بهترین کولر گازی های 2018

استفاده از کولرگازی های پنجره ای و پورتابل بهترین راه برای مقابله با گرما و خنک شدن است. این دستگاه ها، گزینه های ایده آلی برای فضاهای کوچک و متوسط می باشند و البته نمی توانید برای خنک کردن کل فضای خانه از سرمای خیلی زیاد آنها بهره مند باشید. تنها ایراد این دستگاه ها آن است که گاهی آنها می توانند کمی صدا داشته باشند که البته این صدا خیلی هم شما را اذیت نخواهد کرد. خوشبختانه این محصولات معمولأ ارزان قیمت بوده و بازدهی بسیار بالایی را ارائه می دهند.

کارشناسان معتقدند که برای تهیه یک کولرگازی مناسب باید آن را متناسب با میزان فضای خود انتخاب کنید. چرا که یک کولرگازی کوچک، نمی تواند به اندازه کافی خنک کنندگی داشته باشد و یک کولرگازی بزرگ ممکن است هوای فضای تان را مرطوب نگه دارد. به هر حال، در این مقاله ما سعی داریم تا شما را با چند نمونه از بهترین کولر گازی های 2018 آشنا ساخته و در جهت راهنمایی شما گامی کوچک برداریم.

5/5 (2 امتیاز)

سه نمونه از بهترین کولر گازی های 2018 مناسب برای خرید

کولر گازی Frigidaire FFRA0511R1 5,000 BTU Window-Mounted

جالب است بدانید که این محصول با وجود ارزان قیمت بودن، اولین دستگاهی است که در لیست بهترین کولر گازی های 2018 قرار گرفته شده است. اگر شما دارای فضای کوچکی هستید و تمایل به پرداخت هزینه کمتری نیز دارید به راحتی می توانید بروی این دستگاه که یک اتاق 150 فوت مربعی را به خوبی خنک می کند، حساب باز کنید. گفتنی است، این محصول به دلیل پشتیبانی از فضای کمتر، گزینه ای ایده آل برای اتاق خواب و یا دفترتان خواهد بود. همچنین، این کولرآمریکایی با رتبه 5,000 BTU خنک کنندگی بسیار موثری را به همراه داشته و همان طور که ذکر شده قیمت آن کمتر از کولرگازی های پنجره ای دیگر می باشد و نکته بعدی آنکه، کولر FFRA0511R1 خیلی، ویژگی های عجیب و غریبی نداشته و بسیار ساده می باشد.

به هر حال، ابعادل 15 در16 در 12 اینچی، هفت تنظیم متفاوت برای درجه حرارت، دو تنظیم کننده فن و دو حالت خنک کنندگی از جمله ویژگی هایی است که این کولر در اختیارتان خواهد گذاشت. لازم به ذکر است، این دستگاه دارای ریموت کنترل، تایمر و ترموستات دیجیتال نبوده ( البته دارندگان این محصول ادعا می کنند که خنک کنندگی این دستگاه به قدر عالی است که نبود این ویژگی ها اصلا مهم نمی باشد) و متأسفانه شامل برچسب انرژی استار نیز نمی باشد.

کولر گازی پنجره ای Friedrich Chill CP06G10B 6000 BTU

اگر مایل به پرداخت هزینه بیشتری برای فضای کوچک خود هستید، Friedrich Chill CP06G10B انتخاب بسیار مناسبی به شمار می رود. این یونیت با رتبه 6,000 BTU شامل قابلیت های زیادی بوده و می تواند فضای 250 فوت مربعی را به خوبی خنک سازد و از ویژگی هایی همچون سه سرعت خنک کنندگی، فن، تایمر 24 ساعته، ریموت کنترل، چهار جریان هوا و حالت صرفه جویی در انرژی بهره مند شده است.

علاوه براین، دارندگان این محصول ادعا می کنند که این کولر دارای سرو صدای زیادی نبوده و بسیار آرام تر از دیگر هم نوعان خود کار می کند و بدین لحاظ بسیار مناسب برای اتاق خواب می باشد. گفتنی است، خنک کنندگی این یونیت بسیار بیشتر از میزان هزینه ای است که بابت آن پرداخت خواهید کرد. همچنین این دستگاه دارای ابعاد 14 در 18.2 در21 اینچی بوده و از برچسب انرژی استار و یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش نیز برخوردار شده است. به هر حال این کولر نیز در صف بهترین کولر گازی های 2018 قرار گرفته و بدون شک می تواند رضایت خاطر شما را به خوبی جلب کند.

کولر گازی پنجره ای LG LW1216ER 12,000 BTU 115-Volt

این کولر نیز در کالکشن بهترین کولر گازی های 2018 جای گرفته و متناسب با اتاق های نشیمن بزرگ تر می باشد. این دستگاه یک کولرگازی 12.000BTU بوده و به راحتی می تواند اتاقی به ابعاد 550 فوت مربعی را خنک نگه دارد. بررسی ها نشان داده است که این محصول به خوبی قادر شده در میزان مصرف انرژی صرفه جویی کرده و حتی میزان صدا را به حداقل رسانده است. از قابلیت های LW1216ER می توان به ریموت کنترل، حالت صرفه جویی در انرژی، تایمر 24 ساعته، چرخش هوای چهار طرفه و سه سرعت خنک کنندگی نام برد.

گفتنی است، کارکردن با این دستگاه بسیار آسان بوده و همان طور که ذکر شد از صدای بسیار کمی، خصوصأ به هنگامی که در سرعت پایین کار می کند، بهره مند می باشد. همچنین این کولر، می تواند دمای فضای بزرگ شما را حتی در زمانی که درجه حرارت خیلی بالا است، خنک و دلپذیر نگه دارد و رضایت خاطر شما را از این بابت جلب کند. نکته آخر آنکه، طراحی این دستگاه در ابعاد 24 در 15 در 22 اینچی و سفید رنگ بوده و از وزنی معادل 81 پوند برخوردار شده و دارای یک سال گارانتی محدود نیز می باشد.

نمایندگی فروش و تعمیر کولر گازی

نمایندگی تعمیر کولرگازی سال هاست که به عنوان برترین واحد از بخش های نمایندگی بزرگ فروش کولر گازی در حال ارائه ی خدمت به مشتریان عزیز است. نمایندگی کولر گازی که خود به واحدهای کوچکتری تقسیم شده است به صورت شبانه روز در حال به روز کردن اطلاعات تعمیراتی خود در کنار تجهیز شده به جدیدترین فناوری روز دنیاست. در این مرکز مشاوره های رایگان در زمینه ی خرید بر اساس نیاز مشتری و تعمیر بر اساس نیاز دستگاه به صورت تخصصی انجام می گیرد.

این مرکز علاوه بر تمام خدمات کمپانی های تولید کننده ی کولرگازی ، تسهیلات دیگری از قبیل، خدمات پس از فروش، نصب، راه اندازی،  سرویس در محل، ضمانتنامه های معتبری تعمیری و … در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. تمام  هدف ما از ارائه ی خدمت جلب رضایت شماست با ما همراه باشید.

5/5 (2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر