تست کمپرسور کولر گازی

تست کمپرسور کولر گازی با بکارگیری مدرنترین تجهیزات در نمایندگی کولر گازی انجام میپذیرد. کمپرسور یا موتور در هر دستگاهی مانند قلب آن سیستم عمل می ‌کند و یکی از حیاتی ‌ترین قطعات آن به شمار میرود. دستگاه ‌های تهویه مطبوع هم از این قاعده مستثنی نیستند. در این مقاله برآنیم به نحوه تست کمپرسور کولرگازی و تعمیرات اسپلیت بپردازیم. با ما همراه باشید.

تست کمپرسور کولر گازی

روش تست کمپرسور کولر گازی

تست کمپرسور کولر گازی از سه طریق امکان‌پذیر است . در این بخش به ذکر این موارد می پردازیم: بدیهی است تمامی این روش ها باید توسط تعمیرکار مجرب و متخصص صورت گیرد. در غیر این صورت موجبات وارد آمدن صدمات جبران ناپذیری به دستگاه فراهم می‌گردد. شما عزیزان می‌توانید با اطمینان از تخصص کارشناسان و به روز بودن کارگاه‌های مرکز سخت افزار ایران تعمیر دستگاه خود را به ما بسپارید.

  • روش اول: تست سیم‌ پیچ
  • روش دوم: تست صدا (hammering)
  • روش سوم: تست کارکرد یا فشار کمپرسور

علائم نشان دهنده خراب بودن کمپرسور اسپلیت

خراب بودن کمپرسور اسپلیت علائم و نشانه هایی دارد. این علائم عبارتند از :

  • هنگامیکه اسپلیت را روشن میکنیم فن داخلی کارکرده اما به ‌محض وارد شدن کمپرسور به مدار فیوز می‌پرد
  • روشن شدن فن بیرونی و روشن نشدن کمپرسور
  • وجود گاز کافی در اسپلیت و عدم سرمای کافی محیط

نمایندگی کولرگازی و واحد های تعمیرات کولرگازی

مرکز تخصصی کولرگازی ، در واحدهای تعمیر مجزا به رفع ایراد دستگاه کاربران می‌پردازد . کارگاه های این مرکز به ابزارآلات مدرن تجهیز شده است . مرکز تعمیرات کولر گازی با بکارگیری مدرنترین تجهیزات به ارائه خدماتی باکیفیت می‌پردازد.

کمپرسور کولر گازی تقریباً غیرقابل تعمیر است و یک قطعه تعویضی می‌باشد . از این رو هزینه تعویض و خرید آن نسبتاً بالا است . تعمیرکار باید از معیوب بودن کمپرسور مطمئن شود تا علاوه بر مشکلات تعویض این قطعه هزینه زیادی نیز به مشتری تحمیل نگردد . پیشنهاد میشود برای تعمیر اسپلیت و تست کمپرسور کولر گازی از متخصص ترین افراد استفاده کنید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر