اقدامات ضروری پس از نصب ویندوز 10

اقدامات ضروری پس از نصب ویندوز 10 را نباید دست کم گرفت. وقتی لپ تاپ خود را به ویندوز 10 مجهز می کنید، نیاز دارید پس از نصب اقدامات خاصی را پیاده کنید تا بتوانید از دستگاه به خوبی و به راحتی استفاده نمایید. در ادامه این بحث 5 اقدام ضروری پس از نصب ویندوز 10 را برای شما شرح می دهیم تا بتوانید به درستی آنها را انجام دهید و از دستگاه خود استفاده کنید. همراه ما باشید.

اقدامات ضروری پس از نصب ویندوز 10

بعد از نصب ویندوز 10 چه نکاتی را رعایت کنیم ؟

آپدیت ویندوز 10

آپدیت ویندوز 10 یکی از اولین اقدامات ضروری پس از نصب ویندوز 10 است. به دلیل اینکه آپدیت کردن ویندوز به حوصله و صبر زیاد کاربر و به یک اینترنت پر سرعت و پایدار نیاز دارد، معمولا مورد بی توجهی کاربران قرار می گیرد. اما بسیار مهم است که این کار را انجام دهیم.

با آپدیت ویندوز 10 به عنوان اولین اقدامات ضروری پس از نصب ویندوز 10 باعث از بین رفتن باگ ها و بالا رفتن امنیت سیستم می شویم. مطمئنا هیچ کاربری نمی خواهد سیستم خود را با ضعف تمام در برابر همه خطرات احتمالی موجود رها کند؛ پس آپدیت ویندوز 10 را دست کم نگیرید.

اینو بخون حتما به کارت میاد : تنظیم زمان خاموش شدن صفحه نمایش در ویندوز

نصب درایورها

نصب درایورها یکی دیگر از اقدامات ضروری پس از نصب ویندوز 10 است. درایورها بخشی از سیستم هستند که سخت افزار و نرم افزار لپ تاپ ها و انواع کامپیوتر ها را با هم هماهنگ می کنند. در حالی که مایکروسافت همواره تلاش می کند تا ویندوز بتواند از جدیدترین درایورهای سیستم پشتیبانی کند؛ اما همیشه هم موفق نبوده و خود کاربر باید برای نصب درایور ها دست به کار شود.

نصب نکردن درایور باعث ایجاد مشکلاتی مانند لگ و کندی در رابط و کار نکردن بخش خاصی از سیستم خواهد شد. برای بررسی چگونگی نصب درایورها از Device Manager ویندوز کمک بگیرید و تمامی درایورها را مشاهده نمایید.

نصب برنامه های ضروری

از دیگر اقدامات ضروری پس از نصب ویندوز 10، نصب برنامه های ضروری است. مرورگرهای فایرفاکس و گوگل کروم، برنامه های مدیا از جمله برنامه قدرتمند VLC یا کلاسیک پلیر، KM Player، Adobe Acrobat، WinRAR از جمله برنامه هایی است که لازم است پس از نصب ویندوز 10، آنها را نیز نصب کنید.

هر چند ممکن است اپ های پیش فرض موجود بر روی ویندوز برای شما کار راه انداز باشند، اما مطمئنا کافی نیستند. لذا لازم است اپ های جانبی موجود در بخش های مختلف را بر روی سیستم نصب کرد. نصب هر درایور از طریق سایت سازنده یا اپ های مدیریت درایور، قابل انجام است. به علاوه هرگز آپدیت این اپ را هم دست کم نگیرید.

برنامه های محافظتی

نصب برنامه های محافظتی یکی از اقدامات ضروری پس از نصب ویندوز 10 است. منظور ما همان آنتی ویروس ها هستند. با اینکه ویندوز به سیستم امنیتی Windows Defender  مجهز است، با این حال نمی توان به طور کامل به آن اعتماد داشت و حفاظت کلی دستگاه را به او واگذار کرد. سیستم های امنیتی بسیاری وجود دارند که می توانند امنیت کامل سیستم شما را تامین کنند. با توجه به شرایط خود و دستگاه خود، یکی را انتخاب و استفاده کنید.

برنامه های محافظتی

تغییر تنظیمات پیش فرض ویندوز 10

معمولا همه آن دسته از تنظیماتی که ویندوز 10 به صورت پیش فرض برای کاربر ذخیره می کند، به نفع کاربر نیستند و بهتر است آنها را تغییر دهید. تغییر تنظیمات پیش فرض ویندوز 10 از اقدامات ضروری پس از نصب ویندوز 10 است. تغییر اپ های پیش فرض و غیرفعال کردن اپ ها از استارتاپ از جمله این تغییرات است که باید انجام دهید.

تعمیرات لپ تاپ در کرج

اگر ساکن کرج هستید و لپ تاپی خراب و معیوب دارید و به دنبال مرکزی معتبر هستید تا بتوانید به راحتی به آن اعتماد کنید، ما به شما نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در کرج را معرفی می کنیم. این نمایندگی تحت نظارت مرکز سخت افزار ایران است و امکانات و تسهیلات بسیار فراوانی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این تسهیلات و امکانات به شکلی است که نیاز هر کاربر را در هر سطحی برآورده می سازد.

در این مرکز معتبر مهم نیست که برند و مدل لپ تاپ شما چیست. امکانات و تجهیزات کافی و لازم برای رفع تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع لپ تاپ ها وجود دارد. تمام سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تعمیرات لپ تاپ حود تماس بگیرید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩