تعمیرات کولر اجنرال

نمایندگی تعمیرات کولر گازی ، خدمات گسترده و متنوعی را در زمینه ی ترمیم انواع مدل های این محصول به کاربران ارائه می دهد. این مرکز در راستای بهبود کیفیت و کمیت سرویس های خود، از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می نماید. تعمیرات کولر اجنرال ، از جمله فعالیت های این نمایندگی است که در سطحی حرفه ای انجام می گردد. با توجه به تعداد بالای کاربران این دستگاه و مشکلاتی که بعضا برای آن ایجاد می گردد، مرکز سخت افزار ایران ، مبادرت به راه اندازی یک مرکز انحصاری برای رفع مشکلات این محصول نموده است.

کلیه ی مراحل بررسی و ترمیم این دستگاه، تحت نظارت کارشناسان خبره و کارآزموده ی تعمیرات کولر انجام می شود و به همین دلیل می توان از رفع کامل ایرادهای آن اطمینان کامل داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعمیرات کولر اجنرال و مراحل این فرایند، به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

تعمیرات کولر اجنرال

خدمات تخصصی تعمیرات کولر اجنرال

کارشناسان مجرب تعمیرات تهویه های مطبوع در نمایندگی تعمیرات کولر اجنرال، در تلاشند تا با کیفیت ترین سرویس ها را در اسرع وقت به دارندگان انواع کولرهای این برند ارائه دهند.

اقداماتی همچون تعمیر و تعویض کمپرسور، تعمیر برد، تعمیر و تعویض فن، تعمیرات پنل های داخلی و خارجی، تعمیر مدارها، تعویض خازن های آسیب دیده، شارژ گاز کولر، رفع ایرادات عملکردی و …، بخشی از خدماتی هستند که برای تعمیرات کولر گازی اجنرال به دارندگان مدل های مختلف این دستگاه ارائه می شوند. گارانتی خدمات موجب شده که کاربران محترم بتوانند هریک از این سرویس ها را به صورت رسمی پیگیری کنند.

شارژ گاز کولر گازی اجنرال

مشکلاتی همچون کاهش سرمای کولر گازی یا خنک نکردن آن، در بیشتر موارد به دلیل خالی شدن مخزن گاز ایجاد می شوند. اگر گاز به اندازه کافی در مخازن کولر وجود نداشته باشد، فرایند کاری دستگاه به طور کلی مختل می شود. به همین دلیل هم شارژ کولر گازی اهمیت بالایی داشته و باید در اولین فرصت انجام شود.

اگر همه مراحل و بخش های شارژ کولر گازی درست و با رعایت نکات مربوطه انجام شود، بخشی از مشکلات عملکردی کولر نیز برطرف می شوند. نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال، تخصصی ترین خدمات را در زمینه شارژ گاز به دارندگان کولرهای این برند ارائه می دهد. شارژ گاز کولر گازی اجنرال در این مجموعه با مرغوب ترین مواد و بهترین دستگاه ها انجام می شود.

تعمیرات کولر اجنرال در محل

جابجایی کولر گازی معمولا با مشکلاتی همراه است و کاربران را به دردسر می اندازد. همچنین این کار هزینه هایی برای کاربران به دنبال دارد و علاوه بر این، ممکن است موجب ضربه خوردن دستگاه در حین جابجایی شود. این در حالی است که با استفاده از سرویس تعمیرات کولر گازی اجنرال در محل، تمامی این دردسرها به حداقل می رسد. همچنین با استفاده از این سرویس، دستگاه جابجا نشده و به تبع آن، احتمال ضربه خوردن و مشکلاتی از این دست نیز به صفر می رسد.

یکی دیگر از مزایای تعمیر کولر در منزل، امکان نظارت کاربران بر روند تعمیر است. تعمیرکار در حضور کاربر دستگاه را باز کرده و ضمن بررسی قطعات، اقدامات مورد نیاز برای رفع مشکل را انجام می دهد. کاربر ضمن نظارت کامل بر تمام مراحل تعمیر کولر اجنرال، می تواند مشکلات را به تعمیرکار یادآوری کرده و آنها را برطرف نماید.

تعمیر کمپرسور

همانطور که در مطالب قبلی بیان شد، کمپرسور یکی از مهم ترین بخش های کولر است که به عنوان شاخص عملکرد این دستگاه شناخته می شود. این قطعه، گاز داخل اواپراتور را مکش کرده و به سمت کندانسور هدایت می کند. به این ترتیب، کمپرسور نقش اساسی در فرایند خنک سازی دستگاه دارد و خرابی آن، منجر به بروز اختلالاتی در این چرخه می گردد. همکاران ما در نمایندگی تعمیر کولر مرکز سخت افزار ایران، ضمن بررسی کامل و دقیق این قطعه، اقدامات تعمیری لازم را برای رفع معایب آن انجام می دهند؛ از آنجا که کمپرسور معمولا غیر قابل تعمیر است، نیاز به تعویض آن می باشد.

به عبارت بهتر، ساختار این قطعه به گونه ای است که در صورت خرابی، از کار افتاده و باید با یک نمونه ی جدید جایگزین گردد. فراموش نکنید فرایند تعویض کمپرسور ، یک مرحله ی حساس در تعمیرات کولر اجنرال بوده و باید به شکل حرفه ای و توسط تکنسین های مجرب این حوزه انجام گردد. همچنین تنها در صورتی می توان انتظار عملکرد مطلوب از دستگاه داشت که کمپرسور، با نمونه ی اصل و اورجینال جایگزین گردد.

تعمیر برد کولر

دیگر مورد از موارد تعمیر کولر اجنرال ، بررسی و تعمیر برد کولر گازی است. برد، به عنوان فرمان دهنده و مغز کولر های گازی شناخته شده و خرابی آن می تواند زمینه ساز بروز مشکلات متعددی در عملکرد دستگاه باشد. نوسانات و اختلالات موجود در جریان برق، منجر به سوختن برد شده و این قطعه را به طور کلی از کار می اندازد. همین مساله باعث می شود که عملکرد کولر هم به شدت مختل شده و کاربران را با مشکلاتی مواجه سازد.

تعمیر برد، جزء پیچیده ترین مراحل در تعمیرات کولر بوده و تنها تکنسین های مجرب و دوره دیده، توانایی انجام آن به شکل کامل را دارند. تعمیر و تعویض بخش های مختلف برد، معمولا مشکلات این قطعه را برطرف نموده و عملکرد آن را به حالت عادی باز می گرداند. گفتنی است در صورت نیاز، تعمیرکاران مجرب نمایندگی تعمیرات کولر، قطعه ی مورد بحث را با نمونه ی اصل و اورجینال تعویض می نمایند.

تعمیر فن

فن نیز یکی از بخش های مهم و حیاتی کولر گازی است که باید به شکل تخصصی و حرفه ای ترمیم گردد. لازم است بدانید که خرابی فن کولر، به صورت مستقیم بر عملکرد دستگاه تاثیر می گذارد و بعضا موجب ایجاد صداهای ناهنجار و غیر عادی از کولر می گردد. شفت بیرونی و داخلی، موتور، رله برد، سنسور و … بخش های تشکیل دهنده ی فن هستند و برای رفع مشکلات این قطعه، باید تعمیر یا تعویض گردند. خرابی و از کار افتادن هریک از این قطعات می تواند زمینه را برای از کار افتادن فن و به تبع آن، بروز ایراد های جدی در عملکرد کولر گازی فراهم نماید.

برای تعمیر فن، اول باید مشخص شود که کدام یک از قطعات ذکر شده دچار ایراد شده اند. سپس قطعه مورد نظر، مورد تعمیر یا تعویض قرار گرفته و به این ترتیب، مشکلات فن برطرف می گردند. فرایند بررسی، تعمیر و تعویض این قطعه، یکی از مراحل تعمیرات کولر اجنرال است که همکاران ما آن را به شکل تخصصی انجام می دهند.

تعمیر خازن کولر

آخرین بخش تعمیر کولر اجنرال، وارسی دقیق و ترمیم خازن های این محصول است. خازن، به تعداد مختلف در مدار دستگاه تعبیه شده و در دو نوع کلی روغنی (خازن کار) و خشک (خازن راه انداز) تولید شده است. رله جریان، خازن را از مدار خارج کرده و به این ترتیب، این قطعه می تواند عملکرد مورد نظر را انجام دهد. خرابی خازن، برد و سایر قطعات کولر را تحت تاثیر قرار داده و کار کلی دستگاه را دچار مشکلات جدی می کند.

از آنجا که خازن به طور کلی از کار می افتد و تعمیر آن معمولا امکان پذیر نیست، تعویض خازن به عنوان اصلی ترین روش برای رفع مشکلات این قطعه در بین تعمیرکاران رواج دارد. همکاران متعهد ما در نمایندگی تعمیرات کولر، از خازن های اورجینال برای تعویض این بخش استفاده کرده و قطعات جدید را متناسب با توان برد و مدار انتخاب می نمایند.

هزینه تعمیر کولر اجنرال

حتما برای شما هم دغدغه است که هزینه تعمیرات کولر گازی تان چقدر می شود. تکنسین های تعمیر کولر اجنرال پس از بررسی و عیب یابی دستگاه، هزینه حدودی تعمیر را اعلام می کنند. قیمت اعلام شده، با توجه به نوع و شدت خرابی قطعات و دلایل بروز مشکل در کولر تخمین زده می شود. تعمیرکار اول تعیین می کند که علت ایراد موجود در کولر چیست. کمبود گاز، آلودگی فیلترها و خرابی قطعات، هریک تاثیر خاصی بر روند کاری کولر می گذارند.

پس از آن، تکنسین تعیین می کند که برای رفع ایراد، نیاز به انجام چه اقداماتی است. شارژ گاز، هزینه مشخصی دارد و پاکسازی فیلترها هم زیاد گران تمام نمی شود. هزینه تعمیر کولر گازی اجنرال و هر برند دیگری، در صورت نیاز به تعویض قطعاتی همچون موتور، برد و … کمی بیشتر خواهد بود.

5/5 (2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر