تعمیرات لپ تاپ دل

تعمیرات لپ تاپ دل یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز است که پارت مجزایی را به خود اختصاص داده است. در پارت تعمیرات لپ تاپ دل تیمی از زبده ترین مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار حضور دارند و تخصصی ترین اقدامات را بر روی لپ تاپ های از کار افتاده دل اعمال می نمایند. استفاده از جدیدترین متدهای تعمیر در این پارت سبب گشته تا دستگاه های تعمیر شده، کیفیت نخستین خویش را بازیابند و به سبب انجام سرویس ها و گردگیری های تخصصی، تا مدت ها دچار اشکال نشوند.

تعمیرات لپ تاپ دل

خدمات تعمیر لپ تاپ دل

به عنوان بخشی از مهم ترین خدمات تعمیر لپ تاپ دل، می توان به تعمیرات سخت افزاری، تعمیر نرم افزاری، نصب و ارتقا سیستم عامل، نصب و آپدیت آنتی ویروس، بازیابی اطلاعات هارد، تعمیرات رم، تعمیر تخصصی هارد، ترمیم و رفع نواقص مادربرد، تعمیرات تخصصی کارت گرافیک، بررسی و ترمیم cpu ، ترمیم تاچ پد، تعمیر و تعویض صفحه نمایش، رفع مشکلات برنامه ها، تعویض قطعات معیوب با نمونه های اصل و اورجینال، تعمیر اسپیکر، تعمیر و تعویض کیبورد، تعویض فن، تمیز کردن بخش هایی همچون فن و کیبورد، تعمیر قاب و بدنه، تعمیر و تعویض لولا، تعویض باتری، تعویض آی سی ها و خازن های آسیب دیده و … اشاره کرد. گارانتی معتبر نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در امدادکار به شما این اطمینان را می دهد که خدمات با کیفیت بوده و تمامی قطعات به کار رفته در دستگاه، اورجینال هستند.

خدمات واحد تعمیرات لپ تاپ دل 

خدمات واحد تعمیرات لپ تاپ دل محدود به مورد خاصی نیست و تمامی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را شامل می گردد. دارندگان این دستگاه می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات لپ تاپ دل کلیه اشکالات پیش آمده در این دستگاه را مرتفع سازند و شاهد بهبود کیفیت دستگاه خویش باشند. خدمات واحد تعمیرات لپ تاپ دل عبارتند از:

  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ دل
  • بررسی و کنترل اجزای رایانه شامل: اتصالات، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • بررسی و کنترل فن‌ها و درایوهای نوری
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور و…
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • گردگیری کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ دل
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی در لپ تاپ دل
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری لپ تاپ دل (رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی)
  • تعمیرات لپ تاپ دل دل در بخش گرافیکی و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ تاپ دل (VGA)
  • تعمیر و تعویض انواع مودم لپ تاپ دل
  • بازیابی اطلاعات لپ ‌تاپ با دستگاه PC3000
  • رفع مشکلات مدار باک شارژر، گرافیگ، چیپ شمالی و جنوبی و … .
  • رفع مشکلات مدار SOUND  و مدار LAN
  • رفع مشکلات مدار RTC و  مدار  CLOCK
  • رفع مشکلات مدار POWERING
  • رفع مشکلات مدار PWM و مدار تأمین‌کننده ولتاژ CPU
  • تعمیرات مادربرد لپ تاپ دل
  • نصب نرم‌افزارهای سازگار با ساختار لپ تاپ دل
  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی لپ تاپ دل
  • بررسی همه جانبه‌ قطعات الکترونیکی و تعویض آنها در صورت لزوم
  • به‌روز رسانی انواع بایوس لپ تاپ دل و نیز گشایش قفل لپ تاپ دل
  • گشایش و به‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد در لپ تاپ دل

اینو بخون حتما به کارت میاد : ریست فکتوری لپ تاپ دل

مرکز تعمیرات لپ تاپ دل

در این بخش برآنیم تا شما کاربران گرامی را در جریان برخی از شایع ترین اشکالات و اتفاقات مربوط به دستگاه های لپ تاپ و شیوه های رفع آن ها قرار دهیم. برخی از اشکالات شرح داده شده در این مقاله عبارتند از: به هم ریختگی تصویر در لپ تاپ، ریخته شدن آب بر روی لپ تاپ، کار نکردن وب لپ تاپ، شکسته شدن صحه نمایش لپ تاپ، داغ کردن لپ تاپ، شکسته شدن لولای لپ تاپ، کار نکردن شارژر و پاور لپ تاپ.

اشکال نخست: به هم ریختگی تصویر در لپ تاپ دل

احتمالاً برخی از کاربران لپ تاپ های دل با مشکل به هم ریختگی تصاویر لپ تاپ مواجه شده باشند. با بروز این اشکال، تصاویر دستگاه به هم ریخته و حالتی ایجاد می گردد که بعد از به هم ریختگی پیکسل های مانیتور، تصاویر به شکل چهار خانه به نمایش در می آیند. با بروز این اشکال، دستگاه نیز هنگ کرده و از ادامه کار باز می ماند و یا در ادامه پیغامی از سوی دستگاه مبنی بر ریکاوریِ کارت گرافیک برای کاربر به نمایش در می آید و دستگاه پس از مدتی طولانی ری‌استارت شده و و شروع به کار می کند.

بروز چنین اشکالاتی در دستگاه دل به دلیل اختلالات گرافیکی در دستگاه است. این اختلالات به ویژه در مدل DELL Inspiron N5010 بسیار رایج و متداول است زیرا این دستگاه مولد حرارت بسیار بالایی در حین کار است و همین امر خرابی گرافیک آن را پس از ۲ تا ۴ سال سبب می گردد. در چنین شرایطی راه حل رایج تعویض چیپست گرافیک بصورت new brand است تا دستگاه حالت طبیعی خود را بازیابد. در نظر داشته باشید که تعویض چیپست گرافیک پروسه ای طولانی و زمانبر و نیازمند بررسی های کارشناسی است.

اشکال دوم : ریخته شدن آب یا هر مایع دیگری بر روی لپ تاپ و نفوذ آن به داخل دستگاه

مشکل ریخته شدن آب و مایعات دیگر بر روی دستگاه ممکن است برای هریک از کاربران اتفاق بیفتد. در این مورد، اگر آب به درون کیبورد و لایه های تشکیل دهنده آن نفوذ یابد احتمالاً تمامی دکمه های کیب.رد به دلیل short  شدن یا همان اتصال کوتاه، دچار نقص و اختلال در عملکرد گردند.

با توجه به این شرایط تنها راهکار موجود تعویض کیبورد است که این کار نیز غالباً به دلیل پرس بودن کیبورد و احتمال آسیب رسانی به دستگاه امکان پذیر نمی باشد. لیکن جهت اطمینان از این وضعیت، بهتر است دستگاه توسط کارشناسان مرکز تعمیرات دل مورد بررسی قرار گیرد.

اشکال سوم : کار نکردن وب کم لپ تاپ دل

کشف علل این اشکال، نیازمند بررسی های نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه است. در صورت نبود اشکالاتی در نرم افزار مرتبط با این بخش، احتمالاً اشکال ایجاد شده، به دلیل آسیب کابل متصل به وب کم و یا آسیب برد وب کم باشد که در این میان آسیب ‌دیدگی کابل اتصال وب کم به مادربرد به دلیل حرکت لولاها بسیار رایج است. در هر حال، جهت ارائه نظر قطعی در این باب، دستگاه می بایست توسط کارشناسان نرم افزاری و سخت افزاری مرکز تعمیرات لپ تاپ دل مورد آنالیز و بررسی قرار گیرد.

اشکال چهارم : شکسته شدن ال سی دی لپ تاپ دل

گاه در اثر برخی رویدادهای پیش بینی ناپذیر و یا برخی بی احتیاطی های کاربران، ال سی دی دستگاه، ضربه دیده و بخش اعظم آن از کار می افتد. از آنجایی که تصویر در لپ تاپ، بخش رابط میان کاربر و دستگاه است، با خرابی ماینتور، دستگاه عملاً بی‌استفاده شده و می بایست در اسرع وقت تعمیر گردد.

خوشبختانه در مواقعی که کریستال صفحه نمایش دچار شکستگی شده باشد امکان تعویض صفحه نمایش وجود دارد و دستگاه می تواند پس از تعمیر به حالت اولیه بازگردد. اگر لپ تاپ شما نیز چنین وضعیتی دارد، می توانید به مرکز تعمیرات لپ تاپ دل مراجعه کرده و صفحه نمایش دستگاه خویش را تعویض نمایید.

اشکال پنجم : دمای بالای دستگاه و تولید گرما

گرمای بالای لپ ‌تاپ دل ممکن است به دلیل عدم عملکرد مناسب فن و یا مشکلات مربوط به چیپ آن باشد که هردوی این موارد ممکن است به دلایلی نظیر زمین خوردن لپ ‌تاپ دل، کثیفی مکان قرارگیری لپ‌ تاپ، بسته شدن راه تهویه‌ هوای لپ‌ تاپ و …  اتفاق بیفتد. ممکن است در صورت تداوم گرمای زیاد و بالا رفتن دمای لپ‌ تاپ دل، دستگاه خودبخود خاموش می‌شود.

در هرحال در صورت بروز چنین مشکلی، سرویس فن و گردگیری هیت‌سینک و احیاناً تعویض سیلیکونها ضروری می‌گردد. در صورت بروز نقص و ایراد در چیپ‌های گرافیک یا چیپ جنوبی لپ‌ تاپ، رفع مشکل نیازمند تعویض یا تعمیر چیپ است. برای انجام چنین مواردی متخصصین مرکز تعمیرات لپ تاپ دل پس از اطمینان از علل بروز اشکال، نسبت به تعمیر آن اقدام خواهند کرد.

اشکال ششم : شکستگی لولای لپ تاپ دل

متأسفانه در غالب موارد به ویژه اگر میزان شکستگی بالا باشد امکان ترمیم لولای شکسته وجود ندارد و باید لولای شکسته با نمونه سالم و دقیقاً از همان مدل لپ‌تاپ تعویض گردد. توجه داشته باشید که در این زمینه تبلیغاتی از سوی برخی موسسات سودجو مبنی بر ترمیم و جوشکاری لولاهای شکسته لپ ‌تاپ دل انجام می‌پذیرد که به هیچ عنوان پذیرفته شده نیست و انجام چنین عملیاتی بر روی لولاهای شکسته تنها کاربر را متحمل هزینه‌های دوچندان در آینده‌ای نه چندان دور خواهد ساخت که علل این پیشامد نیز کاملا روشن و واضح است: نخست آنکه فشار زیادی روی این قطعه وارد می‌گردد و اگر از حالت یک پارچه خارج شود بسیار ضعیف و آسیب پذیر می‌گردد.

دوم اینکه در لولاهای لپ ‌تاپ ‌ها از فلزات و آلیاژهای مختلف و گاه ویژه‌ای استفاده شده که چنین ساختاری در زمان جوشکاری رعایت نمی‌گردد و به همین دلیل مکان جوش‌خوردگی پایدار نخواهد بود. در نتیجه می‌توان گفت در چنین مواردی، تنها راه حل ممکن استفاده از قطعه جدید و استاندارد است تا دوباره دستگاه شما مثل روز اول قابل حمل‌ و ‌نقل باشد. در صورتی که نمی‌توانید میزان شکستگی لولای لپ‌تاپ دل ‌را تشخیص دهید، کنجکاوی‌های خود را کنار گذاشته و جهت بهره‌مندی از تخصص کارشناسان این حوزه به مرکز تعمیرات لپ‌ تاپ دل مراجعه نمایید.

اشکال هفتم : بروز اشکال در پاور دستگاه و شارژر آن

برای تست شارژ ابتدا می ‌بایست لپ ‌تاپ دل را خاموش کنیم. پس از آن شارژر و تمامی وسایل جانبی وصل شده به آن چون فلش ‌دیسک ‌ها، پرینتر و… را از آن جدا کنیم. در گام بعد، باتری لپ‌ تاپ را از لپ ‌تاپ جدا می‌کنیم. (باتری لپ ‌تاپ معمولاً در پشت لپ ‌تاپ قرار دارد و برای خارج کردن آن می‌ بایست بسته به مدل لپ‌ تاپ اقدام کرد. در اغلب لپ‌ تاپ‌ ها، باتری معمولاً با فشار دادن یک اهرم و یا کلید از بدنه‌ی اصلی لپ‌ تاپ جدا می‌شود).

پس از جدا کردن باتری از بدنه‌ی اصلی لپ ‌تاپ، شارژر را به لپ تاپ وصل کنید و لپ‌ تاپ را روشن نمایید. روشن شدن لپ‌ تاپ و کار کردن آن دلالت بر درستی و سلامت شارژر دارد. در صورتی که لپ‌ تاپ روشن نشد، برای اطمینان بیشتر پریز دیگری را تست کنید. اگر لپ‌ تاپ هنوز هم روشن نمی‌شود باید به فکر تعویض شارژر باشید. پس از تعویض شارژر در صورتی‌که لپ‌ تاپ شما هنوز هم روشن نمی‌شود احتمالاً اشکال کار در سوکت شارژر و یا اتصال کوتاه در لپ ‌تاپ باشد. در اینصورت لپ‌تاپ می‌بایست برای اقدامات تخصصی عیب یابی و تعمیر به مرکز تعمیرات لپ تاپ دل انتقال داده شود

هزینه تعمیرات لپ تاپ دل

تنها پس از عیب یابی دقیق می توان در مورد هزینه تعمیرات لپ تاپ دل یا هر برند دیگری اظهار نظر کرد. بسته به این که کدام بخش ها و به چه اندازه ای آسیب دیده اند و برای رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری، نیاز به انجام چه اقداماتی است، قیمت تعمیر لپ تاپ دل متفاوت است. به عنوان مثال بیشتر مشکلات نرم افزاری هزینه بر نیستند؛ اما تعمیر قطعات نیاز به صرف مبلغ بیشتری دارد. اما هزینه تعمیر لپ تاپ dell و دیگر برندها در صورت نیاز به تعویض قطعاتی همچون باتری، ال سی دی و … بالاتر است. در این شرایط باید قیمت قطعه جدید را نیز در هزینه نهایی محاسبه کرد؛ قطعات اورجینال معمولا کمیاب بوده و قیمت بالایی دارند.

انواع لپ تاپ دل و دیگر لپ تاپ ها

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ خود را متعهد به ارائه‌ی مطلوب خدمات در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت می‌داند. آرشیو قطعات نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دربردارنده‌ی مجموعۀ کاملی از کلیه‌ی قطعات اورجینال سخت‌افزاری از تمامی مدل‌های لپ تاپ موجود در بازار است که شما را از مراجعه به دیگر مراکز تعمیرات به منظور تأمین هرگونه قطعه بی‌نیاز خواهد ساخت.

کافی است شما کاربر محترم، با بروز هر گونه مشکل نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری در هر مدل از لپ تاپ ها، به این مرکز مراجعه کنید تا مهندسان این مجموعه، پس از ارائه‌ی مشاوره‌های اولیه، در کمترین زمان ممکن، بر اساس نرخنامه مصوب، بدون نقص و به بهترین شکل نسبت به تعمیر و بازسازی لپ تاپ شما اقدام نمایند. انواع لپ تاپ دل و دیگر لپ تاپ ها در بخش زیر معرفی خواهند شد.

تعمیرات لپ تاپ دل و دیگر واحدهای تعمیرات لپ تاپ

در مرکز تعمیرات لپ تاپ پیش از هر اقدامی، پرسش‌هایی از صاحب دستگاه در زمینه عیوب و اشکالات ایجاد شده در دستگاه و علل به وجود آورنده آنها پرسیده می‌ شود. پس از پرسش‌ها و بررسی‌های اولیه، اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر دستگاه توسط کارشناس بخش مربوطه، با صاحب دستگاه در میان گذاشته می‌شود تا در صورت تأیید و رضایت وی روند تعمیر آغاز گردد.

در این فرآیند، در صورت نیاز به تعویض هر یک از قطعات، از محصولات اورجینال و شرکتی موجود در آرشیو مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ استفاده می گردد. (تعویض هر قطعه‌ معیوب صرفاً با کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد گرفت). با اتمام عملیات، دستگاه توسط کارشناسان ارشد این مرکز تست گشته و جهت تحویل به بخش مربوطه ارسال می گردد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز از تخصصی ترین تعمیرات مرتبط با لپ تاپ بهره مند گشته و کیفیت اولیه دستگاه خویش را بازیابید. دیگر واحدهای تعمیرات لپ تاپ در بخش زیر معرفی خواهند شد.

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ

مرکز تخصصی تعمیرات لپ‌ تاپ کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در لپ‌تاپ خود را تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز شوید. مدیریت مرکز تخصصی تعمیر لپ‌ تاپ ، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی می‌نماید و به شما اطمینان می‌دهد که برخلاف دیگر مراکز غیر رسمی و غیر مجاز، تمامی قطعاتی که در این مرکز تعویض می‌گردند، اصل و اورجینال شرکتی می‌باشند.

برخی از خدمات ارائه شده در این مرکز به طور کلی عبارتند از: تعمیر از کار افتادگی notebook براثر آسیب دیدن مادربرد، تعمیر و تعویض قاب و لولای لپ تاپ، تعمیرات لپ تاپ با مشکل No-Boot ، تعمیرات notebook با مشکل No-Power، داغ کردن و حرارت بیش از حد معمول لپ تاپ، وجود صداهای نامتعارف در لپ‌تاپ، هنگ کردن و خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ، روشن نشدن مانیتور لپ تاپ (ال‌سی‌دی لپ تاپ یا ال‌ای‌دی لپ‌تاپ)، تعمیرکارت گرافیک و چیپ گرافیک در لپ تاپ، تأثیرات و خرابی‌های ناشی از نوسانات برق، تعمیر و ترمیم سی‌پی‌یو، تعمیرات و اصلاح سیستم نرم‌افزاری لپ‌تاپ، کم نورشدن ال‌سی‌دی لپ‌تاپ، تعمیر نواقص ایجاد شده ناشی از ریختن مایعات بر روی دستگاه، کار نکردن وایرلس و … . علاوه بر موارد مذکور، هرگونه خدمات مورد نیاز دیگر در زمینه تعمیر لپ تاپ در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ پذیرفته و انجام می‌شود.

5/5 (5 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر