تعمیر کولر گازی ایستاده

تعمیر کولر گازی ایستاده جز حیطه های تخصصی تعمیرات کولر گازی است که باید به یک تعمیر کار ماهر سپرده شود. به دلیل گرایش روز افزون مردم به این نوع کولرها امروزه تنوع محصولات کمپانی های تولید کننده ی کولرگازی بالا رفته است. سیستم کولرگازی مبنی بر تبرید است. به این طریق گاز مبرد  با گرفتن گرمای محیط ذوب شده سپس گرما به فضای بیرون خانه انتقال یافته، سپس این گاز توسط اجزای داخلی کولر گازی خنک می شود. در نتیجه دمای داخلی خانه نیز سرد می شود. در این مقاله به تفصیل مبحث تعمیر کولر گازی ایستاده می پردازیم.

تعمیر کولر گازی ایستاده

مشکلات رایج کولر گازی ایستاده

هر وسیله ی سرمایشی یا گرمایشی در طول زمان و با توجه به میزان استهلاک، دچار خرابی می شود. در زمینه ی تعمیر Cooler گازی ایستاده بهترین کار سرویس دوره ای کولر می باشد که کاربر را از هزینه های گزاف تعمیراتی نیز معاف کند. 

به این منظور در صورت مشاهده ی اشکال در عملکرد کولر بهتر است با مراجعه و یا تماس با تعمیرکاران مجرب ما، خود را در برابر مشکلات ایمن کنید. ببیشترین مشکلاتی که تکنسین های ما در چند دهه ی اخیر برای تعمیر کولر گازی ایستاده  با آن برخورد داشته اند به شرح زیر است:

روشن نشدن یا خاموش شدن در حین کار

قبل از تعمیر کولر گازی ایستاده، اتصالات برق بررسی شود. یا اگر تایمر روشن است، خاموش شود.

کم بودن شدت باد پرتابی

ابتدا فیلتر کثیف تعویض شود سپس منتظر آب شدن یخ کویل ها باشید تا مشکل بر طرف گردد.

بوی نامطبوع

از تجمع آب و کپک زدن بوی نامطبوع کولر گازی ایجاد می شود. بهتر است موارد زیر را نیز بررسی کنید: شلنگ درین، تخلیه آب، فیلتر، اوپراتور، لوله تخلیه و پنل.

دلایل و راهکارهای رفع مشکل یخ زدن کولرگازی در زمستان در این مقاله !

کثیفی فیلتر هوا

هر چند وقت یکبار با توجه به میزان آلودگی محیط آن را تعویض کنید تا به تعمیر کولر گازی ایستاده نیازی پیدا نکنید.

 خاموش روشن شدن دستگاه

تعمیرکار برای تعمیر کولر گازی ایستاده ابتدا موارد زیر را بررسی می کند: خرابی برد الکتریکی، اشکال در سیم کشی و کابل ها.

سرازیر شدن آب از کولر

مسدود بوده راه آب خروجی. چرا از کولر گازی آب چکه میکند ؟

برفک گرفتن لوله ها

کاهش میزان شارژ گاز یا کثیفی فیلتر از جمله اولین حدس برای تعمیر کولر گازی ایستاده است.

لرزش کولر یا صدای غیر طبیعی

مشکل یونیت داخلی یا خارجی، بالانس نبودن فن یونیت خارجی کولر گازی ایستاد و یا پایه های کمپرسور کولر گازی لق شده باشند.

کولر به اندازه ی قبل سرما ندارد

ممکن است در اثر نشتی گاز مبرد باشد.

کار نکردن فن بیرونی یا کندانسور

این وسیله گرمای داخل خانه را به بیرون انتقال می دهد. اگر خوب کار نکند، سرما نمی تواند جایگزین گرمای خانه شود. چرا که کمپرسور بیش از حد گرم می شود و عمل کولر مختل می گردد.

روشن نشدن سیستم تهویه مرکزی

ابتدا ترموستات و کنترل را تنظیم کنید اگر جواب نداد با تعمیرکاران ما تماس بگیرید.

کار نکردن فن داخلی کولر گازی ایستاده

برای تعمیر کولر گازی ایستاده ابتدا به بررسی فیلتر هوا بپردازید، همچنین اجازه دهید یخ روی کندانسور آب شود. اگر مشکل همچنان باقی بود با ما تماس بگیرید.

اجزای کولر گازی ایستاده

امروزه هر وسیله ی تولیدی دارای دو بخش اساسی در قطعات مختلفی بوده که در آن به کار برده شده است. برای تعمیر کولر گازی ایستاده باید بتوانیم بخش های الکتریکی و مکانیکی آن را از هم تفکیک کنیم. در ادامه قسمت ها ی مختلف دو بخش اصلی Cooler گازی ایستاده را نام می بریم با ما همراه باشید.

قطعات الکتریکی

  • برد الکتریکی
  • الکتروموتور فن به همراه پروانه
  • فیوز حرارتی اتوماتیک overload
  • خازن
  • تابلو برق
  • سنسور دما

قطعات مکانیکی

  • ماده مبرد یا گاز خنک
  • لوله مویی
  • کمپرسور
  • کندانسور یا تقطیر کننده
  • اوپراتور یا تبخیر کننده

خدمات تخصصی تعمیر کولر گازی ایستاده

تعمیر کولر گازی برای سهولت کار مشتری به بخش های تخصصی تری تقسیم شده است که به ارائه ی خدمات قابل توجه در زمینه ی انواع کولر گازی می پردازند. یکی از این بخش ها تعمیر کولر گازی ایستاده است. در این بخش علاوه بر خدمات پس از فروش از قبیل نصب و راه اندازی کولر گازی ایستاده اگر نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات مختلف باشد، آرشیو قطعات اورجینال در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت. 

همچنین شما می توانید سرویس کامل Cooler گازی ایستاده ی خود را در شروع فصل گرما به ما بسپارید تا با خیال آسوده از آن استفاده کنید. اگر کولر گازی شما با اتمام یا نشت گاز مواجه شد مطمئن باشید گزینه ای بهتر از واحد تخصصی تعمیر کولر گازی ایستاده نخواهید یافت. ما در هر حال آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز هستیم.

به چه نوع کولر گازی، ایستاده می گویند؟

برای تعمیر کولر گازی ایستاده ابتدا باید با سیستم و مدل آن آشنا شد. همانطور که اشاره کردیم کولرهای گازی با توجه به نیاز و مصارف مردم در انواع مختلفی وارد بازار می شوند. یکی از انواع کولرهای که بر پایه ی سیستم تبرید ساخته شده است کولر گازی ایستاده است. هر کولر گازی که روی زمین قرار می گیرد را به اصطلاح کولر گازی ایستاده می نامند. نوع Cooler گازی که لوله های آن مدفون در زیر زمین باشد را اسپیلت ایستاده می نامد. اگر کولر گازی ایستاده به وسیله ی چرخ زیرین قابل حمل و جابه جایی باشد به آن پرتابل می گویند. این کولرها عموما برای اداره جات و فضاهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

واحد تعمیرات کولر گازی

واحد تعمیرات کولر گازی به صورت تخصصی به تعمیر انواع قطعات مکانیکی و الکتریکی کولر گازی شما می پردازد. در این واحد از ابزارهای مدرن عیب یابی و تعمیر بهره برده شده است. این واحد که زیر مجموعه ی مرکز تعمیرات کولر است به وسیله کارشناسان خبره اداره شده که به صورت شبانه روزی آماده ی پاسخگویی به نیاز های شما مشتریان عزیز هستند. 

تعمیر انواع کولر گازی یک تکه، دوتکه، اسپیلت، ایستاده و … در این واحد پذیرفته شده و با کمترین هزینه به مشتری تحویل داده خواهد شد. این واحد زیر نظر کارشناسان فنی تعمیرات Cooler به انجام وظایف خود می پردازد و تمام اصول و قوانین آن مرکز را رعایت می کند.

نمایندگی کولر

نمایندگی کولر با سال ها تجربه ای که دارد خود را وقف امور درخواستی مشتریان کرده است. این نمایندگی به صورت مستمر در حال تجهیز کردن خود به بهترین و مدرن ترین کولرهای گازی و آبی است. در این نمایندگی شما می توانید مشاوره های رایگان از کارشناسان خبره و توانای ما، که در واحدهای مجزا در حال خدمت اند بهره ببرید. 

مهندسین ما تمام زوایای پیدا و پنهان محصول را به مشتری می نمایانند تا فضای انتخاب درست برای آن ها فراهم شود. خدمات پس از فروش و گارانتی های معتبری که در این نمایندگی به مشتریان ارائه می شود مطابق تسهیلاتی است که در نمایندگی ها در خدمت مشتریان قرار می گیرد.

تعمیرات کولر گازی

تعمیرات کولر تمام همت خود را معطوف به جلب رضایت مشتری کرده است. در این واحد تعمیرات که بخش های کوچکتر آن توسط تکنسین های کارکشته اداره می شود خدمات متنوع سرویس، تعمیر و تعویض قطعات کولرهای گازی و آبی به صورت تخصصی انجام می گیرد. این واحد تعمیرات با بهره بری از جدیدترین دستگاه های تعمیراتی، سلامت کامل Cooler شما را باز می گردانند. 

مشتریان می توانند تعمیرات کم هزینه و باکیفیت را در مرکز تعمیرات کولر  گازی بیابند. این مرکز به رعایت حقوق مشتری شهرت یافته است چرا که در صورت نیاز به تعویض قطعه، از قطعات اورجینال استفاده می کنند و کاربر می تواند از خدمات مشاوره و سرویس های متنوع تعمیراتی آن به راحتی استفاده کند.

4.9/5 (31 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر