حل مشکل وای فای موبایل

حل مشکل وای فای موبایل از جمله اقدامات تخصصی است که در نمایندگی تعمیرات موبایل توسط کارشناسان خبره انجام می گیرد. امروزه محصولات متنوع کمپانی های تولید کننده ی گوشی های هوشمند با قابلیت های ویژه و مدرنی وارد بازار می شوند. یکی از قابلیت های کاربردی، وای فای است. WiFi قطعه ای است که اتصال بی سیم را برای کاربر فراهم می کند. این قطعه امکان جابه جایی اسناد همچنین استفاده از اینترنت دیگر دستگاه ها را برای کاربر ایجاد می کند.

گاهی کاربر با پایین بودن قدرت سیگنال مواجه است که از دو منبع سر چشمه می گیرد ابتدا ممکن است مشکل از مودم باشد و در مواد دیگر از قدرت قطعه ی تعبیه شده گوشی در جذب امواج رادیویی است. در هر حال کاربران با مشکلات متعددی برای استفاده از این دستگاه رو به رو خواهند بود. در ادامه علت مشکل WiFi موبایل و راه حل هایی را که نمایندگی موبایل پیشنهاد می کند را بیان خواهیم کرد با ما همراه باشید.

حل مشکل وای فای موبایل

مشکلات WiFi گوشی

WiFi قطعه ای است که ارتباط بی سیم را برای گوشی ایجاد می کند. این قطعه در اثر عوامل گوناگون دچار حادثه شده و از انجام وظیفه ی خود باز می ماند. گاهی سخت افزار قطعه در اثر ضربه دچار مشکل خواهد شد که با تعمیر یا تعویض آن مشکل وای فای موبایل برطرف خواهد شد. اختلالات نرم افزاری وای فای موبایل شامل: وجود اختلال در روشن شدن WiFi موبایل، اتصال و انفصال خودکار وای فای، صورت گرفتن اتصال در حالی که اینترنت وصل نمی شود، خروج ناگهانی از برنامه، هنگ کردن WiFi، مشاهده ی ارورهای مختلف، روشن نشدن وای فای، پیدا نشدن شبکه ی WiFi، به وجود آمدن اشکال Infinite Loop و … می باشد که در ادامه برای حل مشکل وای فای موبایل راه هایی عنوان خواهد شد.

حل مشکلات وای فای گوشی اندروید

پیدا نشدن شبکه WiFi

از جمله مهم ترین مشکل وای فای موبایل است که باید به سراغ فرستند بروید زیرا فرستنده است که اجازه ی دسترسی مستقیم به دستگاه شما را صادر نمی کند. با وارد کردن نام شبکه و رمز ورود آن در درگاه زیر می توانید به شبکه متصل شوید اما اگر باز هم امکان اتصال به شبکه ایجاد نشد، می توانیم اظهار کنیم که تنظیمات دستگاه مانع از اتصال می شود:

 Settings > Wireless and networks > Wi-Fi settings > Add Wi-Fi network

گاهی برای پیدا کردن شبکه ی WiFi می توانید فرکانس های مختلف را امتحان کنید، در مواقعی که قصد اتصال به شبکه ی پنهان را دارید باید تنظیمات آن را در بخش Add Network وایرلس وارد نمایید. پشتیبانی نکردن از شبکه های ad-hoc از ویژگی های گوشی های اندورید است، پس انتظار اتصال به این شبکه ها را نداشته باشید البته می توانید با روت کردن دستگاه اندورید خود و ویرایش تنظیمات سیستمی در فایل wpa_supplicant به پشتیبانی شبکه های غیر رسمی اندروید بپردازید.

قطع خودکار وای فای

اگر به صورت خودکار WiFi گوشی شما قطع شود، نشان دهنده ی خاموش شدن دریافت کننده ی وای فای در گوشی شماست. اگر نرم افزاری برای کنترل اتصال به شبکه ی WiFi روی دستگاه خود نصب نکرده اید به سرغ درگاه زیر بروید و با انتخاب Never به حل مشکل وای فای موبایل یعنی قطع خودکار آن جلوگیری فرمایید:

Settings > Wireless and networks > Wi-Fi settings > Advanced > Wi-Fi sleep policy

قطع خودکار وای فای

روشن نشدن شبکه وای فای

اگر شبکه ی WiFi موبایل شما روشن نشد یا در صورت روشن شدن سریعا خاموش شد مطلب قبل را اجرا کنید. اما اگر باز هم با مشکل روشن نشدن وای فای در گوشی اندروید مواجه بودید بهتر است گوشی را ریستارت نمایید.

صورت گرفتن اتصال اما قطع بودن اینترنت

ابتدا ممکن است که نیاز به تنظیمات IP داشته باشد و با تنظیمات آن امکان اتصال ایجاد شود. در حالت دوم این احتمال وجود دارد که سرویس دهنده به اینترنت متصل نباشد. پس به دنیال علت ایجاد مشکل WiFi موبایل باشید.

اشکال در Infinite Loop

در این حالت بهتر است که سرویس دهنده را ریستارت کنید. در صورت حل نشدن مشکل به استفاه از بازگشت به تنظیمات کارخانه به تنظیم دستی آی پی و DNS بپردازید.

اینو بخون حتما به کارت میاد : تعویض گلس موبایل شیائوم

نمایندگی موبایل در تهران

نمایندگی موبایل در تهران با سابقه ی فراوان و درخشانِ تکنسین های خود، توانسته است هر گونه مشکل نرم افزاری و سخت افزاری گوشی و تبلت های مختلف را در کوتاه ترین زمان با صرف کم ترین هزینه های برطرف کند. به منظور خدمت رسانی شایسته، این نمایندگی شرایطی را ایجاد کرده است که هر ساله تکنسین ها، برترین آموزش های بین المللی را دریافت کنند و برای پربار کردن رزومه ی خود، در آزمون های تعیین کیفیت خدمات شرکت نمایند.

در واحد تعمیرات مرکز امدادکار که به جدیدترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر مجهز است، زمانی پروسه ی تعمیر آغاز می شود که پس از بررسی کلی، مشتری از روند تعمیرات آگاه شده و پس از کسب اجازه، اقدامات مهم تعمیراتی و تعویض قطعات انجام بگیرد. در بخش فروش این مرکز جدیدترین مدل های گوشی در برندهای رایج دنیا و تمام خدمات مربوط به آن نیز بدون کم و کاست در معرض خرید کاربران قرار می گیرد.

3.2/5 (4 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر