برترین برندهای کولرگازی جهان

با افزایش دمای هوای کره زمین، نیاز به کولرگازی ها خصوصأ در فصول گرم سال تبدیل به یک ضرورت مطلق شده است. همان گونه که می دانید در گذشته استفاده از این محصولات خیلی مورد نیاز نبود چرا که تا چند سال پیش دمای هوا بسیار مطلوب تر و لطیف تر از اکنون بود. اما روی هم رفته این دستگاه ها نه تنها می توانند دمای فضای خانه شما را دلپذیرتر و خنک تر کنند بلکه قادر هستند رطوبت بیش از حد را کنترل کرده و زندگی راحت تر و آسایش بیشتری را فراهم نمایند.

امروزه این محصولات  در همه جا استفاده می شوند و مدل های متفاوت آنها در خانه ها، شرکت ها یا حتی وسایل نقلیه به مانند اتوبوس ها و قطارها دیده می شوند. به هرحال، این دستگاه ها اکنون به عنوان یک کالای لوکس و رایج در میان افراد تبدیل شده اند، زیرا همان گونه که ذکر شد استفاده از آنها بیش از پیش احساس می شود و به دلیل همین تقاضای روز افزون تولیدکنندگان زیادی در این عرصه ازصنعت نیز پا گذاشته اند. برای آشنایی بیشتر شما با برترین برندهای کولرگازی جهان در این متن سعی به معرفی تعدادی از آنها خواهیم داشت.

برترین برندهای کولرگازی جهان

معرفی برترین برندهای کولرگازی جهان

Daikin

به عنوان اولین شرکتی که در لیست برترین برندهای کولرگازی جهان قرار گرفته است می توان به دایکین (Daikin) اشاره داشت. این برند ژاپنی به لحاظ تقاضای زیاد، کارایی بالا و بکارگیری تکنولوژی های موثر بیشترین امتیاز را در میان سایر مارک های کولرگازی به دست آورده است. از این حیث، این شرکت بهترین جایگاه در بازار های جهانی را از آن خود کرده و محصولات آن اقبال فراوانی داشته اند. 

آخرین و جدیدترین مدل های این شرکت با بهره گیری از فن آوری اینورتر AC نه تنها خنک کنندگی مطلوب تر بلکه مصرف انرژی کمتری را ارائه می دهد. شعار این شرکت محبوب ارائه بهترین فن آوری ها در قیمت های مقرون به صرفه است که برهمین اساس توانسته است اعتماد مصرف کنندگان کثیری را در سراسر دنیا جلب کرده و موفقیت زیادی را به دست آورد. خصوصیات کولر گازی کم مصرف چیست؟ این مطلب را بخوانید.

Whirlpool

این نام تجاری نیز در رده برترین برندهای کولرگازی جهان قرار گرفته و مرکز استقرار آن در میشیگان است. گزارشات و نظرسنجی مصرف کنندگان نیز نشان می دهد که تولیدات این شرکت بسیار مورد استقبال قرار گرفته و نظر اکثریت افراد را به خود جلب کرده است. این کمپانی با بهره گیری از تکنولوژی های پیشگام به مانند turbo cool و MPFI و  همچنین ارائه محصولات مقرون به صرفه به خوبی توانسته است نام تجاری خود را با محبوبیت زیادی حفظ کند. 

شایان ذکر است، فن آوری MPFI باعث ایجاد یک طراحی مدار مناسب شده که براساس آن می تواند به تبادل سریع حرارت کمک کند و دیگر آنکه کمپرسور مورد استفاده محصولات این شرکت دارای سیم کشی داخلی مسی می باشد.

این مطلب مفید رو از دست نده : بهترین کولر گازی های ایرانی

Blue Star

بلو استار ( Blue Star) نیز از جمله شرکت هایی است که مارک محصولات آن در میان برترین برندهای کولرگازی جهان شناخته می شود. این کمپانی در سال 1943 تأسیس شده و یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان کولرهای گازی می باشد. گفتنی است، اخیرأ این کمپانی با هیتاچی مشارکت داشته و از تکنولوژی های منحصربه فردی در دستگاه های اش استفاده می کند. محصولات بلواستار گزینه هایی مقرون به صرفه هستند که علاوه بر خنک کنندگی خیلی خوب به فن آوری های نوآورانه ای نیز مجهز شده اند.

Carrier

این شرکت نیز معتبرترین و شناخته شده ترین کولرهای گازی را روانه بازارها کرده و در میان برترین برندهای کولر گازی جهان جای گرفته است. Weathermaker یکی از زیرمجموعه های کریر(Carrier) بوده که متخصص در تولید کولرگازی های حرفه ای با سیستم ACE می باشد. به هر حال این شرکت حامل یک نام تجاری مطرح برای ارائه لوازم خانگی همگام با کاهش گازهای گلخانه ای و مصرف برق و آب کم بوده و تأسیس آن به سال 1920 برمیگردد.

Hitachi

هیتاچی (Hitachi) یک شرکت چند ملیتی مستقر در توکیو ژاپن است و تولیدات آن در صف برترین برندهای کولرگازی جهان دیده می شود. هیتاچی نیز توانسته است با ارائه تکنولوژی های پیشرفته و خلاقانه خود به مانند سیستم  پاک سازی خودکار(self-cleaning system ) و خنک کنندگی موثر اعتماد میلیون ها مصرف کننده را کسب کند . این شرکت بروی ساخت محصولاتی با کاهش گازهای گلخانه ای و مصرف انرژی پایین تمرکز دارد.

کولرگازی ال جی

ال جی یک شرکت کره جنوبی است که کولرهای گازی با فناوری پیشرفته و طراحی شیک تولید می کند. کولرهای گازی LG به دلیل کیفیت بالا، کارایی و نوآوری در سراسر جهان شناخته شده اند. آنها طیف گسترده ای از مدل ها را برای مصارف مسکونی و تجاری ارائه می دهند که نیازهای مختلف را برآورده می کنند. برخی از مزایای کولرهای گازی LG عبارتند از: کارایی بالا: کولرهای گازی LG دارای رتبه بندی انرژی بالایی هستند که به شما کمک می کند تا در هزینه های برق خود صرفه جویی کنید. 

عملکرد خنک کننده و گرمایش قدرتمند: آنها به سرعت و به طور موثر فضاهای شما را خنک یا گرم می کنند. ویژگی های پیشرفته: بسیاری از مدل ها دارای ویژگی هایی مانند فیلترهای هوا، حالت های خواب و کنترل Wi-Fi هستند. طراحی شیک و مدرن: کولرهای گازی LG در طیف variedی از سبک ها ارائه می شوند تا با دکوراسیون منزل شما مطابقت داشته باشند. دوام بالا: کولرهای گازی LG از مواد باکیفیت ساخته شده اند و برای سالها استفاده بدون دردسر طراحی شده اند.

نمایندگی تعمیرات کولرگازی

نمایندگی تعمیرات کولرگازی مرکز سخت افزار ایران با برخورداری از پیشرفته ترین ابزارها و امکانات تعمیراتی و همچنین به لحاظ همکاری تکنسین های متخصص و متعهد خود، کلیه خدمات تعمیراتی مربوط به انواع و اقسام کولرهای گازی را فراهم ساخته است. این نمایندگی مورد اطمینان سالیان زیادی است که در جهت آسایش و رفاه شما عزیزان گام برداشته و فعالیت گسترده ای در امر تعمیر نواقص بوجود آمده در کولر گازی های مختلف را داشته است.

گفتنی است، این مرکز خدمات سرویس در محل را نیز فراهم آورده و از این بابت می توانید با خیال راحت امور تعمیراتی خود را به این مرکز واگذار نموده و از ریکاوری اساسی آنها بهره مند شوید. به هر حال، ارائه مشاوره ها و راهنمایی های تعمیراتی، عیب یابی و رفع انواع ایرادات، تضمین خدمات ریکاوری کولرهای گازی، استفاده از قطعات اصل و اورجینال در صورت لزوم و انجام دقیق و سریع امور تعمیراتی از جمله اصلی ترین فعالیت هایی است که این مرکز در اختیار شما عزیزان خواهد گذاشت. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید به این قسمت از سایت مراجعه نمایید.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر