایع به گاز تغییر فاز می دهد؛ گاز مبرد وارد کمپرسور(قلب سیستم) شده و فشرده می شود و دما و فشارش افزایش می یابد تا در کندانسور(یونیت خارجی) گرمای جذب شده از محیط داخل را به کمک فن به هوای بیرون منتقل کند و با تغییر فاز از گاز به مایع تبدیل شود؛ این مایع به کمک لوله مویین یا شیر انبساط فشار و دمایش باز هم کاهش می یابد تا توانایی جذب حرارت در اواپراتور را داشته باشد و این سیکل پیوسته تکرار می شود. حال اگر در این سیکل کوچکترین عیب و ایرادی پدا شود، کولر کارایی خود را از دست خواهد و دیگر لازم است که برای تعمیرات کولر گازی به فکر یک مرکز تعمیراتی معتبر باشیم.

مرکز تخصصی کولرگازی

مرکز تخصصی کولرگازی شامل بخش های فروش و تعمیر کلیه ی محصولات این کمپانی می باشد. حضور کارشناسان دارای تخصص و مجرب در این مرکز، موجب ارائه ی خدماتی با سطح کیفی بالا به کاربران شده است. در این نمایندگی، بخش های فروش کولرگازی ، تعمیرات و خدمات پس از فروش راه اندازی شده اند. در بخش فروش، کولرگازی ها در مدل های مختلف و به صورت اورجینال به مشتریان عرضه می گردد. همچنین در بخش خدمات پس از فروش نمایندگی  کولرگازی ، مشاوره های بعد از فروش و گارانتی محصولات ارائه می گردد.

واحدهای تعمیرات کولرگازی

در واحدهای تعمیر کولر گازی اسپیلت ، ترمیم و رفع معایب محصولات این شرکت انجام می پذیرد. هر واحد به یک مدل از کولرگازی اختصاص پیدا کرده است. در صورت بروز مشکل در هریک از مدل های کولرگازی، تعمیرکاران زبده ی این واحدها، پس از عیب یابی دقیق، از ابزارآلات نوین استفاده کرده و دستگاه را به بهترین شکل ممکن تعمیر می نمایند. لازم به ذکر است که خدمات ارائه شده در واحدهای تعمیرات کولز گازی، با گارانتی معتبر مرکز تخصصی کولرگازی همراه می باشند. همچنین همکاران ما برای ارائه ی مشاوره های پس از تعمیر در خدمت شما هستند.

اخبار و خواندنی های کولرگازی

اخبار و خواندنی های کولرگازی با هدف بالابردن سطح آگاهی کاربران گرامی در اختیار این عزیزان قرار گرفته است. واحد تعمیرات کولر گازی ال جی، ارائه دهنده ی کلیه ی خدمات تعمیر این محصول به کاربران می باشد. کارشناسان ارشد حوزه ی تعمیر کولر گازی در بخش اخبار و خواندنی ها ، کاربردی ترین اطلاعات در ارتباط با این محصول را در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهند.

لازم به ذکر است که مرکز مورد بحث، به انواع تجهیزات و ابزار مورد نیاز تعمیر مجهز شده که همگی از جدیدترین نمونه های روز دنیا می باشند. شما کاربران گرامی می توانید در این قسمت جدیدترین اخبار و خواندنی ها  مربوط به دنیای کولرهای گازی  را پیگیری نمایید.