تعمیرات کولرگازی اجنرال

تعمیرات کولرگازی اجنرال یکی دیگر از خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیرات کولرگازی است که توسط تیمی از خبره‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان انجام می پذیرد. تعمیرات کولرگازی اجنرال در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که ضمن برخورداری از دانش علمی این حوزه، برخوردار از یک دهه تجربه فنی در حیطه تعمیرات کولرگازی هستند. خدمات ارائه شده در این مرکز منحصر به نوع خاصی از کولرگازی نیست و تمامی مدلهای این برند اعم از کولرهای پرتابل یا قابل حمل، ایستاده، اسپلیت یا دو تکه، کولر گازی توکار و کولر گازی پنجره‌ای یا یک تکه را شامل می‌گردد.

کاربران گرامی با مراجعه به نمایندگی تعمیرات کولرگازی اجنرال می‌توانند ضمن بهره‌‌مندی از خدمات ارائه شده در حوزه تعمیر، با به‌کارگیری مشاوره ‌ها و راهنمایی های کارشناسان و متخصصانِ حاضر در این مجموعه، بهترین تصمیمات را در زمینه خرید کولر گازی اتخاذ کنند.

5/5 (1 امتیاز)

عیب یابی و تعمیر کولرگازی اجنرال

  • روشن نشدن کولر گازی (احتمالاً دستگاه برق ندارد و یا دوشاخه یا سیم رابط کولر معیوب است)
  • روشن نشدن کولر گازی اجنرال (خراب بودن کلید اصلی)
  • روشن نشدن کولر گازی (قطع بودن سیم‌های رابط کولر گازی)
  • رفع اشکال روشن شدن فن و کار نکردن کمپرسور در مرکز تعمیرات کولرگازی (قطع بودن فاز یا نول اصلی کمپرسور)
  • روشن شدن فن و کار نکردن کمپرسور (خراب بودن ترموستات)
  • روشن شدن فن و کار نکردن کمپرسور (قطعی مکرر اورلود)
  • رفع اشکال روشن شدن فن و کار نکردن کمپرسور در مرکز تعمیرات کولرگازی اجنرال (خرابی کمپرسور)
  • روشن نشدن فن با وجود کار کردن کمپرسور (قطع‌بودن فاز یا نول اصلی فن)
  • روشن نشدن فن با وجود کار کردن کمپرسور(خرابی کلید فن)
  • رفع اشکال روشن نشدن فن با وجود کار کردن کمپرسور در مرکز تعمیرات کولرگازی اجنرال (خرابی خازن راه انداز موتور فن)
  • روشن نشدن فن با وجود کار کردن (معیوب بودن موتور فن)
  • سرمای بیش از حد کولر و اتومات نشدن کولر
  • قطع شدن فیوز مخصوص کولر و یا فیوز برق منزل با قرار دادن کلید قدرت کولر بر حالت ON
  • اتصالی کوتاه با روشن کردن موتور فن و یا کمپرسور در کولر
  • رفع مشکل گرم بودن باد خروجی کولر در مرکز تعمیرات کولرگازی اجنرال
  • داغ شدن موتور یا کمپرسور کولر گازی
  • برق داشتن بدنه کولر (وجود اشکال در کمپرسور و یا فن، خازن ها و یا سیم های رابط)
  • روشن نشدن فن با وجود کار کردن کمپرسور(خرابی کلید فن)
  • کار کردن کمپرسور و فن هر دو و کم بودن خنک کنندگی کولر (تنظیم نبودن ترموستات)
  • کار کردن کمپرسور و فن هر دو و کم بودن خنک کنندگی کولر (نیم‌سوز شدن موتور فن)
  • رفع اشکال کار کردن کمپرسور و فن هر دو و کم بودن خنک کنندگی کولر در مرکز تعمیرات کولرگازی اجنرال (کثیفی فیلتر خروجی هوا)
  • کار کردن کمپرسور و فن هر دو و کم بودن خنک کنندگی کولر مسیر (مسدود بودن ورودی هوا)
  • کار کردن کمپرسور و فن هر دو و کم بودن خنک کنندگی کولر (خرابی یاتاقان های محور فن)

ثبت درخواست تعمیر کولرگازی اجنرال در منزل

جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیرات کولرگازی اجنرال در منزل، کافی است تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. در طول این تماس لازم است تا اطلاعات درج شده در بخش زیر در اختیار کارشناسان ما قرار بگیرد:

  • تعیین روز و ساعت (درصورتی که ساعت و روز خاصی را مدنظر دارید)
  • ارائه دو شماره تماس جهت تماس های ضروری
  • در صورت انصراف از دریافت سرویس تعمیرات کولرگازی اجنرال در منزل، می بایست این موضوع ۲۴ ساعت قبل اطلاع داده شود.
  • مدل دستگاه و مدت کارکرد آن
  • شرح نوع اشکال و اختلال پیش آمده در دستگاه
  • نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات (در صورت اطلاع)
  • ثبت آدرسی که قرار است تعمیرکار به آن اعزام گردد

توصیه هایی در باب تعمیرات کولرگازی اجنرال

کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات کولرگازی اجنرال برخی از شایع ترین اشکالات مرتبط با کولرهای اجنرال را شناسایی کرده و از طریق فضای زیر با شما به اشتراک گذاشته‌اند. شما کاربران گرامی می توانید با مطالعه این بخش اندک مهارت مورد نیاز جهت عیب‌یابی اسپیلت و تشخیص نوع اشکال پیش آمده در آن را کسب نمایید.

کار کردن کولرگازی و عدم پرتاب باد سرد

در صورتی که اسپیلت اجنرال شما کار می کند اما پرتاب باد سرد ندارد، توصیه کارشناسان نمایندگی تعمیرات کولرگازی اجنرال آن است که از باز بودن تمامی دریچه ها مطمئن شوید. بعلاوه مطمئن شوید که ترموستات کولر به خوبی تنظیم شده است. در صورت درست بودن این دو مورد، می‌بایست فیلترها از نظر تمیزی و کارکرد صحیح بررسی شوند.  اگر فیلتر با کثیفی و گرد و غبار بسته شده باشد، هیچ جریان هوایی نخواهید داشت. از آنجایی که گرفتگی باعث می‌شود که کویل خنک کننده یخ بزند یخ و برف جریان هوا را هر چه بیشتر مسدود خواهند کرد.

در صورت کثیفی فیلتر آنرا با یک برس نرم، صابون و آب تمیز، به آرامی بشورید. در صورت وجود اشکال در فن یا موتور فن، این احتمال وجود دارد که مشکل از جریان برقی باشد که به موتور می‌رسد. بعلاوه ممکن است سیکل سردکننده نشتی داشته باشد. در اینصورت بهتر است با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر کولرگازی اجنرال تماس بگیرید.

نشتی پنل داخلی اسپیلت

در صورتی که کولرگازی اسپیلت نشتی دارد فوراً دستگاه را خاموش نمایید. در گام بعد بهتر است لوله تخلیه کولر را بررسی کنید. زیرا گاه مسدود بودن این لوله، سبب نشتی آب از پنل داخلی می شود. در صورت وجود یک جاروبرقی مجهز به تکنولوژی تر-خشک می توانید آلودگی های انباشته شده در لوله را با استفاده از جاروبرقی رفع نمایید. اگر با بررسی لوله متوجه شدید که اشکال پیش آمده از گرفتگی لوله نیست، این احتمال وجود دارد که سینی تخلیه زنگ زده یا پمپ تخلیه از کار افتاده باشد. در اینصورت نیاز به حضور کارشناسان نمایندگی تعمیرات کولرگازی اجنرال جهت رفع این اشکال است.

یخ زدن اسپیلت

اگر میزان مبرد در دستگاه کم باشد یا فیلتر کثیف باشد، سیستم وقتی در حال کار است یخ می‌زند. بعد از خاموش شدن، آب شدن یخ، نشتی به دنبال خواهد داشت. ریسک نکنید. اگر تمیز کردن فیلتر کمک نکرد، کولرگازی را تا تشخیص و حل مشکل روشن نکنید.

شارژ گاز کولرگازی اجنرال در محل

شارژ گاز کولرگازی عموماً به دو روش انجام می پذیرد که هر دو آنها توسط کارشناسان تعمیرات کولرگازی اجنرال در محل انجام می پذیرد. بخش نخست شارژ گاز کامل کولر کولرگازی و بخش دوم شارژ گاز کولرگازی به صورت تکمیلی است. در شارژ گاز کولرگازی به صورت کامل ابتدا تعمیرکار اقدام به رفع نشتی کولر گازی می کند. سپس کل سیستم کولر گازی وکیوم می شود تا هوا و رطوبت داخل سیکل کولر گازی کاملا تخلیه شود. با تخیله رطوبت داخل سیکل کولر گازی، زمان شارژ گاز کولرگازی فرا می‌رسد و تعمیرکار می تواند میزان گاز مورد نیاز را به دستگاه تزریق کند.

در شارژ گاز کولرگازی به صورت تکمیلی، مقداری مبرد به گاز داخل کولر گازی اضافه می شود. این مقدار معمولاً برای کولرهای گازی کولرگازی لازم است. شارژ گاز کولرگازی به صورت تکمیلی حتی در مواردی لوله کشی کمتر از ۵ متر نیز اتفاق افتاده است. خدمات مرتبط با شارژ گاز کامل و تکمیلی، توسط کارشناسان تعمیرات کولرگازی اجنرال در منزل ارائه می گردد.

نمایندگی تعمیرات کولرگازی

نمایندگی تعمیرات کولرگازی ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات انواع کولرگازی به متقاضیان است. ویژگی قابل توجه مرکز تخصصی کولرگازی ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد. دارندگان انواع کولرگازی، اعم از کولرهای پرتابل یا قابل حمل، ایستاده، اسپلیت یا دو تکه، کولر گازی توکار و کولر گازی پنجره‌ای یا یک تکه می توانند در صورت بروز هر گونه اشکال در دستگاه مورد استفاده شان، با نمایندگی تعمیرات کولرگازی تماس بگیرند و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیرات کولرگازی را ثبت نمایند.

تخصصی ترین مرکز تعمیر کولرگازی، در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ تعمیر و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید. واحدهای ارائه دهنده خدمات در مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون در بخش زیر معرفی گشته است.

تعمیرات کولر گازی توشیبا / تعمیرات کولر / تعمیرات کولر گازی / تعمیرات کولر گازی اسپلیت / تعمیرات کولر گازی شارپ / تعمیرات کولر گازی فوجیتسو / تعمیرات کولر گازی پاناسونیک / تعمیرات کولر گازی ال جی / تعمیرات کولر گازی سامسونگ / تعمیرات کولر گازی / تعمیرات کولر / تعمیرات اسپلیت / تعمیر اسپلیت / تعمیرات کولر گازی / تعمیر کولر گازی

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر