بهترین پرینترهای چاپ عکس

دنیای دیجیتال مدرن امروزی همه چیز را دگرگون کرده و تحولی اساسی در سبک زندگی بشری بوجود آورده است. به عنوان مثال، اکنون افراد در گوشی ها و تبلت های شان آلبوم های دیجیتال فراوانی داشته و با یک اشاره انگشت تمام عکس های دلخواه شان را با دوستان و اقوام شان به اشتراک می گذارند. از این جهت ظهور و چاپ عکس های نگاتیوی جایگاه کمتری داشته و حتی کمی نوستالژیک شده اند.

انتخاب بهترین پرینترهای چاپ عکس

انتخاب بهترین پرینترهای چاپ عکس

دنیای شگفت انگیز پرینترها پیشرفتی اساسی کرده، به گونه ای که هر کسی می تواند یک لابراتوار کوچک در خانه خود داشته و تصاویر دلخواه خود را به چاپ برساند. به هر حال، در دست گرفتن فیزیکی یک عکس احساس فوق العاده  لذت بخشی به همراه داشته و هیچ کس نمی تواند منکر آن شود. در این مقاله سعی کرده ایم به بررسی اجمالی بهترین پرینترهای چاپ عکس بپردازیم تا آن دسته از عزیزانی که مایل به چاپ عکس در خانه یا محل کار خود هستند از آن بهره مند شوند.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد : آموزش ریست پرینتر

پرینترهای جوهری Epson SureColor P800/P600 

این سری از محصولات، جزء بهترین پرینترهای چاپ عکس محسوب شده و دارای قابلیت ۹ رنگ اولتراکروم با کیفیت اچ دی ( Ultrachrome HD ) می باشند. آنها، تصاویری با وضوح رنگ بسیار بالا را عرضه کرده و بسیار مورد توجه عکاسان بوده اند. شایان ذکر است، برگه برنده این سری از محصولات، ارائه طیف های رنگی وسیع  و توان چاپ رنگ مشکی مطلق با بیشترین غلظت می باشد. پشتیبانی از سایزهای بزرگ – عکس های پانوراما – اتصالات

خوشبختانه این پرینترهای جوهری ( P800/P600) نه تنها به کاربران اجازه می دهند تا سایزهای عکسی در ابعاد ۱۳ تا ۱۷ را به چاپ برسانند بلکه، هر دو پرینتر دارای رول های کاغذی برای به چاپ رساندن عکس های شگفت انگیز پانوراما می باشند. ویژگی های اتصال به وای فای، پورت های رایج USB 2.0 و Ethernet را نیز می توانید به دیگر قابلیت های ارزشمند این دستگاه اضافه کنید.

پرینترهای جوهری Epson SureColor P800P600

پرینتر جوهری Canon imagePROGRAF PRO-1000

این چاپگر نیز بسیار مورد توجه علاقه مندان به عکاسی بوده و در رده بهترین پرینترهای چاپ عکس قرار گرفته شده است. جالب است بدانید این پرینتر از برترین تولیدات کانن محسوب شده و نخستین چاپگر رومیزی این شرکت برای چاپ تصاویر ۱۷ اینچی به شمار می رود. خوشبختانه این محصول دقیقأ به هدف چاپ عکس و حمایت از امور عکاسی طراحی شده و از تکنولوژی فاین FINE بهره مند می باشد.

قابلیت ها :

لازم به ذکر است، تلفیق تکنولوژی فاین و موتور پردازش L-COA PRO در این پرینتر موجب ارائه تصاویر درخشنده و سرعت چاپ بسیار بالا شده است. از سویی دیگر، این پرینتر دارای سیستم جوهر پایه ۱۱ رنگیLUCIA PRO  با قابلیت Chroma Optimizer ( بهینه سازی رنگ) بوده که همگام شدن این ویژگی ها، برترین تصاویر رنگارنگ را در چاپ عکس ها به ارمغان آورده است.

پرینتر جوهری Canon imagePROGRAF PRO-1000

پرینترهای جوهری Canon PIXMA PRO-1, PRO-10, PRO-100

این سری از محصولات کانن نیز به خوبی خود را در لیست بهترین پرینترهای چاپ عکس قرار داده اند. همان طور که می دانید کمپانی کهنه کار کانن همواره ممتازترین نمونه ها را به بازار ارائه داده و توانسته سلیقه های زیادی از افراد را تحت پوشش قرار دهد. از این حیث، پرینترهای مذکور نیز قادر شده اند تا به کمک علاقه مندان به عکاسی آمده و نیازهای آنان را به خوبی پاسخ دهند. پرینتر PIXMA PRO-1 در کنار برادرانش  PRO-10 و PRO-100 برای چاپ عکس های بسیار با کیفیت بهینه شده و تصاویری خوش رنگ و درخشنده را در اختیار دارنده خود قرار میدهد.

مشخصات پرینتر پرچم دار PRO-1

از میان این سری از چاپگرها، نمونه پرچم دارPRO-1  شاخص تر بوده و از یک ست جوهری ۱۲ رنگ  LUCIA بهره مند شده است که این ویژگی باعث شده این محصول در مقامی پیشتاز نسبت به رقبای حرفه ای خود باشد.

به هر حال، بهره گیری این پرینتر از ۱۲ رنگ متفاوت از جمله ۵ رنگ مختلف مونوکرروم منجر به انتقال تدریجی و بسیار عالی رنگ ها به صفحه شده و در نهایت خروجی خارق العاده ای را ارائه می دهد.

پرینترهای جوهری Canon PIXMA PRO-1, PRO-10, PRO-100

پرینتر حرفه ای DNP DS40 

پرینترهای خشک DNP به مانند DS40 جانشین هایی برای پرینترهای جوهری بوده و دارای سرعت، کیفیت و قابلیت حمل بسیار خوب و قابل توجهی می باشند.این پرینتر برای استفاده در آتلیه ها نیز مناسب شده و می تواند عکس هایی در سایزهای ۲ X 6 و همچنین ۶  X 8 را با سرعت بسیار خوبی به چاپ برساند. همچنین این دستگاه می تواند از چاپ عکس ۴ X 6 در مدت زمان ۸ ثانیه پشتیبانی کرده و میزان بازدهی را به اندازه خوبی بالا ببرد. ناگفته نماند این محصول نیز در صف بهترین پرینترهای چاپ عکس قرار گرفته است.

پرینتر حرفه ای DNP DS40

نمایندگی تعمیرات کپی

نمایندگی کپی مرکز تخصصی تعمیر انواع ماشین های اداری است و از تمامی برندها پشتبانی می کند. لذا صاحب هر یک از مدل های دستگاه کپی که هستید می توانید با این مرکز تماس گرفته و از خدمات متمایز این مجموعه بهره مند شوید. تمام خدمات ارائه شده را با تضمین بهترین کیفیت به شما ارائه می کنند. استفاده از متخصصان و کارشناسان خبره باعث شده تا خدمات به بهترین شکل ممکن ارائه شوند. استفاده از مدرن ترین امکانات روند تعمیرات را سرعت بخشیده است.

انواع دستگاه کپی در این مرکز قابل تعمیر می باشد؛ تمام خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات کپی دارای تضمین می باشد. این نمایندگی علاوه بر فروش انواع دستگاه کپی تعمیرات تخصصی دستگاه کپی در برند های گوناگون را انجام می دهد.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر