تعمیر برد پاور دستگاه کپی

تعمیر برد پاور دستگاه کپی ، یکی از موارد مهم و اصلی در تعمیر دستگاه فتوکپی است. این برد در تامین انرژی دستگاه کپی تاثیر بسزایی دارد. به همین علت دقت و توجه زیاد در تعمیر آن توسط افراد کارآزموده و ماهر امری ضروری است. بر همین مبنا در نمایندگی کپی این امر بر عهده ی افراد متخصص و زبده می باشد. این کارشناسان با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و ابزار مورد نیاز، به تعمیر و ترمیم تخصصی برد پاور دستگاه کپی می پردازند. دربخش بعد به این مساله بیشتر می پردازیم.

تعمیر برد پاور دستگاه کپی

تعمیر تخصصی برد پاور دستگاه کپی

به طور کلی برد پاور دستگاه کپی ، از اجزای حساس این دستگاه به شمار می رود.بر همین اساس تعمیر این قطعه،  نیازمند تسلط کافی بوده و عملیات تخصصی مربوط به قطعه را می طلبد. هرگاه که کار از تعمیر قطعه گذشت، باید برد دستگاه تعویض شود. در این مواقع باید دقت شود که از قطعه ی اورجینال استفاده شود نه نمونه های فیک و بی کیفیت، چون این قطعات باعث ایجاد مشکلات جدی در کارکرد برد پاور می شوند. در نتیجه موجب آسیب دیدگی شدید دستگاه کپی خو اهند شد.

برد پاور و عوامل موثر در خرابی آن

برد پاور از مهمترین تامین کننده های انرژی مورد نیاز کارکرد دستگاه کپی می باشد. عملکرد این قطعه، دردستگاههای کپی، قدرتمندت از پرینتر است. علت این اتفاق هم اینست که دستگاه کپی برای عملکرد بهتر، به انرژی و قدرت زیادی نیاز دارد.چرا که با توجه به عملکرد پرینتر، جریان بیشتری رامورد استفاده قرار می دهد. دراین قسمت به بعضی از خرابی های برد پاور و علت های آن می پردازیم. آگاهی از این عوامل پیش از تعمیرات روند تعمیر برد پاور دستگاه کپی را سرعت خواهد بخشید. دو علت موجب خرابی وضعف عملکرد برد پاور می شود ولتاژ بالا و فشار کاری زیاد، از جمله این عوامل می باشند. این دو عامل در بخش های بعدی شرح و بسط داده خواهد شد.

فشار کاری زیاد

اگر از دستگاه کپی بیش از حد ظرفیتش کار کند، احتمال دارد، آسیب ببیند.یکی ازاولین قسمت هایی که احتمال دارد به آن آسیب برسد، برد پاور است. به منظور جلوگیری از چنین مشکلی، کاربران باید سعی کنند تا فشار کاری زیادی به دستگاه خود تحمیل نکنند.همچنین در انتخاب دستگاه کپی بایددقت شود تا قدرت آن متناسب با تعداد کپی مورد نیاز دستگاه کپی باشد.

ولتاژ بالا

در صورتی که ولتاژ بیش از اندازه به دستگاه کپی منتقل شود، درقطعه ی مذکور ایجاد اختلال می کند.دراین صورت ، بررسی تعمیر برد پاور دستگاه کپی به تجربه وتخصص بالایی نیاز دارد. وباید به افراد متخصص امر سپرده شود. در غیر اینصورت آسیب جدی به دستگاه می رسد.

پیشگیری از خرابی برد پاور

متخصصان فنی تعمیر برد پاور دستگاه کپی ،به مشتریان خود توصیه می کنند تا هر هفته یا هرماه یک بار، آن را کنترل وبررسی کنند. بررسی دستگاه ، هر چند مدت یک بار موجب می شود تا درصورت آلودگی ، دستگاه تمیز شود و از خرابی قطعه ها و قسمت های مختلف دستگاه از جمله پاور آن اطمینان حاصل کنند.

واحد تعمیر دستگاه کپی

باعث خرسندی است که در واحد تعمیر دستگاه کپی، عملیات تعمیر و ترمیم و عیب یابی توسط  متخصصان و مهندسان تجربه دیده که از تخصص فنی کافی برخوردارند، انجام می شود. تجهیزات و ابزار پیشرفته و مدرنی که در این واحد وجود دارد، به متخصصان کمک می کند، تا تعمیر برد پاور دستگاه کپی را به صورت تخصصی وکاملا استاندارد به پایان برسانند. اقدامات ذکر شده موجب می شود دستگاه کپی کاربران با همان کیفیت اولیه کار کند.

خدمات واحد تعمیرات کپی جهت تعویض و  تعمیر برد پاور دستگاه کپی

  • تعویض برد پاور مشتری در محل
  • تعویض برد دستگاه کپی مشتری درصورت لزوم
  • ارائه ی مشاوره ی تخصصی قبل و یا بعد از تعویض برد پاور کپی
  • ارائه ی خدمات و سرویس دستگاه در محل و تعمیر برد پاور دستگاه کپی
  • پیدا کردن عیب دستگاه کپی
  • ترمیم و تعمیر تخصصی برد دستگاه کپی
  • برطرف کردن خطاهای کارکردی دستگاه
  • به کارگیری قطعات و ابزار اورجینال و به روز در مرکز تعمیر دستگاه کپی

نمایندگی کپی و واحدهای تعمیرات کپی

نمایندگی کپی ، به همه ی نیازهای مشتریان خود درحوزه ی تعمیر، فروش و آموزش تعمیرات انواع ماشین های اداری ، پاسخ می دهد. این کار به کمک متخصصان و کارآمدان مجرب و آموزش دیده ی این شرکت انجام می شود. مهمترین شعار این نمایندگی، تعهد در خدمت رسانی می باشد. همچنین نمایندگی کپی در فروشگاه مرکزی کپی به عرضه ی انواع محصولات تولیدی خود پرداخته است. کلیه ی محصولات ارائه شده توسط این مرکز ، در واحدهای تعمیرات کپی دارای گارانتی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. در صورت تمایل می توانید به مطالعه ی خدمات هر یک از واحدها بپردازید.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر