تعمیر آداپتور لپ تاپ

مرکز تخصصی تعمیر آداپتور لپ تاپ به تأیید بسیاری از همکاران و مشتریان از به‌روزترین و متعهدترین مراکز ارائه دهنده سرویس های مرتبط با این قطعه است که موفق به کسب حداکثر میزان رضایت مشتریان و همکاران خود گشته است؛ دلیل این امر پایبندی مرکز تخصصی تعمیرات آداپتور لپ تاپ به اصول و قواعدی است که در بسیاری از مراکز دیگر نادیده گرفته شده و توجهی به آن‌ها نمی‌گردد. در صورتی که آداپتور لپ تاپ شما نیز به هر دلیل بالا دچار خرابی و شکستگی شده است، می توانید با حضور در مرکز تخصصی تعمیر آداپتور لپ تاپ تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی و تعمیر این بخش از دستگاه را دریافت نمایید.

تعمیر آداپتور لپ تاپ

آموزش تعمیر آداپتور لپ تاپ

در بخش زیر برآنیم تا شما کاربران گرامی را در جریان شیوه تعمیر آداپتور لپ تاپ  قرار دهیم. در صورتی که لپ تاپ شما نیز به مشکل برخورده است و اطمینان دارید که اشکال پیش آمده در آن ناشی از اختلال در آداپتور آن است با ما همراه باشید. در بخش زیر بصورت گام به گام و مرحله به مرحله شیوه تعمیر و سرویس آداپتور لپ تاپ را با شما درمیان می گذاریم.

باز کردن قاب آداپتور

گام نخست در تعمیر آداپتور لپ تاپ  بازکردن قاب آن است. همانطور که می دانید آداپتور لپ تاپ داری حفاظ پِرِسی است و پیچی برای باز کردن ندارد؛ از اینرو تنها راه ممکن جهت دسترسی به فضای درون و مدارات داخلی آن شکستن قاب است.

در این مرحله با استفاده از پیچ‌گوشتی و انبر دست، قاب را (از شیار بین دو قاب و محل پِرِس شدن قاب) شکسته و باز می‌کنیم. ( این کار را با دقت و احتیاط انجام دهید تا صدمه ای به ظاهر شارژر وارد نشود).

جدا کردن لایه‌های محافظ فلزی و پلاستیکی دور مدارات

گام دوم در تعمیر آداپتور لپ تاپ جدا کردن لایه‌های محافظ فلزی و پلاستیکی دور مدارات آن است. اطراف مدارهای آداپتور  لایه‌ا‌ی از عایق پلاستیکی و یک قاب فلزی وجود دارد.

قاب فلزی فقط از یک نقطه‌ی کوچک به مدار لحیم شده است و می توان آن را با هویه و قلع‌کش به آسانی جدا کرد. لایه‌ی عایق هم با مقدار زیادی چسب به مدار متصل است که البته چسب به کار رفته جهت این اتصال چندان محکم نیست و می‌توان با کمی احتیاط این لایه را جدا کرد.

رفع نقص مدار

رفع نقص مدار سومین گام در تعمیر آداپتور لپ تاپ است. در این مرحله می بایست قطعه‌ مشکل‌ساز را شناسایی کرده و لحیم پایه‌هایش را با هویه محکم کرد. (جهت پیشگیری از عود مشکل بهتر است کمی لحیم بیشتر هم به پایه‌ها اضافه شود).

تعویض آداپتور لپ تاپ

تعمیر آداپتور لپ تاپ و اشکالات پیش آمده در این قطعه همیشه موفقیت‌آمیز نیست و گاه شرایطی ایجاد می شود که رفع عیوب ایجاد شده در آداپتورهای لپ تاپ جز با تعویض آن امکان‌پذیر نیست. در چنین شرایطی آنچه که مهم است استفاده از آداپتورهای باکیفیت و اورجینال سازگار با دستگاه است تا خللی در عملکرد دستگاه، پس از تعویض قطعه معیوب- ایجاد نشود. بدیهی است در صورتی که شما تعمیرات خود را به یکی از مرکز غیرمجاز سپرده باشید، احتمال آنکه تعمیرکاران آنها از قطعه بی کیفیت و قدیمی برای دستگاه شما استفاده نمایند، زیاد است. از همین رو قویاً توصیه می شود سرویس های مرتبط با تعمیر و تعویض آداپتور لپ تاپ خانگی را صرفاً به تعمیرگاه های مجاز لپ تاپ و مراکز استاندارد فعال در این حوزه بسپارید و از مراجعه به مراکز غیرمجاز جهت تعویض قطعات لپ تاپ خودداری نمایید.

خدمات تخصصی واحد تعمیر آداپتور لپ تاپ

  • تست افت ولتاژ آداپتور لپ تاپ
  • تست تغذیه قطعات لپ تاپ
  • تعمیرات آداپتور لپ تاپ
  • حل مشکل روشن و خاموش شدن لپ تاپ
  • برطرف کردن مشکل دیرشارژ شدن لپ تاپ
  • رفع مشکلات مربوط به سوکت آداپتور لپ تاپ
  • رفع مشکل لپ تاپ هایی که شارژ نگه نمی دارند
  • رفع مشکل شارژ نشدن دستگاه
  • عیب یابی آداپتور
  • رفع عیوب مرتبط با مدار آداپتور لپ تاپ
  • تعمیر و یا تعویض کابل آداپتور لپ تاپ
  • رفع مشکل پوسیدگی کابل آداپتور لپ تاپ
  • انجام عیب یابی تخصصی آداپتور لپ تاپ
  • ارائه برترین ترفندها مرتبط با تعمیر و نگهداری آداپتور لپ تاپ
  • تعمیر سیم شارژر لپ تاپ

خدمات مرکز تعمیر شارژر لپ تاپ

خدمات مرتبط با سرویس و تعمیر آداپتور لپ تاپ در این مرکز منحصر به مدل و برندی خاصی نیست ودارندگان کلیه دستگاه های لپ تاپ می توانند با مراجعه به این مرکز تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات آداپتور لپ تاپ را دریافت دارند. تعمیر و سرویس آداپتور لپ تاپ ایسوس، ایسر، سونی، دل، اچ پی، اپل،  توشیبا، لنوو، سامسونگ و …. از خدمات ارائه شده در این مرکز است که به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. سرویس های مرتبط با تعویض آداپتور لپ تاپ نیز با حضور در این مرکز قابل دریافت است.

واحدهای تعمیرات لپ تاپ

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها، سرویس های تخصصی مرتبط با یکی از لپ تاپ های موجود در بازار اعم از ایسوس، لنوو و … به مراجعان ارائه می گردد. مراجعان به این مرکز، بسته به نوع و مدل لپ تاپ و اشکال پیش آمده در آن به یکی از پارت های تعمیرات لپ تاپ راهنمایی شده و در آن سرویس های مورد نیاز  نظیر تعمیر آداپتور لپ تاپ را دریافت می کنند. 

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ به یُمن وجود کارشناسان زبده با بالاترین سطح کیفی و با استفاده از مؤثرترین متدهای تعمیر انجام می‌پذیرد. واحدهای موجود در این مرکز تمامی لپ تاپ ها را پشتیبانی کرده و تمامی ایرادات ایجاد شده در هر یک از لپ تاپ ها را برطرف می سازند. جهت آشنایی با واحدهای تعمیر لپ تاپ موجود در مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ به بخش زیر مراجعه نمایید.

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ

تخصصی ترین تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ با حضور در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ قابل دریافت است. تعمیرات لپ تاپ انجام شده در این مرکز به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و جدیدترین ترفندها، بهبود و ارتقاء عملکرد دستگاه های معیوب و بازیابی کیفیت اولیه آنها را سبب گشته است. تعمیرات انجام شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ محدود به برند و مدل خاص نیست؛ از همین رو شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه اشکال و اختلال در دستگاه های خویش به این مجموعه مراجعه و تخصصی ترین خدمات و سرویس های ممکن در حوزه تعمیرات لپ تاپ را دریافت نمایید.

4/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر