سرویس در محل اسپلیت

سرویس در محل اسپلیت یک سرویس کاربردی است که امکان رفع مشکلات این دستگاه بدون جابجایی آن را فراهم می سازد. به طور کلی ساختار عملکردی و نحوه نصب کولرگازی و اسپلیت به گونه ای است که امکان جابجایی آن وجود نداشته و باید در محل تعمیر شود. با هدف ارائه خدمات تخصصی تر و ترمیم بی نقص اسپلیت، تیم تعمیرات اسپلیت در محل در خدمت شما عزیزان هستند.

اگر اسپیلت شما ایرادی دارد و درست کار نمی کند، کافی است با نمایندگی تعمیرات اسپلیت در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. پس از ثبت درخواست سرویس در محل لباسشویی ، همکاران ما به آدرسی که ارائه داده اید اعزام می شوند و دستگاه را به نحو احسن ترمیم می کنند. گفتنی است سطح کیفی تعمیرات در این سرویس هیچ تفاوتی با تعمیرات در مرکز نداشته و دستگاه شما به بهترین شکل ترمیم خواهد شد. برای آشنایی با روند دریافت سرویس در محل اسپلیت از شما دعوت می کنیم به ادامه مطلب توجه کنید.

سرویس در محل اسپلیت

نحوه دریافت سرویس در محل اسپلیت

برای دریافت خدمات تعمیر اسپلیت در محل باید با نمایندگی اسپلیت تماس بگیرید. سپس تقاضای خود و مدل محصول را ثبت نموده و منتظر تماس همکاران ما باشید. پس از اینکه مشاوران ما با شما تماس گرفته و اطلاعاتی همچون آدرس محل مورد نظر، نوع و مدل اسپلیت و نیز ایرادهای عملکردی آن را از شما دریافت کردند، در اولین فرصت اقدام به اعزام تیم تعمیرات به محل شما می کنند.

پس از حضور تعمیرکار در آدرس شما و بررسی دقیق اسپلیت و بخش های مختلف آن، اقدامات لازم در حضور شما انجام خواهد شد. سرویس در محل اسپلیت شامل عیب یابی تخصصی دستگاه و تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده این محصول می شود. پس از طی پروسه تعمیر، کولر گازی اسپلیت بدون هیچ ایرادی و مثل روز اول به شما تحویل داده خواهد شد.

خدمات تعمیر اسپلیت در محل

خدمات تعمیر اسپلیت در محل شامل کلیه سرویس ها یی است که منجر به ترمیم و رفع مشکلات این دستگاه می شوند. تیم اعزامی متشکل از مجرب ترین تعمیرکاران تهویه مطبوع بوده و توانایی عیب یابی و تعمیر تخصصی انواع اسپلیت و کولر گازی را دارا می باشند. بر این خدمات نظارت داشته و با دانش فنی و تجربه خود، سطح کیفی تعمیرات را ارتقا بخشیده اند.

تعویض و تعمیر کمپرسور ، تعمیر برد، تعمیر و تعویض فن، تعمیرات پنل های داخلی و خارجی، تعمیر مدارها، تعویض خازن های آسیب دیده، شارژ گاز، رفع مشکل آبریزی اسپلیت ، رفع ایرادات عملکردی و اقداماتی از این دست مهم ترین خدمات سرویس در محل اسپلیت به شمار می روند. به موجب ضمانت نامه ای که به شما ارائه می شود می توانید هرگونه ایراد یا مشکل احتمالی را در بازه زمانی مشخص شده پیگیری کنید.

این مقاله را از قلم نیندازید: آموزش شستشوی کولر گازی به زبان ساده

شارژ گاز اسپلیت

یکی از مراحل مهم تعمیر اسپلیت، شارژ گاز است. اگر دستگاه به مدت طولانی با گاز کم کار کند، احتمال خرابی قطعات مختلف آن بسیار بالا خواهد بود. تیم سرویس در محل اسپلیت پس از بررسی مدل دستگاه و با توجه به تجهیزات موجود، یکی از روش ها را برای شارژ گاز کولر گازی شما انتخاب می کنند.

 روش های رایجی همچون شارژ گاز وزنی با استفاده از ترازو، شارژ به وسیله گیج مانوفیلد و یا شارژ گاز به وسیله آمپر متر بهترین روش ها برای انجام این کار به شمار می روند. پس از انتخاب روش مناسب، اسپلیت خاموش شده و شیلنگ گیج مانیفولد به پمپ های فشار اسپلیت متصل می شود. پس از رسیدن دستگاه به دمای تعادل، شیلنگ شارژ گاز یا منبع تغذیه به کپسول گاز متصل شده و فرایند شارژ گاز اسپلیت انجام می شود.

تعمیر کمپرسور اسپلیت

کمپرسور به عنوان شاخص اسپلیت و کولر گازی، گاز را از اواپراتور مکش کرده و به سمت کندانسور هدایت می کند. در واقع کیفیت عملکرد کلی دستگاه با توجه به وضعیت این قطعه سنجیده می شود. کمپرسور گاز، دستگاهی مکانیکی است که ضمن افزایش فشار گاز، حجم آن را کاهش می دهد. 

بسیاری از مشکلات عملکردی اسپلیت ها از جمله کاهش سرما، ناشی از خرابی یا از کار افتادن این قطعه هستند. به همین دلیل هم تعمیر کمپرسور اسپلیت یکی از مراحل مهم در تعمیرات این دستگاه به شمار می رود. تکنسین سرویس در محل اسپلیت با توجه به نوع و شدت خرابی این قطعه تعیین می کند که تعمیر کمپرسور روش بهتری است یا نیاز به تعویض آن می باشد.

تعمیر فن اسپلیت

یکی دیگر از قطعات مهم اسپلیت فن است که خرابی آن مشکلاتی را در روند کاری دستگاه ایجاد می کند. وقتی موتور فن می سوزد، این قطعه از کار می افتد و حتی ممکن است کولر روشن نشود. یا این که ممکن است شما شاهد خاموش شدن کولر به صورت ناگهانی باشید. 

همچنین گاهی ممکن است فن به صورت ناقص کار کند و به این ترتیب، فرایند خنک سازی و پرتاب باد دستگاه را با مشکلاتی همراه نماید. تلاش تیم سرویس در محل اسپلیت این است که فن را تعمیر کنند و به این ترتیب مشکلات دستگاه را برطرف نمایند. اما گاهی تعمیر فن اسپلیت امکان پذیر نیست. در این صورت باید فن را تعویض کرد تا اسپلیت بدون ایراد و با کیفیت اولیه به کارش ادامه دهد.

نمایندگی تعمیرات اسپلیت

نمایندگی تعمیر کولر گازی اسپیلت بررسی، سرویس و ترمیم انواع مدل های کولر گازی و اسپلیت را به صورت تخصصی در دستور کار خود قرار داده است. این مرکز با بهره مندی از کادری مجرب و تکنسین هایی دوره دیده، خدمات بسیار مطلوبی را به کابران ارائه نموده است. افراد زیادی به ویژه در سالهای اخیر از اسپلیت برای خنک کردن محل زندگی یا کارشان استفاده می کنند.

برخی کاربران، در پیدا کردن تعمیرکار ماهر برای رفع مشکلات این محصول دچار مشکل شده و در نتیجه خودشان اقدام به تعمیر کولر مورد نظرشان می کنند. نمایندگی تعمیر اسپلیت در مرکز سخت افزار ایران، با ارائه سرویس های تعمیراتی در سطحی گسترده، نیاز کاربران این محصول را مرتفع می سازد.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

تعمیر تلویزیون ال جی در محل
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمامی مناطق ایران
پست های اخیر