خصوصیات کولر گازی کم مصرف چیست؟

خصوصیات کولر گازی کم مصرف چیست؟ این سوالی است که ذهن اغلب افراد را به خود مشغول ساخته است. تهویه مطبوع عضو جدایی ‌ناپذیر زندگی امروز انسانهاست. سالهاست افراد برای رهایی از گرما از روشهای مختلفی استفاده میکنند. حدود ۱۰۰ سال است وسیله ‌ای به نام کولر گازی اختراع‌ شده است. این دستگاه بازده بسیار خوبی داشته و مورد توجه استفاده ‌کنندگان قرارگرفته است.

کاربران دستگاه مذکور میتوانند با کمترین دردسر بازده مطلوب و مناسبی از آن دریافت کنند. تولید کولر گازی مدتهاست دستخوش تغییر شده و در حال پیشرفت است. طی سالهای اخیر کولرهایی وارد بازار شده که به نام کولر گازی کم ‌مصرف یا کولر گازی اینورتر شناخته میشوند.

خصوصیات کولر گازی کم مصرف چیست؟

نحوه تشخیص کولرهای کم مصرف از معمولی

بازار داغ کولر گازی کم مصرف بسیاری از افراد سودجو را به فکر سوءاستفاده از کاربران به دلیل عدم شناسایی کولر گازی اینورتر کرده است . این افراد کولرگازیهای معمولی مانند جنرال ، اجنرال ، ال جی و را به ‌جای کولر گازی اینورتر به مشتری میفروشند.

تشخیص کولر گازی کم مصرف : 

  • مطمئن ترین راه خرید از مراکز معتبر و دارای گارانتی معتبر است.  
  • شکل کولر گازی کم مصرف بسیار شیک و دارای بسته ‌بندی قابل ‌قبول است.  
  • با توجه به برچسب فنی ۲ عدد کولر گازی کم‌ مصرف و کولر گازی معمولی میتوان به تفاوت آن دو پی برد. تفاوت کولر گازی اینورتر و معمولی چیست ؟

نحوه کار کولر گازی کم مصرف

نحوه کار کولر گازی کم مصرف به این صورت است که گاز بسیار سردی به ‌وسیله یک موتور قوی در حال گردش در داخل مدار کولر گازی است . زمانیکه دمای محیط برابر ‌شود با دمایی که برای کولر تعریف کرده ‌ایم برد فرمان خاموش شدن موتور را صادر کرده تا دوباره دمابالا برود و موتور روشن شود. این عمل مدام در حال تکرار است.

یکی از معایب بزرگ سیستم مذکور این است که این کمپرسورها مصرف برق بالایی دارند و هنگامیکه خاموش میشوند برای دوباره روشن شدن جریان بالایی را مصرف میکنند. همانند زمانیکه قصد دارید ماشین خاموشی را هل بدهید تا روشن شود. برای هل دادن قبل از دور گرفتن و راه افتادن انرژی بسیاری را از شما میگیرد. ولی زمانیکه راه افتاد شاید این انرژی به نصف کاهش پیدا کند.

نمایندگی کولرگازی و واحدهای تعمیرات کولرگازی

مرکز تخصصی کولر گازی ، واحد های تعمیرات کولر گازی را مجزا راه اندازی کرده است. به این ترتیب تعمیر کولرگازی ال جی توسط متخصص کولرگازی ال جی انجام میگردد. مهمترین مزیت مجزا بودن واحدها این است که کاربران تمامی توجه خود را معطوف بر ریکاوری یک محصول مینمایند.

نمایندگی کولرگازی به عنوان برگزیده بسیاری از مراجع و نهادهای ذیربط دارای کلیه مجوزهای رسمی موردنیاز برای فعالیت در حوزه کولرگازی میباشد. درحال حاضر نمایندگی کولرگازی با توجه به استقبال چشمگیر کاربران و مشتریان یکی از موفقترین مراکز تعمیر میباشد. تعمیرکاران این مرکز پس از اتمام پروسه تعمیر کولر گازی کم مصرف به اعمال تنظیمات کلی در دستگاه و غبار روبی بخشهای داخلی آن میپردازند. بدیهی است همین امر موجب افزایش کارایی دستگاه میگردد.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر