حل مشکل بلوتوث لپ تاپ

حل مشکل بلوتوث لپ تاپ، از خدمات کاربردی است که یک مرکز تعمیراتی می تواند آن را ارائه دهد. یکی از مشکلات شایع کاربران لپ‌تاپ‌، عدم شناسایی سخت‌افزار بلوتوث توسط ویندوز است. این موضوع می‌تواند به علت در دسترس نبودن درایور سخت‌افزار یا سازگار نبودن درایور با نسخه‌ ویندوز رخ دهد. مشکل هر چه باشد، مهم نیست؛ متخصصان ما با داشتن دانش وسیع و اطلاعات عمیق در این حوزه، به راحتی می توانند این اختلال را بر طرف سازند. در هر صورت در این بخش تلاش کردیم تا اندکی حواشی مربوط به اختلال عدم شناسایی بلوتوث توسط لپ تاپ را بررسی کنیم.

چگونگی حل مشکل بلوتوث لپ تاپ

چگونگی حل مشکل بلوتوث لپ تاپ

اگر از ویندوز دارای پشتیبانی بلوتوث استفاده می کنید، باید بدانید که پس از به روزرسانی  به ویندوز ۱۰ یا ویندوز  ۸ (یا پس از نصب)، احتمالا با مشکلاتی رو به رو خواهید شد؛ در ادامه سعی می کنیم که برای حل مشکل بلوتوث لپ تاپ، راه حل های مختصر و مفیدی را بررسی کنیم. 

احتمالا خودتان به شخصه به این تجربه رسیده اید که ویندوز ۸ و ویندوز ۸٫۱ دارای مشکلات سازگاری هستند. برخی از مشکلات شامل پورت HDMI، درایورهای ویدیو یا مشکلات سازگاری اتصال وای فای یا بلوتوث می باشند. بنابراین همان گونه که انتظار می رود مشکل شما با بلوتوث، مربوط به ویندوز است که با کمی حوصله رفع می شود.

راه حل های مفید برای حل مشکل بلوتوث لپ تاپ

به روزرسانی درایورها

در اکثر مواقع، درایورهای شما قدیمی هستند و باید درایورهای سازگار با لپ تاپ را دانلود کنید. به وب سایت سازنده دستگاه بروید و آخرین درایورهای بلوتوث را دانلود کنید.

حذف کردن برنامه های ناسازگار

بسیاری از کاربران از کلاینت ها یا نرم افزارهای مدیریت وایرلس متعدد استفاده می کنند که می تواند برای بلوتوث اختلال ایجاد کند. اگر پس از به روزرسانی درایورهای بلوتوث مشکل شما رفع نشد، برای حل مشکل بلوتوث لپ تاپ، نرم افزارهای مدیریت وایرلس را پاک کنید.

نصب دوباره بلوتوث

تلاش کنید که با اجرای دوباره مراحل نصب، بلوتوث دستگاه را دوباره اینستال کنید.

پیدا کردن ایرادات بلوتوث

می توانید از ابزار Troubleshooting مایکروسافت برای رفع مشکلات سیستم استفاده کنید که شامل مشکلات بلوتوث نیز می شود.

پیدا کردن ایرادات بلوتوث

چک کردن سرویس بلوتوث

اگر این سرویس فعال نیست، برای حل مشکل بلوتوث لپ تاپ آن را فعال کنید و اگر فعال است، آن را Restart کنید.

غیرفعال کردن حالت هواپیما

اگر حالت هواپیما روشن باشد، نمی توانید از بلوتوث استفاده کنید. بنابراین این مورد را چک کنید

ویرایش تنظیمات رجیستری

اگر هیچ یک از موارد بالا مشکل شما را حل نکرد، آخرین راه حل برای حل مشکل بلوتوث لپ تاپ ویرایش تنظیمات رجیستری است.

مشکلات مربوط به بلوتوث لپ تاپ در ویندوز ۸ و ۱۰

  • دکمه بلوتوث در ویندوز ۱۰ قابل مشاهده نیست
  • گزینه روشن و خاموش کردن بلوتوث در دسترس نیست
  • عدم روشن شدن بلوتوث در ویندوز ۸
  • گزینه ای برای روشن کردن بلوتوث در ویندوز ۱۰پیدا نمی شود
  • دستگاه دارای ویندوز ۱۰، مجهز به بلوتوث نیست
  • خطای Bluetooth won’t turn on در ویندوز ۸
مشکلات مربوط به بلوتوث لپ تاپ در ویندوز ۸ و ۱۰

واحد تعمیرات لپ تاپ

واحد تعمیرات لپ تاپ با تقسیم ساختار درونی خود به واحدهای تخصصی و تجهیز هر قسمت به تخصصی ترین تجهیزات، در تلاش است تا نیازهای تمامی مشتریان خود را برآورده سازد. این واحد مجاز و استاندارد تعمیرات، ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم و برطرف سازی لپ تاپ است.

واحد تعمیرات لپ تاپ به دست زبده ترین کارشناسان و مهندسان اداره می شود و با بهره‌ مندی از بهترین امکانات و ابزارآلات تخصصی خدمات خود را ارائه می دهد. مدیریت واحد تعمیرات لپ تاپ حساسیت ویژه ای در گزینش کادر این بخش دارد و نیروی انسانی فعال در این واحد را پس از آنالیزها و آزمون های بسیار به همکاری فراخوانده است.

نمایندگی لپ تاپ

در حال حاضر تمامی پارامترهای لازم جهت ارائه خدمات تخصصی مرتبط با فروش و خدمات پس از فروش لپ تاپ در واحد نمایندگی لپ تاپ فراهم گشته است و کاربران می توانند با خیالی آسوده اقدام به خرید کنند و از خدمات پس از فروش اصل و شرکتی استفاده نمایند. نمایندگی لپ تاپ بر اساس آخرین استانداردها و متدها فعالیت می کند و همه قوانین و اصول مربوط به واردات را رعایت می نماید. به همین دلیل است که همه کاربران می توانند با خیالی آسوده و مطمئن نسبت به دریافت خدمات ویژه اقدام کنند.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران ، مجموعه ای پویا و کوشا است که در همه اوقات برای کسب رضایت مشتری و فراهم سازی رفاه او تلاش می کند. این مجموعه با سابقه درخشان و مفید خود در زمینه فناوری و تکنولوژی های مدرن، در زمره معدود و محدود مراکزی است که همه استاندارد های لازم را برای ارائه خدمات تعمیراتی و فروش، رعایت می کند. مرکز سخت افزار ایران، بی شک نهادی امن و مطمئن برای دریافت خدماتی بی رقیب، بی نظیر و با بالاترین درجه کیفی است.

Rate this post

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر