تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو

تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو یکی دیگر از سرویس های تخصصی ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ است که در پارت مجزای خویش و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری انجام می پذیرد. دارندگان لپ تاپ های فوجیتسو می توانند با بروز هر گونه اشکال سخت افزاری و نرم افزاری در این دستگاه به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند.

استفاده از جدیدترین متدهای تعمیر در این پارت سبب گشته تا دستگاه های تعمیر شده، کیفیت نخستین خویش را بازیابند و به سبب انجام سرویس ها و گردگیری های تخصصی، تا مدت ها دچار اشکال نشوند. تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو و انواع بوردهای الکترونیکی در این مرکز با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن چون  BGA Machine Ersa 550، Clean Room، PC3000،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300  و دیگر تجهیزات تعمیر و ابزارآلات لحیم‌کاری روز جهان به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی انجام می‌گیرد.

تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو

تفاوت کارت گرافیک و چیپ گرافیک در لپ تاپ

در لپ‌تاپ‌های قدیمی و برخی لپ‌تاپ‌های امروزی هنوز استفاده از کارت گرافیک رایج است. همان گونه که از نام این قطعه مشخص است، کارت گرافیک یک بورد الکترونیکی با پردازنده‌ی گرافیکی است که چند قطعه مثل حافظه گرافیکی GDDR، خازن، مقاومت و … روی آن وجود دارد. در انتهای این قطعه نیز چندین لبه فلزی (مثل ماژول رم) برای اتصال به مادربورد لپ‌تاپ دیده می‌شود. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و استفاده از متدهای لحیم‌کاری حرفه ای، چیپ‌های گرافیک جایگزین کارت گرافیک در لپ تاپ‌ها گشته اند.

در لپ تاپ‌های امروزی دیگر خبری از کارت گرافیک نیست و چیپ گرافیک و همین طور حافظه‌های گرافیکی روی مادربورد لحیم شده‌اند. شما کاربران گرامی در صورت بروز هر گونه اشکال و ناکارآمدی در این بخش از دستگاه خویش می توانید به مرکز تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس ها و خدمات را دریافت نمایید.

تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو و دیگر واحدهای تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو در این مرکز با رعایت تمامی پارامترهای تخصصی و حرفه‌ای این حوزه، اعم از استفاده از تجهیزات پیشرفته تعمیر، به‌کارگیری نرم‌افزارهای پیشرفته، احترام به حقوق مشتریان و ارائه گارانتی تعمیر انجام می‌پذیرد. تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو در این مرکز، تمامی موارد سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه را شامل می‌گردد و کارشناسان محدودیتی در زمینه اِعمال تعمیرات مورد نیاز ندارند. عدم محدودیت کارشناسان تعمیر به دلیل تجهیز و بهره‌مندی این مرکز از پیشرفته‌ترین ابزارآلات حوزه تعمیرات لپ تاپ است. دیگر واحدهای تعمیرات لپ تاپ در بخش زیر معرفی می گردند.

خدمات تخصصی واحد تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو

  • بررسی و کنترل اجزای رایانه شامل: اتصالات، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • بررسی و کنترل فن‌ها و درایوهای نوری
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور و… در مرکز تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • گردگیری کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ فوجیتسو
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی در لپ تاپ فوجیتسو
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری لپ تاپ فوجیتسو (رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی)
  • تعمیر لپ تاپ فوجیتسو در بخش گرافیکی و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ تاپ فوجیتسو (VGA)
  • تعمیر و تعویض انواع مودم در مرکز تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو
  • بازیابی اطلاعات لپ ‌تاپ با دستگاه PC3000
  • تعمیر مادربرد لپ تاپ فوجیتسو
  • نصب نرم‌افزارهای سازگار با ساختار لپ تاپ فوجیتسو
  • بررسی همه جانبه‌ قطعات الکترونیکی و تعویض آنها در صورت لزوم در مرکز تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو
  • به‌روز رسانی انواع بایوس لپ تاپ فوجیتسو و نیز گشایش قفل لپ تاپ فوجیتسو
  • تعمیر و ترمیم شکستگی در ناحیه‌ لولا و قاب و نیز تعویض قاب انواع لپ تاپ فوجیتسو
  • بررسی همه جانبه هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد لپ تاپ فوجیتسو
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض صفحات نمایش اعم از LCD و LED انواع لپ تاپ فوجیتسو
  • ترمیم و تعمیر هارد دیسک لپ تاپ فوجیتسو (مکانیکی و الکترونیکی)… سیلندر، برد، رفع بدسکتور
  • بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک در مرکز تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو‌
  • تعمیر تخصصی انواع شارژر لپ تاپ فوجیتسو (آداپتور لپ تاپ فوجیتسو)
  • تعمیرات کیبورد لپ تاپ فوجیتسو: تعمیرات کی‌بورد و تعویض کی‌بورد انواع لپ ‌تاپ (نوت بوک)

تعمیرات لپ‌تاپ با مشکل No-Boot

مشکل No-Boot زمانی رخ می دهد که لپ‌تاپ ظاهراً روشن بوده و حالت نرمال دارد اما تصویری در آن مشاهده نمی‌شود. در چنین مواردی کارشناسان مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ ، جهت شناسایی دقیق اشکال پیش آمده به کنترل سیگنال‌های خروجی گرافیک خواهند پرداخت و پس از بررسی نتایج، اقدام به تعمیر دستگاه می نمایند. مشکل No-Boot در اکثر موارد ناشی از خرابی صفحه نمایش LCD یا LED ، خرابی اتصالات کابل فلت، و یا چیپ گرافیک لپ‌تاپ است.

شما کاربران گرامی در صورت مواجهه با هر گونه اشکال و ناکارآمدی در دستگاه خویش می توانید به مرکز تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس ها و خدمات را دریافت نمایید.

اختلال در مادربرد

ممکن است مشکل لپ‌تاپ شما مربوط به آسیب دیدن مادربرد و یا سوختن آن باشد. مادربرد از قطعات الکترونیکی تشکیل شده که دارای توان مشخص و تعیین شده‌ای هستند. این قطعات ممکن است در اثر آسیب‌هایی از سمت جریان ورودی به لپ تاپ و یا شوک‌های الکترواستاتیک قطعات جانبی متصل شده به لپ‌تاپ، دچار خسارات و آسیب‌های جزئی و یا کلی شوند.

تعمیرکاران ما در مرکز تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو پس از کنترل ظاهری لپ‌تاپ و مسیریابی جریان، قطعات آسیب‌دیده را جستجو و نسبت به تعویض و جای‌گذاری قطعه‌ی جدید اقدام خواهند کرد. در صورت نیاز به تعویض برخی از قطعات، کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ از قطعات اورجینال و با کیفیت جهت تعویض قطعات استفاده خواهند کرد. (تعویض قطعه های معیوب صرفاً با کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد شد).

بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ فوجیتسو

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ یکی از برترین و مجهزترین شرکت های بازیابی اطلاعات و دیتا ریکاوری Data Recovery در کشور است که توانسته با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات بازیابی نیاز بسیاری از کاربران را برآورده ساخته و آنان را از سردرگمی های رایج در زمان فقدان اطلاعات رهایی بخشد. در این مرکز، تیم بازیابی اطلاعات ، پس از طی دوره های حرفه ای و تخصصی به همکاری با این مجموعه فراخوانده شده اند از این رو قادر به بازیابی اغلب اطلاعات از دست رفته هارد می باشند.

متخصصان ما به کمک پیشرفته ترین دستگاه های این حوزه نظیر PC3000 اطلاعات دستگاه شما را به صورت کامل بازیابی نموده و شما را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز می سازند. بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ فوجیتسو تنها یکی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو است. دارندگان کلیه دستگاه های لپ تاپ نیز می توانند با مراجعه به این مرکز تخصصی ترین خدمات مرتبط با بازیابی و ریکاروی اطلاعات هارد لپ تاپ را دریافت نمایند.

 تعمیرات لپ تاپ با مشکل No-Power

نقص No-Power یا روشن نشدن لپ‌تاپ از جمله مشکلاتی است که همواره توسط کاربران گزارش می شود. آغاز کار کارشناسان تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو در این مرحله، بررسی نشانه‌های اعلام شده از سوی مشتری با توجه به مدل دستگاه است. در این مرحله ولتاژ مدار مطابق شماتیک مادربرد لپ‌تاپ کنرل می‌گردد. سپس کلیه‌ی مسیرهای ورودی برق لپ‌تاپ بررسی و کارشناسی می‌شود تا از این طریق بخش آسیب‌دیده شناسایی شود.

انجام  این مراحل ممکن است مدت زمان زیادی به طول انجامد. پس از طی مراحل تشخیص و عیب‌یابی، کادر فنی مرکز تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو، مراحل تعمیر را به کمک پیشرفته‌ترین تجهیزات انجام خواهند داد.

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ یکی از مراکز پیشرو در حوزه تعمیرات و سرویس لپ تاپ است که به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و همکاری با خبره ترین کارشناسان این حوزه موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات این حوزه به مشتریان و مراجعان خویش گشته است. خدمات ارائه شده در این مرکز بسته به نوع اشکال ایجاد شده در این دستگاه (نرم افزاری یا سخت افزاری بودن اشکال پیش آمده) در واحد اختصاصی و به دست مهندسان همان رشته انجام می پذیرد.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ برخوردار از دو ویژگی بارز و برجسته است که تمایز و پیشروی این مرکز را در میان سایر مجموعه های هم رده سبب گشته است. ویژگی نخست این مجموعه همکاری با تیمی از زبده ترین و خبره ترین کارشناسان و مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار تعمیرات لپ تاپ است که به دلیل تجربه بالا و حضور در همایش های بین المللی قادر به رفع و حل کلیه اشکالات ایجاد شده در این دستگاه به بهترین نحو ممکن هستند. ویژگی دیگر بهره مندی این مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ از پیشرفته ترین تجهیزات دو حوزه سخت افزار و نرم افزار است که هر شش ماه یکبار –همگام با تکنولوژی های این حیطه- بروزرسانی می گردند. سایر واحدهای تعمیرات لپ تاپ این مرکز در بخش زیر معرفی می گردند.

5/5 (3 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر