تعمیر لپ تاپ لنوو ip310

لپ تاپ لنوو ip310 یکی از محصولات این شرکت است که به دلیل کیفیت بالای کاری و نیز برخورداری از قابلیت های کابردی، مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

این محصول که با نامIdeaPad 310  هم شناخته می شود، از سخت افزاری قدرتمندی بهره می برد که در هماهنگی با بخش های نرم افزاری، برای کاربری روزانه بسیار مناسب می باشد.

 علی رغم کیفیت بالا و وجود تکنولوژی های جدید در محصول مورد بحث، نمی توان گفت که این لپ تاپ از مشکلات و ایرادهای رایج سیستم های کامپیوتری مصون است.

عواملی از جمله ضربه، نفوذ آب، مشکلات برق، آلودگی و … مشکلاتی را در قطعات و عملکرد این محصول ایجاد کرده و آن را نیازمند تعمیر می کنند.

 در این مطلب، ما قصد داریم با کمک تکنسین های مجرب حاضر در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو ، شما کاربران گرامی را با نکات و موارد کاربردی در خصوص تعمیر لپ تاپ لنوو ip310 آشنا کنیم.

در صورت نیاز، می توانید خدمات تخصصی در این زمینه را از تعمیرکاران نمایندگی لپ تاپ در مرکز سخت افزار ایران دریافت کنید.

تعمیر لپ تاپ لنوو ip310

نقد و بررسی لپ تاپ لنوو ip310

در بخش پیش اشاره کردیم که لپ تاپ لنوو ip310 ، محصولی با طراحی کاربری روزانه است. باید بدانید که بدنه ی این محصول از جنس پلاستیک است و کیفیت مطلوبی دارد.

ضخامت لپ تاپ لنوو مورد بحث، حدود 23 میلی‌ متر است و وزن 2200 گرمی، جابجایی آن را برای کاربران راحت کرده است.

صفحه نمایش این محصول کاملا معمولی است و ویژگی خاصی ندارد اما کیبورد، از نوع AccuType لنوو بوده و چیدمان جزیره ای آن، امکان تایپ سریع و طولانی مدت را برای کاربر فراهم کرده است.

دقت تاچ پد قابل قبول است و فرمان های چند لمسی مانند اسکرول و … را به خوبی پشتیبانی می کند.

 تعداد پورت های لپ تاپ لنوو ip310 هم راضی کننده است و ارتباطات خوبی را با سایر دیوایس ها برقرار می نماید. با در نظر گرفتن قیمت متوسط و مناسب، باید گفت که از سخت افزار خوبی در این لپ تاپ استفاده شده است.

پردازنده مرکزی Core i5 6200U اینتل از نسل  Skylake، پردازشگر گرافیکی GeForce 920M انویدیا، 4 گیگابایت رم و 500 گیگابایت حافظه داخلی از جمله این قطعات سخت‌افزاری هستند.

باید گفت که مهم ترین مزیت لپ تاپ Lenovo ، پردازنده ی جدید آن است.

فروش لپ تاپ لنوو ip310

یکی از معتبر ترین مراکز فروش لپ تاپ لنوو ip310 ،نمایندگی لپ تاپ در مرکز سخت افزار ایران است.

این مرکز به صورت مجاز فعالیت کرده و به همین دلیل می توانید اطمینان داشته باشید که محصول مورد نظر، به شکل کاملا اورجینال به شما عرضه خواهد شد.

از طرفی، خدمات پس از فروش ارائه شده نیز به شما این اطمینان را می دهد که در صورت بروز مشکل، می توانید آن را به شکل حرفه ای برطرف کنید.

کارشناسان مجرب فروش نیز در این مرکز حضور دارند و به شما مشاوره های تخصصی در مورد ویژگی های فنی لپ تاپ لنوو را ارئه می دهند.

قیمت لپ تاپ لپ تاپ لنوو ip310

به طور کلی، با توجه به وضعیت این روزهای بازار لوازم الکترونیک، نمی توان قیمت دقیق و ثابتی از این دستگاه ها اعلام کرد.

با این وجود، بهتر است از قیمت حدودی اطلاع داشته باشید تا احیانا فریب مراکز سودجو را نخورده و بهای بیشتری بابت محصول نظرتان پرداخت نکنید.

لپ تاپ آی پی 310 لنوو یک محصول میان رده است که قیمت چندان بالایی برای آن در نظر گرفته نشده است.

در واقع مجموعه سخت افزار به کار رفته در این محصول و کاربری روزانه و متوسط آن، موجب شده که قیمت بالایی نداشته باشد.

قیمت لپ تاپ لنوو ip310 در مدل های core i5 و core i7 چیزی بین 8 تا 10 میلیون تومان ارزیابی شده است.

تعمیر باتری لپ تاپ لنوو ip310

یکی از مهم ترین قطعات لپ تاپ، باتری آن است. اگر این قطعه درست کار نکند، فرایند عملکردی لپ تاپ نیز به میزان قابل توجهی مختل شده و کاربران را با مشکلاتی مواجه می سازد.

شارژ نشدن، دیر شارژ شدن، زود خالی شدن باتری، سولفاته شدن بدنه و مواردی از این دست، از جمله نقایص و معایبی هستند که ممکن است باتری لپ تاپ با آنها مواجه گردد.

لازم است بدانید که با توجه به ظرافت ها و حساسیت های قطعه ی مورد بحث، تعمیر لپ تاپ لنوو ip310 در بیشتر موارد امکان پذیر نیست.

در این صورت، نیاز به تعویض و جایگزینی این قطعه با یک نمونه جدید و اورجینال است تا کارکرد دستگاه به حالت عادی باز گردد.

کادر فنی مجرب و دوره دیده نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در مرکز سخت افزار ایران، باتری این محصول را با نمونه اصل و شرکتی تعویض کرده و به این ترتیب، عملکرد لپ تاپ شما را به حالت عادی باز می گردانند.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ در تهران مجموعه ای منسجم است که با حضور کارشناسان نرم افزار و سخت افزار، ارائه دهنده ی انواع خدمات تخصصی در زمینه ی تعمیرات این دستگاه به کاربران می باشد.

متخصصین این مرکز، پس از بررسی همه جانبه ی لپ تاپ مورد نظر و تشخیص مشکل، اقدام به تعمیر آن با استفاده از تجهیزات و برنامه های پیشرفته می نمایند.

لازم به ذکر است که در این مرکز برای هرچه تخصصی تر شدن سطح کیفی تعمیرات لپ تاپ از جدیدترین و کاربردی ترین متد های روز دنیا استفاده می شود.

به این ترتیب شما عزیزان می توانید از ترمیم تخصصی محصول خود در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ مرکز سخت افزار ایران اطمینان کامل داشته باشید.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر