کولرگازی پنجره ای LWA5CS5A

هم زمان با رشد و پیشرفت تکنولوژی، کمپانی های طراح و تولید کننده کولر به فکر ارائه ایده هایی حرفه ای تر در ساخت این محصولات افتادند و تصمیم گرفتند انواع دستگاه های خود را با قابلیت هایی کارآمد تر و بهینه تر همراه کنند. به همین سبب این محصولات خیلی زود نه تنها به لحاظ ظاهری لوکس و شیک شدند بلکه، از نظر عملکردی نیز کاملأ تخصصی شده و خنک کنندگی بیشتری را ارائه می دهند. در حال حاضر این محصولات از شاخصه هایی ارزشمند به مانند قابلیت سرمایش و گرمایش، بهینه سازی مصرف انرژی، کاهش و افزایش سرعت فن کولر گازی پنجره ای، کمپرسورهایی برجسته تر و ریموت کنترل برخوردار شده و برهمین اساس از توجه و اقبال گسترده تری نسبت به گذشته بهره مند هستند.

 از سویی دیگر این دستگاه ها در انواع و اقسام مختلفی همچون کولرگازی های پنجره ای، پرتابل، اسپلیت، ایستاده و مرکزی عرضه شده و شرایط انتخاب براساس محیط مورد نظر را آسان تر کرده اند. به هر حال، کمپانی های زیادی پا در این حوزه از صنعت گذاشته و همواره برای پیشی گرفتن از یک دیگر نمونه هایی متعدد و متنوع را وارد این بخش از بازارها کرده اند و به همین دلیل شناخت گزینه ای بهتر و بادوام تر را از میان خیل عظیم محصولات چالش برنگیز ساخته اند. اما در میان برندهای مطرح و شناخته شده، کمپانی ال جی بسیار موفق عمل کرده و همواره دستگاه هایی مورد اطمینان و باقابلیت را معرفی کرده است. در این متن به بررسی یکی از مدل های پرطرفدار این کمپانی کره ای یعنی کولرگازی پنجره ای LWA5CS5A ال جی خواهیم پرداخت.

5/5 (2 امتیاز)

مشخصات کلی کولرگازی پنجره ای LWA5CS5A

قبل از اقدام به خرید کولر گازی خوب و ایده آل، منطقی تر آن است که شاخصه های فنی آن را مورد توجه قرار داده تا پس از خرید به هیچ عنوان از عملکرد دستگاه مورد نظر خود دچار پشیمانی نشده و از خنک کنندگی عالی و دوام آن سال های بیشتری بهره مند باشید. خوشبختانه کولرگازی پنجره ای LWA5CS5A ال جی با قابلیت های تحسین برانگیزی همراه شده که از جمله آنها می توان از  فیلتر محافظ دوگانه (Dual protection filter)، صرفه جویی درمیزان مصرف انرژی (Energy Saver)، تایمر روشن و خاموش (On/Off Timer)، حالت خواب (Sleep Mode)، کمپرسور روتاری با مبرد R22، پرتاب باد چهارجهته، رطوبت زدایی (Dehumidification)، پنل دیجیتالی ال سی دی، ابعاد 660 x 420 x 770 میلی متری و وزن 55 کیلوگرمی نام برد.

Sleep Mode

حالت خواب نیز از دیگر ویژگی های کولرگازی پنجره ای LWA5CS5A ال جی به شمار می رود. به هنگامی که sleep mode فعال می شود، میکروپروسسور منحصربه فرد کولر به طور اتوماتیک دمای اتاق را تنظیم می کند تا با میزان متابولیسم بدن شما در طول زمان خواب مطابق باشد و با این کار از یک سو محیطی راحت برای خواب را امکان پذیر ساخته و از سویی دیگر، در میزان مصرف انرژی صرفه جویی خواهد کرد.

سیستم راه اندازی خودکار

تجهیز کولرگازی پنجره ای LWA5CS5A ال جی به قابلیت سیستم راه اندازی اتوماتیک (Auto restart) از دیگر نکاتی است که این ابرکمپانی کره ای درطراحی و ساخت این کولر مورد توجه قرار داده است. گفتنی است، راه اندازی مجدد این کولرگازی با تنظیمات قبلی برای زمانی مناسب است که احتمال قطعی ناگهانی برق وجود دارد. با کمک این ویژگی پس از وصل برق، کولر به طور خودکار روشن و به حالت قبلی باز می گردد.

تایمر روشن و خاموش

تجهیز کولرگازی پنجره ای LWA5CS5A ال جی به تایمر روشن / خاموش به شما امکان می دهد تا زمان کار کولر را براساس نیاز خود انتخاب کرده و از خوابی آرام و راحت لذت ببرید. بدیهی است که دکمه ON برای زمان روشن شدن کولر و انتخاب دکمه OFF برای تنظیم زمان خاموش شدن خواهد بود.

پرتاب باد چهار جهته

پرتاب باد چهار طرفه نیز از قابلیت های کلیدی دیگری است که در طراحی کولرگازی پنجره ای LWA5CS5A ال جی تعبیه شده است. اکنون، ترکیب دو چرخش باد چپ و راست Way Auto Swing و چرخش باد بالا و پایین manual vanes به شما امکان می دهد تا از هوایی دلپذیر و مطلوب براساس دلخواه خود بهره مند شوید.

فیلتر محافظ دوگانه

به عنوان یکی از نقاط قوت کولرگازی پنجره ای LWA5CS5A ال جی می توان به قابلیت Dual protection filter( فیلتر محافظ دوگانه) آن اشاره داشت. این فیلتر شبکه ای نه تنها می تواند کلیه باکتری های در حال عبور را از بین برده  و مانع از رشد هرگونه میکروبی بشود بلکه تمامی ذرات گرد و غبار موجود در هوا را نیز جذب کرده و در نهایت هوایی سالم و عاری از هر گونه آلرژی را فراهم می آورد.

صرفه جویی در انرژی

مصرف کم انرژی پارامتری حائز اهمیت برای بسیاری از کاربران می باشد. بنابراین کولرگازیی که بتواند منجربه صورت حساب کمتری شود قطعأ قابل اطمینان تر و پراقبال تر خواهد بود. خوشبختانه کولرگازی پنجره ای LWA5CS5A ال جی نیز از این قاعده مستثنی نشده و از برچسب انرژی استار برخوردار است. این کولر توسط فن هایی اتوماتیک کنترل شده و شرایط دمایی مطلوب و راحتی را در اختیار دارندگان خود گذاشته و برهمین اساس مصرف انرژی را بهینه کرده است.

تعمیرات کولرگازی در کرج

مرکز تعمیرات کولرگازی در کرج با برخورداری از پیشرفته ترین دستگاه ها و امکانات تعمیراتی و همچنین به لحاظ همکاری برترین تکنسین های فنی و متعهد خود، کلیه خدمات تعمیراتی مربوط به انواع برندهای مطرح کولرگازی را فراهم ساخته است. این نمایندگی مورد اعتماد سالیان متمادی است که در جهت رفاه و آسایش شما کاربران ارجمند گام برداشته و فعالیت های متنوع و گسترده ای را در امر تعمیر نواقص بوجود آمده در کولرگازی های متفاوت ارائه داده است.

لازم به ذکر است، این مرکز خدمات سرویس در محل را نیز امکان پذیر ساخته و برهمین اساس شما می توانید از خدمات ریکاوری دستگاه های خود در محل مورد نظرتان بهره مند شوید. به هر حال، ارائه راهنمایی ها و مشاوره های تعمیرات اسپلیت، عیب یابی دقیق و رفع انواع نواقص، تضمین خدمات تعمیری توسط متخصصان و استفاده از قطعات اصل و اورجینال در صورت لزوم از جمله خدمات و سرویس هایی است که از سوی مرکز تعمیرات کولرگازی در کرج عرضه خواهد شد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با این مرکز تماس حاصل کرده و  از مزایای آن برخوردار شوید.

5/5 (2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩