چرا دستگاه کپی روشن نمی شود ؟

چرا دستگاه کپی روشن نمی شود؟ پرسشی که ممکن است برای بسیاری از کاربران دستگاه های کپی پیش بیاید. دستگاه های کپی ممکن است به دلایل مختلفی، روشن نشوند. اما جای نگرانی نیست؛ روشن نشدن این دستگاه ها همیشه نشانه ی یک نقص اساسی و جدی نیست. گاهی ممکن است یک حواس پرتی کوچک دلیل این اتفاق باشد؛ شاید خنده دار به نظر برسد اما واقعا یکی از دلایل روشن نشدن دستگاه کپی می تواند عدم اتصال آن به برق باشد. با ما همراه باشید تا به بررسی دقیق تر این پرسش بپردازیم که “چرا دستگاه کپی روشن نمی شود؟”

دستگاه کپی روشن نمی شود، بررسی دلایل

با توجه به  سوالات بسیاری که از سوی کاربران در مورد دلایل روشن نشدن دستگاه کپی مطرح می شود، برآن شدیم تا پاسخ را از کارشناسان مرکز تعمیرات دستگاه کپی جویا شویم.

استفاده ی بیش از حد از دستگاه کپی 

طبق گفته ی کارشناسان، یکی از دلایل اصلی این اتفاق را می توان استفاده ی بیش از حد از دستگاه کپی دانست. دستگاه های کپی، دارای ظرفیت خاصی برای استفاده هستند؛ چنانچه بیش از حد تحملشان از آنها کار کشیده شود، ممکن است دیگر روشن نشوند.

عدم استفاده از دستگاه کپی 

نکته ی حائز اهمیت این است که، عدم استفاده از دستگاه کپی نیز می تواند به عنوان یکی از پاسخ های سوال “چرا دستگاه کپی روشن نمی شود” در نظر گرفته شود. این کار، باعث از کار افتادن قسمت های مختلف دستگاه در گذشت زمان خواهد شد. چنانچه بنا به هرکدام از دلایل ذکر شده، دستگاه کپی شما روشن نشد، می توانید به مرکز تعمیرات دستگاه کپی مراجعه کنید. مهندسان ارشد در این مرکز، ضمن بررسی دقیق دستگاه شما، مشکل آن را به شکل تخصصی برطرف می کنند.

مشکل برد فرمتر دستگاه کپی

مهم ترین پاسخ ممکن برای پرسش “چرا دستگاه کپی روشن نمی شود؟” مشکلات برد فرمتر دستگاه می باشد. اگر این مورد موجب روشن نشدن دستگاه کپی شده باشد، همکاران ما در واحد تعمیرات کپی ، با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات، اقدام به تعمیر آن می کنند. 

اما چنانچه نیاز به تعویض این قطعه باشد، از قطعات یدکی اورجینال برای این منظور استفاده خواهد شد. شاسان ذکر است که برای تعمیر دستگاه کپی خود، به هیچ عنوان به تعمیرکاران و مراکز غیر مجاز اعتماد نکنید. این مراکز ممکن است ضمن تحمیل هزینه های اضافی به شما، دستگاه را نیز دچار مشکلات بیشتری کنند.

دلایل و راهکارهای رفع مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی در این مقاله !

نکاتی در مورد روشن نشدن دستگاه کپی

اتصالات دستگاه کپی را بررسی نمایید

کارشناسان مرکز تعمیر دستگاه کپی توصیه می کنند که اگر با مشکل روشن نشدن دستگاه کپی خود مواجه شدید، قبل از هرچیز، اتصالات دستگاه را بررسی نمایید. بدیهی است که اگر سیم برق دستگاه دچار خرابی بوده و یا وصل نباشد، دستگاه کپی روشن نمی شود. پس مطمئن شوید که سیم برق سالم است. 

مورد بعدی که باید چک شود این است که دستگاه روشن باشد. یعنی دکمه ی روشن و خاموش آن روی حالت روشن باشد. بعد از حصول اطمینان در این موارد، باید اطمینان حاصل کنید که Fu102 روی ECU نسوخته باشد. چنانچه همه ی موارد گفته شده درست بود اما بازهم دستگاه کپی شما روشن نشد، حتما با مرکز تعمیرات دستگاه کپی تماس بگیرید؛ همکاران ما در این مرکز، مشاوره های لازم را به شما ارائه خواهند داد.

دستگاه را تکان ندهید

نکته ی مهم دیگری که در مورد سوال ” چرا دستگاه کپی روشن نمی شود؟” حائز اهمیت است این است که تا حد امکان دستگاه را تکان ندهید. اگر تمامی موارد بالا را چک کردید و دستگاه شما همچنان روشن نشد، سعی کنید آن را حرکت ندهید. گاهی جا به جا کردن دستگاه می تواند زمینه ساز آسیب های جدی تری به آن باشد. در مرکز تعمیرات دستگاه کپی ، به این نکته توجه شده است. برای جلوگیری از تکان خوردن دستگاه و نیز با هدف رفاه هرچه بیشتر کاربران، خدمات سرویس در محل این محصول، به کاربران گرامی ارائه می گردد. 

پس از مواجهه با روشن نشدن دستگاه کپی خود، می توانید با این مرکز تماس گرفته و درخواست خدمات سرویس در محل دستگاه کپی را مطرح نمایید. کارشناسان این مرکز، به محل مورد نظر شما اعزام شده و دستگاه شما را به دقت بررسی می نمایند. پس از عیب یابی، با استفاده از ابزار تعمیراتی که همراه خود دارند، اقدام به تعمیر تخصصی این محصول می کنند.

نمایندگی کپی  و واحدهای تعمیرات کپی

نمایندگی کپی ضمن ارائه ی خدمات تخصصی در زمینه ی تعمیر ، فروش و آموزش تعمیرات کپی ، پاسخگویی به پرسش های کاربران را انجام می دهد. امیدواریم با مطالعه ی مطلب فوق پاسخ به این پرسش که چرا دستگاه کپی کار نمی کند ؟ را دریافت نموده باشید. این مرکز، ضمن تخصیص واحدهای تخصصی برای هر محصول، مدرن ترین تجهیزات و ابزارآلات تعمیر را نیز در اختیار دارد. به این ترتیب در واحدهای تعمیرات کپی ، کاربران می توانند شاهد تعمیر تخصصی ماشین های اداری خود باشند. حضور کارشناسان زبده و حرفه ای در این واحدها، ارتقای سطح کیفی خدمات را به همراه داشته است.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر