بهترین آنتی ویروس برای اندروید

انتخاب بهترین آنتی ویروس برای اندروید یکی از دغدغه های اساسی کاربران این مدل گوشی هاست. امروزه به دلیل بالا رفتن روند تولید و استفاده ی اپلکیشن های کاربردی و بازی های سرگرم کننده هر روزه انواع مختلفی از این برنامه ها وارد بازار می شوند. در برخی موارد کاربران با بی توجهی اقدام به نصب برنامه های مختلف کرده در نتیجه گوشی خود را درگیر ویروس یا بدافزار می کنند. کاربران باید به یاد اشته باشند هر برنامه ای قابل نصب نیست و هر اپلیکیشنی مورد اعتماد نیست. این بد افزارها ممکن است خود را در یک برنامه ی جعلی مخفی کرده سپس با نصب از جانب مشتری، نرم افزار گوشی را مورد هدف قرار دهند و سخت افزار دستگاه را فلج کنند.

ورود ویروس یا بد افزار به گوشی چنین عمل می کند: خاموش شدن ناگهانی گوشی ، دوربین از کار می افتد، میکروفن درست کار نمی کند، گوشی هنگ کرده، صفحه نمایش سیاه می شود، تاچ عمل نمی کند و … . برخی از تولید کنندگان امروزه قابلیتی در گوشی خود ایجاد کرده اند که جز در گوگل پلی امکان دانلود برنامه وجود نداشته باشد. تولید کنند گان بسیاری امروزه در حال ساخت برنامه های آنتی ویروس می باشند که با آن بتوان گوشی را از حمله ویروس حفظ کرد و یا بد افزار را از بین برد. در این مقاله به معرفی بهترین آنتی ویروس برای اندروید پرداخته ایم با ما همراه باشید.

نشانه های ویروسی شدن گوشی

گوشی های هوشمند امروزه به یکی از مهم ترین ابزارهای زندگی ما انسان ها تبدیل شده اند. به دلیل استفاده ی مداوم از آن همچنین نصب برنامه ها و بازی های گوناگون و از همه مهم تر دانلود و اتصالات گاه و بیگاه اینترنتی بسیار اتفاق افتاده که این دستگاه پر کاربرد، دچار حملات ویروسی یا بدافزار شود. اگر گوشی شما علایم زیر را داشت مطمئن باشید که ویروسی شده است پس به فکر نصب بهترین آنتی ویروس برای اندروید باشید.

  • بالا رفتن حرارت گوشی یا به اصطلاح داغ کردن گوشی
  • کار نکردن بخش های مختلف دستگاه از قبیل دوربین، میکروفن، صفحه نمایش و …
  • Delivery غیر منتظره ی پیام
  • کند شدن سرعت گوشی و یا به اصطلاح هنگ کردن دستگاه
  • پر شدن بی دلیل حافظه دستگاه از نشانه های نیاز به نصب بهترین آنتی ویروس برای اندروید است.

  • خالی شدن سریع شارژ باتری
  • قطع شدن خود به خود تماس ها
  • مشاهده ی اپلیکیشنی که آن را نصب نکرده اید
  • زمان بوت اندروید طولانی شود
  • ریست شدن خود به خود برنامه هایی نظیر وای فای، بلوتوث و …

معرفی بهترین آنتی ویروس برای اندروید

آنتی ویروس ها عموما به گونه ای طراحی می شدند که به صورت خودکار دستگاه را اسکن کرده تا برنامه ی مخرب را بیابند. امروزه قابلیت جلوگیری از باز شدن برنامه، همچنین پاک کردن فایلی که مربوط به ویروس یا بد افزار باشد نیز در طراحی آنتی ویروس ها در نظر گرفته شده است. برای انتخاب بهترین آنتی ویروس برای اندروید بهتر است به ادامه مطالب توجه فرمایید. بهترین نرم افزاری معرفی شده ی آنتی ویروس در سال 2018 به قرار زیر است.

Avast

این آنتی ویروس چیزی فراتر از یک اسکنر است. ادارای امکاناتی از قبیل قفل درون برنامه ای، مسدود کننده ی تماس، فایروال، گزینه ی ضد سرقت. همچنین مانع اجرای خودکار بد افزار ها و برنامه های آنلاین می شود.

F-Secure

در این برنامه همه چیز دارای کیفیت عالی است محافظت اطلاعات دستگاه بعد از سرقت، مرورگر امن، کننترل های والدین، حریم خصوصی. می توان گفت یکی از بهترین آنتی ویروس برای اندروید است.

kaspersky

این آنتی ویروس عملکرد خوبی در حذف کردن ویروس ها یا بد افزارها دارد. قبل کلیک کردن روی لینک مخرب، آن را مسدود می کند. قدرت شناسایی ویروس ها در این برنامه 99.9% است.

Avira

در این نرم افزار علاوه بر اسکن فایل های دانلود شده و مخاطبان، حافظه ی خارجی مثل کارت اس دی را نیز اسکن می کند.

Bitdefender

این برنامه در پس زمینه اجرا نمی شود به همین خاطر منابع زیادی مصرف نمی کند. در این آنتی ویروس برنامه های دانلود شده خودکار اسکن می شوند. اما برای سایرین، کاربر می تواند برنامه ریزی داشته باشد و اسکن را دستی اجرا کند. این برنامه به محض نصب شدن آماده ی اجرا است و تنظیمات پیکربندی ندارد. در نظر کاربران بسیاری این اپلیکیشن یکی از نمونه های بهترین آنتی ویروس برای اندروید است.

نمایندگی تعمیرات موبایل

نمایندگی تعمیرات موبایل به جهت تخصصی کردن امور، همچنین آسایش حال مشتریان مرکز خود را به واحدهای مشاوره، فروش و تعمیرات تقسیم کرده است. این عمل موجب شده است تا مشتریان بتوانند در کوتاه ترین زمان خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند. در نمایندگی موبایل کادر مجرب و کارکشته ای را از سراسر ایران کنار خود گرد خود آورده است تا به بهترین شکل، مشکلات متنوع نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های مختلف را در طرح ها و مدل های گوناگون، با بهترین کیفیت بر طرف کنند.

مدیران با تجربه ی این مرکز با تلاش مداوم توانسته اند جدیدترین محصولات موبایل را در کنار مدرن ترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر در واحد های تخصصی مرکز خود فراهم آورد. نمایندگی تعمیرات موبایل برای خدمت رسانی هر چه بهتر واحد تعمیرات، تعمیرکاران خود را در کلاس های برتر بین المللی شرکت می دهد تا روند تعمیر هر نوع گوشی به خوبی بر اساس استانداردهای جهانی انجام بگیرد.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩