معرفی بهترین لپ تاپ های سال

معرفی بهترین لپ‌تاپ ها، عنوان مقاله ای است که در این فرصت به شما کاربران عزیز ارائه می دهیم. لیست ارائه شده، پس از بررسی تعداد بسیار زیادی از مدل های عرضه شده ی لپ‌تاپ در سال های متعدد از شرکت های مختلف جمع آوری شده است. معیار برتری این محصولات، سطح نیاز کاربران و ویژگی های جدید و منحصر بفرد ارائه شده در هریک از این دستگاه ها بوده است. پس از مطالعه ی این مقاله، بخشی از بهترین لپ‌تاپ های سال را شناخته و با دید بازتری می توانید محصول مورد نظر خورد را تهیه نمایید؛ با ما همراه باشید.

بهترین لپ‌تاپ ها

بهترین لپ تاپ ها در سال 2023

هزاران مدل لپتاپ با قیمت های مختلف در بازار ایران به فروش می رسند، اما تعداد اندکی از آنها ارزش خرید را دارند و انتخاب نادرست می‌تواند منجر به گیجی کاربر و تلف شدن هزینه های بیهوده شود. به همین دلیل، در این مقاله، بهترین لپتاپ های موجود در بازار ایران در سال ۲۰۲۳ برای دو نوع کاربری مختلف، یعنی کاربران روزمره و کاربران علاقه مند به بازی ها و مهندسی، معرفی خواهند شد.

از بهترین لپ تاپ ها در سال 2023 میتوان به موارد زیر اشاره کرد

  • Lenovo Chromebook Duet 3
  • Asus Zenbook S 13 OLED
  • Lenovo ThinkPad X1 Nano
  • Dell XPS 13

Lenovo Chromebook Duet 3

لپ تاپ Lenovo Chromebook Duet 3 یک گزینه عالی و کوچک برای کسانی است که به دنبال یک مدل مقرون به صرفه هستند. این لپ تاپ دارای صفحه کلید جداشدنی مغناطیسی و قابلیت پشتیبانی از قلم‌های USI است، با این حال قلم باید جداگانه خریداری شود.

این لپ تاپ برای انجام کارهای سبک روزانه و سرگرمی‌ها بسیار مناسب است. صفحه نمایش آن با ابعاد 11 اینچی واضح و روشن است و صفحه کلید و تاچ پد آن بسیار راحت هستند. همچنین، عمر باتری آن نیز تقریباً یک روز کامل است. با این حال، ویژگی جذاب اصلی این لپ تاپ حمل و نقل آسان آن است. وزن آن با صفحه کلید در حدود 900 گرم است که حمل و نقل آن را بسیار آسان می‌کند.

Asus Zenbook S 13 OLED

برای خرید یک لپ تاپ سبک وزن با صفحه نمایش عالی، نیاز به هزینه زیادی نیست. Asus Zenbook S 13 OLED با پردازنده‌ی جدید سری Ryzen 6000، دستگاهی بسیار سبک وزن با وزن تنها 1.1 کیلوگرم است که استفاده از آن بسیار لذتبخش است.

علاوه بر کیفیت ساخت مستحکم و پردازنده‌ی عالی و سریع، صفحه نمایش لمسی OLED آن روشن و بزرگ است و بسیار زیبا به نظر می‌رسد. همچنین، می‌تواند بازی‌ها را به خوبی اجرا کند و یکی از بهترین نتایج را از گرافیک یکپارچه در یک دستگاه 13 اینچی به ارمغان می‌آورد.

Lenovo ThinkPad X1 Nano یکی از بهترین لپ تاپ ها

ThinkPad X1 Nano در بسیاری از جنبه‌ها یکی از بهترین لپ تاپ ها میباشد. دارای بدنه‌ای محکم، حائل پرایوسی فیزیکی، TrackPoint قرمز در وسط صفحه کلید و انواع ویژگی‌های امنیتی و مدیریتی کسب‌وکار است.

اما ویژگی خاص این لپ تاپ نانو آن است که بسیار سبکترین ThinkPad لنوو است و همچنین یکی از سبک‌ترین لپ تاپ‌هایی است که می‌توانید بخرید.

با این حال، سبکی این لپ تاپ به هیچ وجه باعث کاهش کیفیت عملکرد آن نمی‌شود. در آزمایش‌ها، هیچ صدای فن یا گرمایی حس نمی‌شود. اگر به دنبال یک لپ تاپ تجاری قابل اعتماد هستید، این لپ تاپ برای شما مناسب است.

Dell XPS 13

Dell XPS 13، با طراحی فوق‌العاده و کارایی بی‌نظیر، به لطف بدنه زیبا، صفحه نمایش باکیفیت و عملکرد عالی، انتخابی عالی برای کاربران عمومی و دانشجویان است. همچنین، مدل Dell XPS 13 Plus با گزینه‌های جذابتری همچون صفحه نمایش OLED، پد لمسی بدون حاشیه و کلیدهای عملکرد لمسی نیز وجود دارد. این لپ تاپ همچنین در بازی و پردازش مولتی مدیا، عملکرد بی‌نقصی دارد.

بهترین لپ تاپ ها در سال 2022

“جستجوی یک لپ تاپ مناسب، اغلب دشوارتر از آنچه که در ابتدا تصور می‌کنیم است؛ به دلیل ورود برندهای مختلف با لپ تاپ‌های متنوع برای انواع کاربردها به بازار. بنابراین، دانستن اولویت‌های خود از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین منظور، در این مقاله، لیستی از بهترین لپ تاپ‌های سال 2022 را ارائه کرده‌ایم تا با این راهنمایی ساده، شما بتوانید بهترین تصمیم را در خرید لپ تاپ مناسب خود بگیرید.”

  • ایسوس ROG Zephyrus G15
  • اچ‌پی Spectre x360 14
  • ایسوس Zenbook پرو Duo 14
  • مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ ۵ (۱۳.۵ اینچی)

ایسوس ROG Zephyrus G15

لپ‌تاپ جدید ایسوس با وزن بسیار سبکی همراه است و پردازنده‌ی قدرتمند آن اجرای هر نوع بازی یا برنامه‌ی سنگین را به کاربران فراهم می‌کند، بدون هیچ نگرانی. با حداکثر فرکانس کاری ۴.۷ گیگاهرتز، پردازنده‌ی قلب تپنده‌ی این محصول، رایزن ۷ سری ۶ است که با پردازنده‌ی گرافیکی ۳۰۷۰ti همراه، عملکرد بسیار خوبی دارد. 

نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با وضوح تصویر ۲۵۶۰×۱۴۴۰، نسبت تصویر ۱۶:۹ و رفرش ریت ۱۶۵ هرتزی نیز تجربه‌ی بی‌نظیری را برای گرافیست‌ها و گیمرها به ارمغان می‌آورد. ROG Zephyrus G15 دارای قابلیت‌های بسیار خوبی از جمله اسپیکرهای شفاف و پخش صدای واضح، صفحه‌کلید و تاچ‌پد عالی، پورت‌های کافی و باتری با طول عمر بسیار خوب است که بیش از هشت و نیم ساعت دوام دارد.

اچ‌پی Spectre x360 14

لپ‌تاپ HP Spectre x360 14 به طراحی زیبا و پردازنده بسیار قدرتمند Core i7-1255U اینتل مجهز شده است که می‌تواند کارهای روزانه شما را با سرعت و کارآیی بالا انجام دهد. همچنین، این لپ‌تاپ دارای عمر باتری حداقل 10 ساعت می‌باشد که در این زمینه بسیار برجسته است.

اگرچه در نام این محصول عدد 14 ذکر شده است، اما صفحه نمایش OLED آن ابعادی 13.5 اینچی دارد و از نسبت تصویر 3:2، رزولوشن 3000×2000 و حداکثر روشنایی 1000 نیت استفاده می‌کند. همچنین، این محصول دارای یک قلم مغناطیسی می‌باشد که به کناره بدنه لپ‌تاپ متصل شده و به شما اجازه می‌دهد تا آن را به عنوان یک تبلت نیز استفاده کنید.

از جمله ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توان به صفحه کلید نرم، صفحه نمایش لمسی با کیفیت، بلندهای قدرتمند و پورت‌های متعدد اشاره کرد که باعث شده است تا این محصول به یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های دو در یک در بازار تبدیل شود. همچنین، این محصول دارای حسگر اثر انگشت می‌باشد و برای ارتباط بی‌سیم از فناوری Wi-Fi6 سریع استفاده می‌کند.

ایسوس Zenbook پرو Duo 14

لپتاپ Zenbook Pro Duo 14 مدل 2022 از یک صفحه نمایش OLED 14.5 اینچی با وضوح 2880×1800 و نرخ رفرش 120 هرتز استفاده می کند. همچنین، این محصول دارای یک صفحه نمایش دوم 12.5 اینچی است که به یک تاچ‌پد بزرگ تبدیل می شود. پردازنده Intel Core سری 12 به عنوان قلب تپنده این لپتاپ در نظر گرفته شده است و حافظه RAM LPDDR5 به ظرفیت 16 یا 32 گیگابایت آن را همراهی می کند.

Asus با قرار دادن پورت های متعددی روی بدنه این لپتاپ از جمله یک پورت USB-A، دو پورت USB-C با Thunderbolt 4 و دیگر ویژگی هایی مانند وزن 1.75 کیلوگرم، باتری 76 وات ساعتی، Wi-Fi 6E و دوربین HD استفاده کرده است.

مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ ۵ (۱۳.۵ اینچی) ،بهترین لپ تاپ سال 2022

یکی از ویژگی های جدید این لپتاپ، پشتیبانی از تاندربولت 4 است که سرعت انتقال داده های بالا و قابلیت پشتیبانی از چندین نمایشگر 4K را به کاربران ارائه می‌دهد. در مقایسه با مدل‌های قبلی، این لپتاپ فاقد پردازنده‌های AMD است و فقط با پردازنده‌های اینتل عرضه شده است.

این لپتاپ با دو پردازنده نسل دوازدهم Core i5-1235U و Core i7-1255U اینتل ارائه شده است که عملکرد بسیار خوبی دارند. صفحه نمایش ۱۳.۵ اینچی آن با نسبت تصویر 3:2 و رزولوشن 2256×1504 طراحی شده است. همچنین، این لپتاپ با بلندگو‌های قوی به عنوان یک محصول مالتی‌مدیا طراحی شده است.

فضای ذخیره‌سازی این لپتاپ از 256 گیگابایت در مدل پایه شروع شده و تا 1 ترابایت ارتقا پذیر است. همچنین، حافظه RAM LPDDR5x این دستگاه حداقل از 8 گیگابایت پشتیبانی می‌کند و حداکثر به 32 گیگابایت می‌رسد. با وجود شارژدهی معمولی، ظرفیت باتری آن نسبت به نسل قبل کاهش یافته است.

بهترین لپ تاپ ها در سال 2021

امروزه، لپ تاپ برای انجام شغل، تحصیل و کاربردهای روزانه بسیار ضروری است. در این متن، بهترین و جدیدترین لپ تاپ های سال ۲۰۲۱ را برای شما معرفی خواهیم کرد.

  • ایسوس ROG Zephyrus S GX701LXS

  • لنوو لجین 5 (Lenovo Legion 5)

  • ایسر اسپایر 5 (AcerAspire 5)

  • مک بوک پرو اپل (Apple Macbook PRO)

ایسوس ROG Zephyrus S GX701LXS

بجز موضوع قیمت، این لپتاپ در حال حاضر یکی از قوی‌ترین لپتاپ‌های موجود در بازار ایران است. این لپتاپ دارای پردازنده هشت هسته‌ای Core i7-10750H، گرافیک بسیار قدرتمند Nvidia RTX 2080 Super، حافظه رم 32 گیگابایت، یک ترابایت حافظه‌ی NVMe SSD و صفحه نمایش Full-HD IPS با فرکانس ۱۴۴ هرتز است و بهترین گزینه‌ی ممکن برای کاربردهای پردازشی و گیمینگ می‌باشد.

لنوو لجین 5 (Lenovo Legion 5)

در ردهٔ قیمتی حدود 30 میلیون تومان در بازار ایران، لپ‌تاپ لنوو لجین 5 یک محصول ایده‌آل به شمار می‌آید. اگر برای مصارف گیمینگی این محصول را در نظر دارید، نسخهٔ مجهز به پردازنده Core i5-10300H و کارت گرافیک RTX 2060 به‌همراه ۳۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظهٔ SSD، یک ترابایت حافظهٔ HDD و صفحه‌نمایش ۱۴۴ هرتز IPS به‌عنوان گزینهٔ بسیار ایده‌آل شناخته می‌شود.

ایسر اسپایر 5 (AcerAspire 5)

به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ‌های جهان، اسپین ۵ از نمایشگری ۱۳.۵ اینچی با پنل TN و پیکسل‌های ۱۵۰۴×۲۲۵۶ با نسبت تصویر کارآمد ۳:۲ (به‌جای ۱۶:۹ در اسپین ۳) بهره می‌برد. وزن این لپ تاپ حدود نیم کیلوگرم است و ضخامت آن ۱۴.۹ میلی‌متر است که دو میلی‌متر باریک‌تر از اسپین ۳ می‌باشد.

مک بوک پرو اپل (Apple Macbook PRO)

اپل به نظر می‌رسد در نیمهٔ دوم سال ۲۰۲۱، قصد رونمایی از یک مک بوک جدید با تراشهٔ اپل سیلیکون دارد. مینگ چی، یک تحلیلگر با تجربهٔ محصولات اپل، ادعا کرده است که رونمایی از این مک بوک‌های جدید بخشی از برنامهٔ دوسالهٔ اپل برای جایگزینی پردازنده‌های اینتل با پردازنده‌های خودش است.

بهترین لپ تاپ ها در سال 2020

هنگامی که به دنبال خرید یک لپ تاپ عالی هستید، انتخاب‌های زیادی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. امروزه، با وجود لپ تاپ‌های فوق‌العاده با طراحی پیچیده برای انجام کارهای گرافیکی سنگین یا بازی، اما قیمت بالای آن‌ها، خرید آن‌ها برای انجام کارهای روزمره مقرون به صرفه نیست.

اگر به دنبال لپ تاپ ساده هستید، بهتر است به دستگاه‌هایی با امکانات ساده‌تر روی آورید. این لپ تاپ‌ها با قیمت پایین‌تر به منظور انجام کارهای روزمره طراحی شده‌اند. در این مطلب، بهترین مدل‌ها و برندهای لپ تاپ سال ۲۰۲۰ را از نظر کیفیت و قیمت برای شما معرفی خواهیم کرد.

  • کروم بوک (Chromebook) :Google Pixelbook Go
  • لپ تاپ تجاری: Lenovo ThinkPad X1 Extreme
  • لپ تاپ مقرون به صرفه: Acer Aspire E 15
  • لپ تاپ مخصوص بازی : Razer Blade 15

کروم بوک (Chromebook) :Google Pixelbook Go

Chromebook ها به عنوان گزینه‌های ارزان قیمت در دستهٔ رایانه‌های شخصی شناخته می‌شوند. Pixelbook Go یک Chromebook ظریف با طراحی زیباست که برای دانش‌آموزان و افرادی با استفاده روزمره و عادی از لپ‌تاپ مناسب است. اما محدودیت اصلی Pixelbook سیستم عامل کرومیوم است، به این معنی که نمی‌توانید برنامه‌های ویندوزی را بر روی آن نصب کنید. سیستم عامل Chromium بسیار سریع و مبتنی بر اندروید است و شما می‌توانید از فروشگاه Google Play، نرم‌افزارهای اندرویدی موردنیاز خود را نصب کنید.

Lenovo ThinkPad X1 Extreme

اگر شما نیز از آن دستهٔ افرادی هستید که بیشتر وقت خود را در اتاق‌های کنفرانس می‌گذرانید، لپ‌تاپ Lenovo ThinkPad با صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی، پردازندهٔ مرکزی ۶ هسته‌ای Core i7-8750H اینتل و کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1050 Ti بهترین گزینه برای شماست. شرکت Lenovo برای کاهش قیمت لپ‌تاپ ThinkPad X1 Extreme، کیفیت قطعات خود را از بین نبرده است، بلکه از صفحه‌نمایش ۴K با پشتیبانی از فناوری HDR و حافظهٔ ذخیره‌سازی SSD به همراه قابلیت اتصال هارد SSD دوم در لپ‌تاپ خود استفاده کرده است.

 Acer Aspire E 15

با توجه به قیمت بالای لپ‌تاپ در بازار ایران، Acer Aspire E 15 با سخت‌افزار خوب در کنار کیفیت ساخت مناسب به عنوان یک انتخاب مقرون به صرفه در خرید لپ‌تاپ محسوب می‌شود. معمولاً در خرید لپ‌تاپ، هر چه بودجهٔ مورد نظر خود را کاهش دهید، کیفیت ساخت و کانفیگ لپ‌تاپ‌های موجود در بازار پایین تر آمده و شما را از خرید ناراضی و منصرف خواهد کرد. با توجه به تحقیقات سایت محبوب دیجیتال ترندز، لپ‌تاپ Acer Aspire E 15 بهترین لپ‌تاپ با بودجهٔ پایین است. این لپ‌تاپ با پردازنده Core i5 نسل هشتم اینتل و حافظهٔ رم ۸ گیگابایتی در کنار کارت گرافیک Nvidia MX150 تمام انتظارات شما را از یک رایانهٔ خانگی برآورده خواهد کرد. شاید با نگاه کردن به ظاهر قدیمی و وزن نسبتاً بالای Acer Aspire E 15، از خرید آن منصرف شوید، اما با توجه به کارت گرافیک مناسب و سخت‌افزار نسل جدید، لپ‌تاپ Acer Aspire E 15 باید در لیست لپ‌تاپ‌های با ارزش خرید اقتصادی حضور داشته باشد.

Razer Blade 15

اگر به ظاهر لپ‌تاپ Razer Blade نگاه کنید، شاید اصلاً متوجه نشوید که این لپ‌تاپ گیمینگ بوده و به سادگی از کنار آن بگذرید. اما لپ‌تاپ Razer Blade همانند MacBook Pro از ضخامت کم، وزن پایین، کیبورد و تاچ‌پد بسیار با کیفیت و صفحه‌نمایش ۱۵ اینچی برخوردار است. حتی اگر لپ‌تاپ Razer Blade مخصوص بازی نبود، با این وجود باز هم در لیست بهترین لپ‌تاپ‌های ۱۵ اینچی قرار می‌گرفت.

لپ‌تاپ گیمینگ Razer با استفاده از کارت گرافیک RTX 2080 با نرخ فریم بر ثانیه (اصطلاحاً FPS) بالا و صفحه‌نمایش ۴K می‌تواند تمامی بازی‌های روز دنیا را با بالاترین تنظیمات گرافیکی مانند Assassins Creed Odyssey و Battlefield V به راحتی اجرا کند. شایان ذکر است، اگر به دنبال تجربه بازی‌های ویدئویی بر روی صفحه‌نمایش OLED ۴K با نرخ به‌روزرسانی تصویر ۲۴۰Hz هستید، باید نگاهی به لپ‌تاپ Alienware Area-51m بیندازید.

نرخ به‌روزرسانی تصویر یا Display Refresh Rate به تعداد دفعاتی که مانیتور، صفحه‌نمایش را توسط تصویر ارسالی جدید از کارت گرافیک در هر ثانیه به‌روزرسانی می‌کند، می‌گویند که با واحد هرتز بر ثانیه (Hz) محاسبه می‌شود. برای مثال، مانیتور ۶۰ Hz در هر ثانیه ۶۰ بار تصویر صفحه‌نمایش شما را آپدیت می‌کند، در واقع نرخ Hz بالاتر نشانه تصویر پایدارتر و شفاف‌تری است و هر چه عدد آن بالاتر باشد، نشانه بهتر بودن مانیتور است.

بهترین لپ تاپ ها در سال 2019

در این مقاله، به بررسی بهترین لپ تاپ های سال 2019 پرداخته شده است و ویژگی های برترین مدل های امسال به طور خلاصه توضیح داده شده است. برای انتخاب این لیست، با تحلیل و بررسی مقالات و نظرات مختلف، تلاش شده است تا بهترین مدل ها را برای شما معرفی کنیم.

  • ایسوس کروم بوک فلیپ سی 434 (Asus Chromebook Flip C434)
  • اچ پی اسپکتر فولیو 13تی (HP Spectre Folio 13t)
  • مایکروسافت لپ تاپ سرفیس 2 (Microsoft Surface laptop 2)
  • لپ تاپ الین ویر ام 17 آر 12 (Alienware m17 R2)

ایسوس کروم بوک فلیپ سی 434 (Asus Chromebook Flip C434)

باید بگویم که در چند سال اخیر، سیستم عامل Chrome OS توانسته عملکرد بهتری داشته باشد و حتی هم‌اکنون کاربران می‌توانند بر روی آن برنامه‌های اندرویدی خود را نیز اجرا کنند. به علاوه، طراحی بسیار زیبایی نیز در این لپ‌تاپ مشاهده می‌شود و می‌توان گفت که به اندازه کافی قدرتمند است. در نتیجه، برای افرادی که می‌خواهند از همهٔ ظرفیت لپ‌تاپ خود برای انجام کارهای مختلف استفاده کنند، یک انتخاب مناسب خواهد بود.

اچ پی اسپکتر فولیو 13تی (HP Spectre Folio 13t)

اگر به دنبال یک طراحی فوق‌العاده شیک و مدرن در بین بهترین لپ‌تاپ‌های ۲۰۱۹ هستید، پیشنهاد ما برای شما لپ‌تاپ اچ پی اسپکتر فولیو ۱۳تی (HP Spectre Folio 13t) است که در اینجا می‌توانید دربارهٔ آن بخوانید. نمای بیرونی این لپ‌تاپ با پوششی از چرم مزین شده است و این موضوع باعث شده تا این دستگاه ظاهری مدیریتی و تجاری داشته باشد. اما این تنها ویژگی خوب آن نیست؛ باید بگوییم که این لپ‌تاپ از وزن سبک و ظاهری باریک نیز بهره می‌برد که باعث شده است به راحتی قابل حمل باشد.

مایکروسافت لپ تاپ سرفیس 2 (Microsoft Surface laptop 2)

مایکروسافت در چند سال اخیر پیشرفت قابل توجهی در زمینهٔ سخت‌افزار داشته و به تازگی لپ‌تاپ پرچمدار خود را با نام Surface Laptop 2 معرفی کرده است. این دستگاه با سیستم عامل ویندوز ۱۰ سازگار است و توانسته با کارایی سخت‌افزاری بسیار خوب و روانی، کاربرانی را که از آن استفاده می‌کنند، شگفت‌زده کند. 

Alienware m17 R2

لپ‌تاپ Alienware M17 R12 یک دستگاه فوق‌العاده قدرتمند برای علاقمندان به بازی‌های ویدئویی است. این لپ‌تاپ با توان کافی برای پاسخگویی به تمام نیازهای یک گیمر، در طول سال ۲۰۱۹ به عنوان یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های ارائه شده شناخته شده است.

معرفی بهترین لپ‌تاپ های ۲۰۱۸

لپ‎تاپ ایسوس زن بوک  UX310UA

یکی از از بهترین لپ‌تاپ های ۲۰۱۸ را می توان لپ‎تاپ ایسوس زن بوک  UX310UA به شمار آورد. این محصول ایسوس که لقب بهترین لپ تاپ همه کاره را به خود گرفته، قابلیت های پیشرفته ای دارد که توجه و تحسین کاربران را برانگیخته است. این محصول قادر است همان کارایی XP13 دل را در اختیار شما بگذارد. البته زیبای ظاهری لپ‌تاپ دل را نداشته و باتری آن چندان قوی نمی باشد. اما لپ‌تاپ جدید ایسوس می‌تواند به کمک پردازشگرهای نسل هفتم سری کبی لیک خود، کارایی بسیار خوبی را در قالب یک لپ تاپ مجهز به بدنه آلومینیومی برای شما به ارمغان بیاورد. این محصول حتی تحسین منتقدین را نیز برانگیخته و آنها را ناچار به دفاع از خود نموده است.

لپ‎تاپ ایسوس زن بوک UX310UA

لپ‌تاپ لنوو یوگا بوک  (Lenovo Yoga Book)

دیگر مورد لیست بهترین لپ‎تاپ های ۲۰۱۸، لپ‌تاپ لنوو یوگا بوک  (Lenovo Yoga Book)می باشد. ویژگی منحصر به فرد این محصول به جز قیمت بسیار مناسب، طراحی قابل تبدیل آن می باشد. بدین ترتیب، کاربر می تواند از لپ‌تاپ خود به عنوان یک تبلت هم استفاده کند. عرضه در دومدل دارای سیستم عامل ویندوز ۱۰ و اندروید ۶ را نیز باید به عنوان یکی دیگر از ویژگی های جالب لپ‎تاپ لنوو برشمرد. امکان بهینه سازی مصرف باتری را نیز به ویژگی های مثبت این لپ‌تاپ لنوو اضافه نمایید.

لپ‌تاپ لنوو یوگا بوک Lenovo Yoga Book

مک بوک پرو

ممکن نیست در مورد بهترین لپ‌تاپ های ۲۰۱۸ صحبت کرد اما نامی از اپل به میان نیاید. مک بوک پرو، با برخودرای از تاچ بار (Apple Macbook Pro with Touch Bar)توانسته در لیست بهترین های سال جای بگیرد. این محصول ۱۳ اینچی، به یک تاچ بار مجهز شده که امکانات جالبی را برای کاربر فراهم می سازد. این ویژگی در حقیقت یک نمایشگر باریک OLED است که در بالای صفحه کلید قرار گرفته و امکانات متنوعی از جمله پیشنهاد کردن لغات مختلف برای تایپ را برای کاربران فراهم نموده است. این تکنولوژی همچنین می‌تواند نقش یک اسکنر اثر انگشت لمسی را نیز ایفا کند. البته اگر طرفدار محصولات اپل نیستید، این محصول را به شما پیشنهاد نمی دهیم.

مک بوک پرو

لپ‌تاپ  ROG Zephyrus GX501 ایسوس

لپ‌تاپ  ROG Zephyrus GX501 ایسوس، یکی از بهترین لپ‌تاپ های ۲۰۱۸ البته برای طرفداران بازی و گیمرها می باشد. این محصول، با طراحی زیبا و قدرت عملکردی بسیار بالا، ۱۵ اینچ بوده و البته قیمت بالایی نیز دارد. لپ‌تاپ جدید ایسوس، به کمک پردازشگر کور i7 و کارت گرافیک جی تی ایکس ۱۰۸۰ خود، بازی‌های سنگین را به راحتی و با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی اجرا می کند. همچنین این لپ‌تاپ، یک رایانه ی دسکتاپ ایده آل محسوب می‌شود و حمل پذیری بسیار خوبی نیز دارد.

لپ‌تاپ ROG Zephyrus GX501 ایسوس

لپ‌تاپ مایکروسافت سرفیس بوک

لپ‌تاپ مایکروسافت سرفیس بوک را شاید به جرات بتوان یکی از بهترین لپ‌تاپ های ۲۰۱۸ به شمار آورد. این محصول، بع سبب عملکرد فوق العاده اش توانسته عنوان قدرتمندترین لپ تاپ قابل تبدیل جهان را به خود اختصاص دهد. مدل ۱۳.۵ اینچی این محصول، به چند سخت افزار بسیار قدرتمند مجهز شده و بدین ترتیب می تواند به راحتی از پس همه ی کارهای روزمره ی کاربران برآید. این دستگاه با یک کارت گرافیک مستقل هم عرضه شده و در صورت نیاز کاربر به عملکردهای گیمینگ و ویرایش فیلم می توان روی آن حساب کرد. کیفیت ساخت عالی و عملکرد بسیار خوب باتری را نیز باید به ویژگی های فوق العاده ی لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک افزود.

لپ‌تاپ مایکروسافت سرفیس بوک

مرکز تعمیرات لپ‌تاپ

مرکز تعمیرات لپ‌تاپ ، ارائه دهنده ی انواع خدمات تعمیری این دستگاه در سطح تخصصی به کاربران می باشد. این مرکز، با فراهم نمودن پیشرفته ترین ابزار، دستگاه ها و برنامه ها در واحدهایش، گامی بلند در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات خود برداشته است. همچنین حضور کارشناسان مجرب و دوره دیده در زمینه نرم افزار و سخت افزار را نیز  باید عامل دیگری برای ارائه ی خدمات تخصصی در مرکز تعمیر لپ‌تاپ به شمار آورد. 

فرآیند ترمیم در این واحد به مدل یا برند خاصی محدود نمی باشد. انواع مدل های لپ‌تاپ سونی، ایسوس، ایسر، لنوو، اپل و … در مرکز تعمیرات لپ‌تاپ قابل بررسی و تعمیر هستند. در صورت نیاز، می توانید با این مرکز تماس گرفته و خدمات مورد نیاز خود را به صورت تخصصی دریافت نمایید.

نمایندگی لپ‌تاپ

به دلیل همراه شدن دو رکن مهم یعنی کادر فنی مجرب و استفاده از ابزار پیشرفته، خدمات نمایندگی لپ‌تاپ به سطح قابل توجهی از تخصص و کیفیت رسیده است. در این مرکز، خدمات مربوط به فروش و تعمیر انواع لپ‌تاپ از هر برندی به کاربران ارائه می گردد. برای خرید هریک از انواع و مدل های متنوع این دستگاه، می توانید به نمایندگی لپ‌تاپ مراجعه نموده و علاوه بر اطمینان از اصل بودن کالای مورد نظر، از خدمات پس از فروش این مرکز نیز بهره مند شوید. 

همچنین خدمات تعمیری این نمایندگی نیز در سطح بالایی از کیفیت قرار داشته و می توانید از صحت و دقت بالای به کار رفته در تعمیرات آنها اطمینان کامل داشته باشید. داشته باشید. همکاران ما در نمایندگی لپ‌تاپ، به صورت حضوری و تلفنی، پاسخگوی پرسش های شما کاربران گرامی هستند.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر