برد کولر گازی

تعمیر برد کولر گازی جزء خدماتی است که نمایندگی کولر به کاربران ارائه می دهد. برد به عنوان یکی از قطعات اصلی کولرگازی، اهمیت ویژه ای در عملکرد این دستگاه دارد. اگر این قطعه به صورت اشتباه تعمیر شود، عملکرد کلی دستگاه با مشکلات جدی مواجه خواهد شد. به همین دلیل باید بررسی و ترمیم برد تحت نظر متخصصین تعمیرات کولر گازی انجام شود. نمایندگی کولر با استخدام جمعی از مجرب ترین تکنسین های این حوزه و نیز بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا، تخصصی ترین خدمات را در زمینه تعمیر و تعویض برد به کابران ارائه می دهد. شما کاربران عزیز می توانید برای تعمیر و رفع مشکل برد کولر گازی خود از هر برندی، به این نمایندگی مراجعه کرده و سطح بالا ترین خدمات را در اسرع وقت دریافت نمایید. در ادامه این مقاله، به ارائه نکاتی در مورد برد و روش های تعمیر این قطعه خواهیم پرداخت.

برد کولرگازی چیست؟

پیش تر نیز اشاره کردیم که برد کولر گازی یکی از مهم ترین قطعات این دستگاه است. اما به نظر شما این اهمیت به چه دلیل است؟ جالب است بدانید که برد در کولر گازی به صورت مستقیم با جریان برق این دستگاه در ارتباط است. این قطعه فرمان هایی را به سایر بخش های دستگاه صادر کرده و به این ترتیب عملکرد کلی قطعات کولر را تحت کنترل می گیرد. با این توضیحات، علت این میزان از اهمیت برد کاملا محرز می شود. اگر برد خراب شده و یا بسوزد، کارکرد سایر بخش های دستگاه تحت تاثیر قرار گرفته و به شدت مختل می شود. در صورتی که تعمیرکار از ماهیت برد اطلاع نداشته و تسلط کافی بر ساختار این قطعه نداشته باشد، ممکن است با تعمیر ناقص برد، زمینه را برای بروز مشکلات جدی تری در کولر گازی فراهم کند. به همین دلیل لازم است که تعمیر یا تعویض برد کولر گازی در مرکزی مجهز و توسط تکنسین هایی خبره و مجرب انجام گردد.

اینو بخون به کارت میاد : تعمیر برد کولرگازی 

مشکلات رایج برد کولر گازی

نوسانات برق دشمن درجه یک برد کولر گازی به شمار می رود. در اثر این نوسانات، برد به شدت دچار مشکل شده و بعضا می سوزد. از آنجا که برد دارای قطعاتی تحت عنوان چشمی، سنسور و ترانس می باشد، بروز مشکل در این قطعات نیز می تواند منجر به خرابی یا سوختن برد شود. وقتی برد دچار مشکل می شود، دیگر قادر به صدور فرمان های لازم به سایر قطعات نبوده و به این ترتیب، عملکرد کلی کولر با اختلالات جدی مواجه خواهد شد. در این حالت کمپرسور از کار می افتد و در نهایت، شاهد بروز حالتی به نام اورلود خواهیم بود. اورلود برای کولر گازی بسیار خطرناک بوده و حتی ممکن است این دستگاه را به طور کلی از کار بیندازد. این نکته را مد نظر داشته باشید که بررسی و تعمیر برد کولر گازی در هریک از حالت های ذکر شده نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد و کاربران عادی به هیچ عنوان نمی توانند در این زمینه موفق عمل کنند. شما عزیزان می توانید برای تعمیر این قطعه کولر گازی خود به نمایندگی تعمیرات کولر مراجعه کرده و شاهد رفع مشکل در اسرع وقت باشید.

این مقاله رو از دست نده : فیلم آموزش تعویض برد کولر گازی 

تعمیر برد کولر گازی

تنها در شرایطی می توان برد کولر گازی را تعمیر کرد که این قطعه نسوخته باشد. اگر اختلال عملکردی برد تنها به دلیل خرابی قطعات داخلی آن باشد، تعمیرکاران آنها را تعویض نموده و به این ترتیب برد را ترمیم می کنند. چشمی برد به راحتی قابل تعویض است و می توان با استفاده از یک چشمی جدید در برد، این قطعه را به صورت کامل ترمیم نمود. این در حالی است که در صورت سوختن برد، باید آن را با یک نمونه اصل و اورجینال تعویض نمود. نکته حائز اهمیت این است که برای تعمیر یا تعویض برد هریک از مدل های کولر گازی باید این قطعه را به خوبی شناخته و از ابزار استاندارد برای این فرایند استفاده کرد. تکنسین های ما در نمایندگی کولر، ضمن برخورداری از دانش فنی و تجربه عملی بالا، از ابزار آلات مدرن و پیشرفته استفاده کرده و برد کولر گازی را به بهترین شکل تعمیر و یا تعویض می نمایند.

تعمیرات کولر گازی در کرج

تعمیرات کولر گازی در کرج سرویسی است که به صورت ویژه و خاص به کاربران ساکن استان البرز ارائه می گردد. همکاران ما در یک مجموعه تعمیراتی پیشرفته و مجهز در خدمت شما هستند تا تخصصی ترین خدمات را در حوزه ترمیم این محصول به شما ارائه نمایند. این مجموعه با فراهم کردن پیشرفته ترین ابزارآلات و به خدمت گرفتن جمعی از مجرب ترین تکنسین های حوزه تعمیرات کولر گازی، توانسته خدمات و سرویس های متفاوتی را به کاربران ارائه نماید. انواع مدل های این دستگاه اعم از اسپیلت، داکت، دیواری، پنجره ای، ایستاده، پرتابل و … از کلیه برندها در این مرکز بررسی شده و به صورت تخصصی تعمیر می گردد. با توجه به مشکل ها و دردسرهای جابجایی کولرگازی و صدماتی که ممکن است ببیند، مدیریت نمایندگی کولر امکانی را فراهم کرده که دیگر نیازی به مراجعه شما عزیزان به تهران نباشد. تعمیرات کولر گازی در کرج سرویسی است تخصصی که همه نیاز های شما در این زمینه را به بهترین شکل برطرف می نماید.

5/5 (40 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر