معرفی نسخه های به روزرسانی زدبوک‌ های HP

به روزرسانی زدبوک‌ های HP به تازگی انجام شد. کمپانی اچ پی نسخه‌‌های  ارتقاء‌یافته‌ نوت‌بوک‌های متحرک زدبوک را که ابتدای امسال عرضه شده بودند، معرفی کرد. مدل‌های جدید ارتقاءیافته‌ HP ZBook Studio از قبیل HP ZBook Studio x360 ،HP ZBook 15a و HP ZBook 17  به پردازنده‌ ۶ هسته‌ای Corei9 یا زنون، پردازنده‌های گرافیکی  NVIDIA Quadro P2000/P5200، حافظه‌ RAID و تا ۱۲۸ گیگابایت DRAM مجهز هستند.

معرفی نسخه های به روزرسانی زدبوک‌ های HP

بررسی به روزرسانی زدبوک‌ های HP

در به روزرسانی زدبوک‌ های HP ، ارتقا لپ‌ تاپ‌ های ZBook G5 اچ‌پی نیز دیده می شود. در حالی که نسخه‌های پایه‌ این لپ‌تاپ‌ها پردازنده‌ Core i9-8950 HK و حافظه‌ ۶۴ گیگابایتی DDR4-2667 دارند؛ در مدل های به روز رسانی شده از پردازنده‌ Xeon E-2186M اینتل و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ DDR4-2667 ECC استفاده شده است.

آن دسته از کاربرانی که به حجم زیادی از DRAM نیازمند هستند، ۱۲۸ گیگابایت در یک لپ‌تاپ نقطه بسیار مثبتی است که می تواند آنها را راضی نگه دارد. ۱۲۸ گیگابایت حافظه در یک لپ‌تاپ برای اولین بار در جهان تجربه شده است.

در مدل ‌های ZBook Studio نیز از دو حافظه‌ یک ترابایتی PCIe/NVMe SSD که در حالت RAID-1 اجرا می‌شوند، استفاده شده است. جالب است بدانید که  ZBook 15 G5 اچ‌پی می‌تواند چندین درایو را در خود جای دهد و از حافظه‌ ذخیره‌سازی تا ۶ ترابایت نیز پشتیبانی کند. در بخش گرافیک و صفحه‌نمایش این نوت‌بوک‌ها به پردازنده‌ گرافیکی NVIDIA’s Quadro P2000/P5200 (مدل‌های ۱۵ تا ۱۷ اینچ) و صفحه نمایش اچ‌پی با فناوری IPS در ابعاد ۱۵.۶ و ۱۷ اینچی DreamColor به‌همراه ویژگی ضد بازتاب نور مجهز هستند.

با بررسی به روزرسانی زدبوک‌ های HP متوجه می شویم که این نسخه‌های ارتقاء‌یافته‌ محصولات کاملا جدیدی نیستند، بلکه تقریبا همان لپ‌تاپ‌هایی هستند که پیش تر در اوایل سال جاری با بهبودهایی در انتخاب عملکرد و حداکثر تنظیمات معرفی شده‌ بودند. با وجود اینکه پردازنده‌های  Intel Core i9-8950HK دارای قابلیتی مهمی نظیر افزایش‌دهنده unlocked multiplier و قابلیت اورکلاک است، با این حال کمپانی اچ پی معتقد است که پردازنده‌های اورکلاک‌شده، طول عمر کوتاه‌تری نسبت به تراشه‌هایی دارند که در سرعت کلاک حقیقی کار می‌کنند؛ به همین دلیل است که در به روزرسانی زدبوک‌ های HP هیچ یک از این قابلیت ها لحاظ نشده است.

به‌طور کلی، پردازنده‌ جدید فرکانس‌های بالاتر (۲.۹ گیگاهرتز در مقابل ۲.۶ گیگاهرتز روی Core i7-8850H) و حافظه‌ ذخیره‌سازی بیشتر (۱۲ مگابایت در مقابل ۹ مگابایت روی Core i7-8850H) را تامین می کند. این در حالی است که ارتقاء از پردازنده‌ گرافیکی انویدیا Quadro P1000 یا GP107, 640 CUDA cores به انویدیا Quadro P2000 یا GP106, 1024 CUDA cores عملکرد بهتر و چشمگیرتری دارد و توجه بیشتر تولیدکنندگان محتوا را به خود جلب کرده است.

اینو بخون حتما به کارت میاد : آپدیت کردن ویندوز لپ تاپ چگونه انجام می شود؟

پردازنده زدبوک های HP

با به روزرسانی زدبوک‌ های HP (ZBook Studio و ZBook Studio x360) آنها به پردازنده‌ Core i9-8950HK اینتل، ۳۲ گیگابایت DDR4-2667 DRAM (دستگاه‌های ارتقاء‌نیافته‌ بر پایه‌ی اینتل زنون نیز از ECC DRAM بهره می‌برند)، پردازنده‌ گرافیکی انویدیا Quadro P2000 و دو عدد حافظه‌ یک ترابایتی SSD M.2 در حالت معکوس RAID-1 برای اطمینان بیشتر از بهبود قابلیت مجهز شده اند.

با به روزرسانی زدبوک‌ های HP صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی LCD اچ‌پی با نام تجاری DreamColor و رزلوشن 4K در این نسخه ها استفاده شده است. این صفحه‌نمایش ضد بازتاب نور است و از روشنایی 600cd/m² بهره می‌برد؛ علاوه‌بر آن تا میزان ۱۰۰ درصد از طیف رنگی AdobeRGB را نیز پشتیبانی می‌کند.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

نمایندگی تعمیر لپ تاپ یک مرکز جامع و تخصصی است که به صورت کاملا حرفه ای در زمینه عیب یابی، تعمیر و ترمیم و تعویض انواع قطعات نرم افزاری و سخت افزاری انواع لپ تاپ ها فعالیت دارد. این نهاد معتبر و مجاز به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. مجهز به آرشیوی از ابزار و قطعات جانبی است که مسیر تعویض را امن و ایمن ساخته است.

تمام سرویس ها و خدمات این نمایندگی مجاز همراه با تضمین های کتبی است. امکانات و تسهیلات مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ بسیار فراوان و کاربردی و مفید است و تمام نیاز های کاربران در بخش های مختلف تعمیراتی را برطرف می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩